Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:28"]
Matias, ikävä sua.<3
Toivottavasti taas nähdään ja unohdetaan viimeisin näkeminen ja jatketaan siitä mihin jäätiin.
[/quote]
What??
[/quote]
Viimeisellä kerralla sattui väärinkäsitys; annoin ehkä ymmärtää, ettei minua kiinnosta enempi tutustuminen.
t.Matiaksen ikävöijä
Iisalmeen terkkuja <3
Keneltä kenelle?
Olen pahoillani että kohtelin sinua jäätävästi, olin väsynyt, enkä vain jaksanut olla aikuinen ja kohdata sinua. Seurustelen tahollani.
Jonna Tampere, ikävä sua tai sitä kuka olit! Oltiin parhaat ystävät! Miehen myötä muutuit, katkeroiduit, tulit ilkeäksi. Vaihdoit seuran muihin ihmissuhteissa epäonnistuneisiin. Kuoret on kiiltävät, sisus kuraa. Jos vielä joskus lähdet ja lopetat alkoholisti miehesi peittelyt, niin tiedä, olen täällä sinua varten!
-K-
Hei Rakas ystäväni!
Olen kovasti kaivannut sinua nämä pari viimeistä vuotta. Kuulen yhä äänesi korvissani ja näen kasvosi mielessäni. Välillä luulen näkeväni sinut jossakin, vilahdus samanlaisista hiuksista tai olemuksestasi, saa minut hetkeksi luulemaan, että se olet sinä, vaikka tiedänkin, ettei se ole mahdollista.
Haluaisin soittaa sinulle tai lähettää viestejä turhistakin asioista, koska tiedän, että vastasit aina ja aidosti välitit. Tiedän, että menetin sinussa jotain sellaista, jota en voi ikinä saada takaisin, niin ainutlaatuista ja kallista.
Joskus illalla tähtiä katsoessani juttelen sinulle ja toivon, että kuulet sinne, missä nyt oletkin. Turvassa, onnellisena ja rakastettuna, taivaassa muiden enkelten lailla.
Ikuisesti sinua kaivaten ja näkemistäsi toivoen.
Mua vituttaa niin paljon se perjantai ... en tajua mikä mua vaivaa ... et mul on joku pakkomielle puhuu sulle mut mä oon nyt nii hukassa muutenkin mun elämässä ja jne... ja mä aattelin et sä välittäisit mut jaa enpä sit tiiä. Kai sä välität mut et vaa tarpeeks. Mulla on ikävä sua..vaikka en haluais et ois. Haluaisin jatkaa vaa tätä mun elämää tällei mite se nyt on mut en vaa pysty
Harri, kun tulin vuonna 1998 pyytämään, että päästät mut kerhohuoneelle, kun avain oli unohtunut, oikeasti toivoin sun pyytävän mua jäämään. Kotiavain oli piilossa sukassa. Mulla on nyt tosi tärkeä perhe niin kuin ilmeisesti sullakin, mutta tahtoisin sun tietävän, että oikeasti silloin välitin sinusta, vaikka yritin tehdä sut mustasukkaiseksi lapsellisilla jutuillani. Ihana olit, ja varmasti olet yhä! xoxo
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:43"]Jonna Tampere, ikävä sua tai sitä kuka olit! Oltiin parhaat ystävät! Miehen myötä muutuit, katkeroiduit, tulit ilkeäksi. Vaihdoit seuran muihin ihmissuhteissa epäonnistuneisiin. Kuoret on kiiltävät, sisus kuraa. Jos vielä joskus lähdet ja lopetat alkoholisti miehesi peittelyt, niin tiedä, olen täällä sinua varten!
-K-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:43"]
Hei Rakas ystäväni!
Olen kovasti kaivannut sinua nämä pari viimeistä vuotta. Kuulen yhä äänesi korvissani ja näen kasvosi mielessäni. Välillä luulen näkeväni sinut jossakin, vilahdus samanlaisista hiuksista tai olemuksestasi, saa minut hetkeksi luulemaan, että se olet sinä, vaikka tiedänkin, ettei se ole mahdollista.
Haluaisin soittaa sinulle tai lähettää viestejä turhistakin asioista, koska tiedän, että vastasit aina ja aidosti välitit. Tiedän, että menetin sinussa jotain sellaista, jota en voi ikinä saada takaisin, niin ainutlaatuista ja kallista.
Joskus illalla tähtiä katsoessani juttelen sinulle ja toivon, että kuulet sinne, missä nyt oletkin. Turvassa, onnellisena ja rakastettuna, taivaassa muiden enkelten lailla.
Ikuisesti sinua kaivaten ja näkemistäsi toivoen.
[/quote]
Kiitos. Voit ottaa yhteyttä jos haluat, mutta itsekin tiedät että pilasit kaiken.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:45"]Ville, jos nainen vaivautuu lähettämään kaltaisellesi kuvan itsestään, olisi kohteliasta kommentoida edes jotenkin. Vaikka nähdäänhän me päivittäin toisemme muutenkin. Jutella vaan ei voida. Sinun menetys, ehdottomasti. [/quote] Mun miehen nimi on ville... :( paikkakunta?
[/quote]
Tampereen läheltä...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:43"]Jonna Tampere, ikävä sua tai sitä kuka olit! Oltiin parhaat ystävät! Miehen myötä muutuit, katkeroiduit, tulit ilkeäksi. Vaihdoit seuran muihin ihmissuhteissa epäonnistuneisiin. Kuoret on kiiltävät, sisus kuraa. Jos vielä joskus lähdet ja lopetat alkoholisti miehesi peittelyt, niin tiedä, olen täällä sinua varten!
-K-
[/quote]
Sukunimen eka kirjain?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:43"]Jonna Tampere, ikävä sua tai sitä kuka olit! Oltiin parhaat ystävät! Miehen myötä muutuit, katkeroiduit, tulit ilkeäksi. Vaihdoit seuran muihin ihmissuhteissa epäonnistuneisiin. Kuoret on kiiltävät, sisus kuraa. Jos vielä joskus lähdet ja lopetat alkoholisti miehesi peittelyt, niin tiedä, olen täällä sinua varten!
-K-
[/quote]
Sukunimen eka kirjain?
[/quote]
S
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:43"]Jonna Tampere, ikävä sua tai sitä kuka olit! Oltiin parhaat ystävät! Miehen myötä muutuit, katkeroiduit, tulit ilkeäksi. Vaihdoit seuran muihin ihmissuhteissa epäonnistuneisiin. Kuoret on kiiltävät, sisus kuraa. Jos vielä joskus lähdet ja lopetat alkoholisti miehesi peittelyt, niin tiedä, olen täällä sinua varten!
-K-
[/quote]
Sukunimen eka kirjain?
[/quote]
S
[/quote]
Miks et ota yhteyttä?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:43"]Jonna Tampere, ikävä sua tai sitä kuka olit! Oltiin parhaat ystävät! Miehen myötä muutuit, katkeroiduit, tulit ilkeäksi. Vaihdoit seuran muihin ihmissuhteissa epäonnistuneisiin. Kuoret on kiiltävät, sisus kuraa. Jos vielä joskus lähdet ja lopetat alkoholisti miehesi peittelyt, niin tiedä, olen täällä sinua varten!
-K-
[/quote]
Sukunimen eka kirjain?
[/quote]
S
[/quote]
Miks et ota yhteyttä?
[/quote]
En enää, pallo on nyt sinulla! Monta vuotta yritin. Rakastan sinua ystäväni, kumpa vain tietäisit!
A.P olet vieläkin mielessäni mutta en ole leikkikalusi tai egosi pönkittäjä joten päästin irti. En voisi elää itseni kanssa jos olisin antautunut sulle. Rakastumisen myötä olisin rikkonut koko sydämeni. Tämäkin on jo liikaa, en halua maagisia juttuja puoleesi..
Olet maailman kaunein, seksikkäin ja vaikutat todella hauskalta seuralta. Olet fiksu, tyylikäs ja katson sinua kateellisesti ihaillen! Hitto kun voisin olla edes palasen verran yhtä täydellinen kuin sinä. Olis kiva tutustua :)
O tuu jo kotiin :) rakastan sua aidosti enemmän ku ketään tai mitään ikinä ja toivon, että tämä kestää. Tunnetkohan aidosti samoin? <3
Rakas sinä. Toivottavasti olet turvassa ja pian taas takaisin luonani. En viitsi sinua huolestuttaa ja kertoa, että toisinaan, kun olet kaukana, kaipaan tukeasi ja läheisyyttäsi niin epätoivoisesti, että itkettää. Voin hyvin lähelläsi ja olet yksi elämäni upeimmista asioista. Haluan mennä kanssasi naimisiin, perustaa yhteisen kodin ja saada lapsia. Onneksi tämä odottaminen pian loppuu, ja saamme herätä toistemme vierestä joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:27"]
Mä ikävöin sua. Anteeks että oon tällänen tunnevammanen.
[/quote]
Melko huonot tunnisteet.