Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Sinä työkaverini J <3
Eroapa nyt siitä pirttihirmu - vaimosta niin päästään nauttimaan toistemme seurasta. Meillä kun niin hyvin synkkaa :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:20"]
Aina perjantaisin alkaa hirveä M-miehen kaipaus..
[/quote]
Ketäs kaipaan muina päivinä ;)
T: M-mies
[/quote]
.... kaipaat
T: M-mies
[/quote]
Arkisin ei ehdi niin kaipailla kun on kiirettä. Viikonloppuna sitten senkin edestä. Mistä päin M-mies naputtelet?
[/quote]
M-mies naputtelee pk-seudulta :)
[/quote]
No sitten voit olla vaikka se jota kaipailen. Tosin m-alkuisia miehen nimiä taitaa pk-seudulle mahtua useita tuhansia. :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]
Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3
[/quote]
No laita nyt minne päin ja nimikirjaimet.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3
[/quote]
Kerro millä kirjaimella nimesi alkaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3 [/quote] Kerro millä kirjaimella nimesi alkaa.
[/quote]
M
Saatanan idiootti. Petit ja jätit. Silti kaipaan sua niin hirveästi. Ristiriitaista, tunteet hakkaa paskaks.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3 [/quote] Kerro millä kirjaimella nimesi alkaa.
[/quote]
M
[/quote]
kerro vielä mihin päin Suomea kaunis viestisi oli osoitettu.
Ville, Hki
En oikein tiedä miksi pyörit mielessäni tuon tuosta.
Eläkää ihmiset, seuratkaa sydäntänne!!! Ei tarvitse täällä kaipailla, kun tekee asioille itse jotain
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:07"]
Eläkää ihmiset, seuratkaa sydäntänne!!! Ei tarvitse täällä kaipailla, kun tekee asioille itse jotain
[/quote]
No ei sitä aina voi, kun polygamia ei ole kovassa huudossa maassamme!
M.C.M. Kurikasta. Oot käsittämättömän itserakas omahyväinen kusipää, joka luulee olevansa jotain hienoa. Oot polttanut siltas kaikkiin. Luulet, että sua kadehditaan. Oot säälittävä!!!
Aina ei saa juuri sitä jonka haluaisi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:11"]
[/quote]
[/quote]
Jos tarpeeksi kaipaat ja rakastat, tietenkin eroat. Jos taas ei tunteet riitä, tai rohkeus, niin turha täällä on nillittää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
Jos tarpeeksi kaipaat ja rakastat, tietenkin eroat. Jos taas ei tunteet riitä, tai rohkeus, niin turha täällä on nillittää.
[/quote]
Mitä siis teen kun kaipailen tälläkin hetkellä useampaa miestä ja olen silti onnellisesti parisuhteessa?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä siis teen kun kaipailen tälläkin hetkellä useampaa miestä ja olen silti onnellisesti parisuhteessa?
[/quote]
Olet väärässä ketjussa. Kaipaat useampaa miestä onnellisessa parisuhteessa? Nymfo. Tai tautisen pinnallinen bimbo.
Taisit peukuttaa itse itseäsi :) On ihan normaalia ihastua muihin ihmisiin, eri asia on alkaa toimimaan millään tasolla. Mainitsemani miehet myös seurustelevat tahoillaan, vaikka ovatkin ihastuneita minuun. Elämää se vain on.
Mä luulin että mulla ei oo mitään sua kohtaan, ja niin mä ittelleni uskottelinkin, mut oon miettiny tätä ja sua ja mä oisin valmis tekemää kaikkeni et tää toimis, koska välitän susta tosi paljon. Toivottavasti huomaisit sen...
J/ helsinki
S.K varsinais-suomi
"Ehkä ensi elämässä
kaksin olemme taas tässä
aivan hiljaa, juuri näin
lähekkän.
Ehkä ensi elämässä
hetkessä niin kiitävässä
voimme olla jälleen näin
sylikkäin"
Anteeksi, kun ei voida olla enää missään tekemisessä,aika jatkaa eteenpäin uudessa suhteessa. Se ei onnistu jos kuulen susta. Mun on pakko alkaa unohtaa vaikka mietinkin sua päivittäin. Tein törkeästi kun en pari kk sitten vastannut sulle enää soittoihin enkä viestiin. Rakastan sua ja tuntuu väärältä olla X:n kanssa koska vertaan kaikkea suhun,välitit eritavalla ja kerroit tunteistasi. En pysty unohtamaan vaikka suhteemme päättyi kaksi vuotta sitten. Sun siniset silmät oli jotain niin lumoavaa että sisällä kihelmöi kun katsoin sua. Seksin jälkeen sain painaa pääni rintaasi vasten ja olla vain,ei kiirettä pois. Ikävä on helvet#n suuri! Kumpa oltais saatu uusi mahdollisuus kun molempien tilanteet oli rauhoittuneet tahoillaan. Ehkä ensi elämässä Ihanuus........
Tomppa! Ajattelen sua usein ja susta tulee aina hymy huulille. Toivon että olet onnellinen vaimosi ja lastesi kanssa ja saat kaiken mitä haluat, koska olet sen ansainnut. En olisi ollut koskaan arvoisesi vaan yhden illan juttu. En silti lakkaa ajattelemasta sinua <3
~ Et tule takaisin
Sen tiedän
Mutta olet aina
mun sydämessäin ~
^^^^^^
Omistettu kuoleelle pikkutytölleni. <3
T: M.P