Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Haluun suo enemmän kuin mun miestä.
Mikset sä anna itsestäsi mitään merkkiä K?
Saat mut tuntemaan itseni likaseksi tädiksi :D Yritän vaan pysyä susta kaukana mutta meidän seksuaalinen kemia on ihan jotain uskomatonta. Muilta osin ei yhteen sovitakaan. E.:lle terkuin H
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:48"]
Olet ihana ja ainutlaatuinen ihminen M. Toivon sulle kaikkea hyvää.
[/quote]
No kiitos. Mua vaan panettaa niin juukelisti sun lähellä. Eikö sua yhtään?
[/quote]
olit kyllä aika kuuma kun viime vikolla törmättiin....
[/quote]
Jotakin meidän välillä on. Luuletko, etten mä huomaa kun hipaiset vahingossa. Ehkä vielä joskus raahaan sut huoneeseeni ja käytän hyväkseni.
E, sanoit äsken että sua pelottaa mun sanat - kerroin miten onnellinen olin eilen sylissäsi. Kuitenkin tunsin sen saman sinusta kun sivelit mun kasvojani, suutelit, ja hyväilit kuin et ketään koskaan!! Yhä rakkain vuosienkin jälkeen!
Sinä ihana taksimies Raahesta jonka kanssa käveltiin kaupungista ja syötiin hampurilaiset tuiran grillillä (liian) kauan aikaa sitten.
Pyörit vieläkin mielessä , ajoitus oli silloin väärä, mutta toivottavasti vielä tavataan ♥
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:21"]
Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä sinä sinä. Vaikka ootkin kokenut kovia lapsuudessa, niin se ei vaan oikeuta sua olemaan noin itsekeskeinen. Sä ET ole maailman keskipiste, vaikka niin kuvitteletkin! Että terveisä vaan Tampereen suuntaan.
[/quote]
hohhoho, Villestä ollaan samaa mieltä ilmeisesti ihan halki Suomen :DD parka.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:12"]Kiitos ihanista salatreffeistä tänään Toni! <3 [/quote] Oltiinkohan saman Tonin kanssa treffeillä?! Mikä paikkakunta :D
[/quote]
tää mun toni asuu espoossa. Entäs sun??
[/quote] minkä ikäinen toni kyseessä
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:17"]
Mikalle. Jostain syystä kummittelet mun mielessä vieläkin vaikkei olla vuosiin nähty. Kyllä mä vielä joku päivä kerään rohkeuteni ja tuun sanomaan moi ;)
[/quote]
Tätä odotellen ;)
T: Mika
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:05"]Valehteleva pettävä sika toivottavasti saat tautei niiltä naisilta. .. toivottavasti karma muistaa sua... Saastainen kurdi sika m.a
[/quote] kerava/Helsinki
[/quote] suksi jo äijä kuuseen
Moi A. Olet itsestään liikoja luuleva nössö eikä sinulla ollut koskaan saumoja minuun vaikka niin kuvittelit. Hyvää loppuelämää tylsässä suhteessasi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:32"]
Oot ihan hemmetin ihana ja kaunis ja toivottavasti tajuut sen itekkin koska oot ihan erilainen kun muut ainakin mun silmissä. Ois kiva tutustuu paremmin mutta en vaan osaa! :(
[/quote]
Missäs päin Suomea? :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:34"]
Heidi, mun tunteet sua kohtaan vaan voimistuu ja voimistuu. Ajattelen sua jatkuvasti. Elämä saattaa meidät vielä yhteen. Sano mulle, että säkin uskot siihen.
[/quote]
Missä päin Heidi asuu? Mikä estää.... :)
Voi, kumpa joskus saisin selville, keksinkö koko homman, vai tunsitko sinäkin sähköä välillämme. Tahtoisin tietää, näetkö säkin unia musta. En kuitenkaan ikinä voisi vaarantaa avioliittoani tuomalla tätä asiaa päivänvaloon. Onneksi muutit toiselle paikkakunnalle, niin mun ei enää tarvi jatkuvasti nähdä sua. Ehkä mäkin joskus vielä unohdan ja pääsen yli. Tällä hetkellä se tuntuu mahdottomalta.
Hei J, kaduttaa niin paljon että lopetin tapailumme. Tilanteeni oli hieman hankala. Olet hieno mies ja löysit pian uuden rakkauden, eikä mikään ihme. Onnea teille ja kaikkea hyvää! T. J
E, toivottavasti meillä on yhteinen tulevaisuus. Olet aivan ihana <3
Matias,
harmittaa, etten silloin tajunnut sun niin selkeitä viestejä. Tai itse asiassa en voinut uskoa todeksi. Sanoin sulle ei.
NNyt taitaa olla jo myöhäistä, mutta ota yhteyttä. Olet ihana.