Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Soita mulle pian jooko.. Missä oot kun en ole kuullut susta koko päivänä mitään? Ja lupasit soittaa tänään illalla heti kun pystyt ja nyt kello on jo niin paljon..
J/Pirkanmaa
Ihailen suuresti persoonaasi ja asennettasi elämää kohtaan. Olet kokenut kovia, mutta jatkat silti sinnikkäästi eteenpäin. Olet niin vahva ja rohkea. Kunpa uskaltaisin vielä jonain päivänä kertoa, miten hieno ihminen olet. Sinulle, N.S.
Jossain vaiheessa sä ehkä laitat taas viestiä ja kuvittelet että kaikki jatkuu kuten tähän asti. Niin varmaan jatkuukin koska olen liian reppana lopettaakseni tätä suhdetta vaikka sua ei selvästikään kiinnosta yhtään viettää aikaa mun kanssa. Kuvittelet kai löytäväsi jotain parempaa jostain. En usko että löydät, tai että kukaan parempi sietäisi sua senkään vertaa kuin minä. Nämä terveist J.T.:lle, Pohjois-Pohjanmaan eteläreunalle.
P.B sinä olet ehkä kiinnostavin ja viehättävin ihminen jonka olen tavannut. Toivottavasti voit hyvin.
Mulla on niin ikävä sua S.S... <3
M.V, kiitos että olet olemassa! :-)
Pettäjäsika haista vittu! Tosin sen teet varmaan mielelläsi. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen.
Oliver,jonka tapasin leirillä kuortaneella 2014 kesällä ♥I love you♥ En ehtinyt pyytää numeroasi...
Olen aivan hulluna sinuun.. Olet upein nainen ikinä, P.H.
Korjaa oma elämä ja lopeta varatuista haaveilu. Pakitkin jo olet saanut. N.T pohjoinen
Kaunokki, sattuisin enemmän kuin mielelläni kanssasi vielä samaan paikkaan. Ajan kanssa.
Näin sut tällä viikolla pitkästä aikaa HB. Edellisestä näkemisestä melkein kymmenen vuotta. Nyt ollaan molemmat tahoillamme naimisissa. Silti en sua unohda. <3
Näytät niin suloiselta siinä sikeästi tuhistessasi!! Rakas:)<3
Vihaan sua. Luotin suhun ja pidin sua mun parhaana kaverina. Sun takias en pysty enää kommunikoimaa ihmisten kanssa normaalisti, vaan pelkään kaikkia, kun en pysty luottamaan kehenkään. Kaikki pitää mua ihan outona, vaikka kaikki oli sun vika. J.H. Lahti
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:13"]Hei Markus. Olisi mukava tutustua sinuun uudelleen monen vuoden jälkeen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Toivotan Onnea uuteen elämään ja toivon että viihdyt siellä pohjoisessa :) -M
[/quote]
Minne pohjoiseen tämä Markus lähti?
[/quote]
Posiolle
Moi! En ikinä kertonu sulle mut oot tosi söpö ja oot mun eka ihastus. Sääli ettei nähdä enää ikinä. Muistan sut aina<3
S.S. olet persoonallisuushäiriöinen, hyvin sairas ihminen. Pelkään miten manipuloit ja loukkaat muitakin ihmisiä, ja säälin todella kaikkia lapsiasi ja miestäsi!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:28"]Voi K*******, kuinka mä sua kaipaan ja susta pidän. <3 Ehkä meidän aika koittaa vielä.
[/quote]
Mikä paikkakunta?
[/quote]
Tre
Kimmo, nyt sitä viestiä tulemaan!