Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
281/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua S.K.

Koskaan en tule samaa rakkautta kokemaan kuin sun kanssa.

Vierailija
282/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli niin hyvin ja olimme onnellisia. Väärä seura ja mielenterveysongelmasi pilasi kaiken. Välillämme on selvästi vieläkin suuria tunteita mutta liikaa on tapahtunut ja kaiken anteeksianto mahdotonta. Suuri sääli että perhe ja lapset asuvat erillään toisistaan. Elämä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:47"]

M helvetti kun voisin kertoa tän sulle päin naamaa. Sä säteilet jotain energiaa ympärilles joka saa mut hulluksi halusta ja hetkittäin mä en saa edes henkeä sun lähellä kun tunne on vaan niin voimakas. Onneksi me nähdään enää harvoin koska eihän tästä mitään tulisi, varattuja molemmat. Vaikka ikinä ei ole mitään ollut, tää tunne ei vaan kuole. Anna sun hiusten kasvaa, anna sun hymyn valaista koko maailma. Mä odotan täällä sivussa että näkisin sut taas.

[/quote]

Kuka M? nainen vai mies? paikkakunta?

Vierailija
284/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:29"]

Kaipaan sinua veli. Toivon että otat yhteyttä koska itse en uskalla.

[/quote]

Mikset uskalla?

Vierailija
285/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen mielestäin sua saa?

Vierailija
286/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 03:35"]

Hei M. Tuskin luet tätä koskaan, mutta parin kaljan jälkeen tämä alkoi tuntumaan sopivimmalta viestimiskanavalta. Kunpa olisit sanonut jotain ajoissa, kysynyt suoraan. Tehnyt mitä vaan. Nyt asun täällä ja olen parisuhteessakin. Toivottavasti nähdään vielä, kaverina edes. Älä välttele mua, kirjoita mulle vaikka fb:ssa. Huomenna, ihan vaikka vaan testatakses kirjoitanko tänne ;)

[/quote]

miehelle vai naiselle? paikkakunta?

Vierailija
287/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Oulusta. 

Sielussani sykähtää vieläkin oudosti kun muistan miten katseesi porautui syvälle sieluuni samalla kun työnnyit sisälleni, henki salpautui ja tuntui että maailmassa on kaikki hyvin.

Vierailija
288/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi niistä sanoista mitä sanoin.. vaikka et sinäkään kivasti sanonut ja niistä itseni satutin. Kerään tällä hetkellä rohkeutta näiden kahden kuukauden jälkeen pyytää sulta anteeksi, vastaathan mulle sitten edes jotain... Mä tykkään susta edelleen todella paljon, ja kaipaan sua vaikka se ei olekaan järkevää. Toivon, että muistelet muakin. Jos hyvin käy, tapaamme jälleen. Se riippuu susta. Ei siitä suhteesta helppoa tulisi, ei todellakaan, mutta mä haluan yrittää taas. AK, mies, Etelä-Pohjanmaa

Vierailija
289/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuitkin ihan helvetin kusipääksi

Vierailija
290/9334 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:58"]

J, oot täydellisin mies mitä oon ikinä tavannut ja mun sydämeeni sattuu kun tiedän etten voi sua omakseni saada. Kaipaan sua aivan mielettömästi joka hetki. 

[/quote]

Missä kaipaamasi mies asuu ja mikä on nimesi eka kirjain?

[/quote]

en voi kertoo mutta sulla on perhe. Toivottavasti avovaimos ymmärtää miten täydellisen ihanan miehen on saanut ja arvostaa sua. Mä antaisin mitä tahansa että voisin olla sun kans ja käyttäisin koko loppuelämäni vain tehdäkseni sut onnelliseks. Mutta tiedän ettet aio perhettäs mun takiani jättää ja tuskin sulla on ees tunteita mua kohtaan. Sydän särkyy mut nielen kyyneleet ja hymyilen nätisti jos tavataan vielä. En aio sulle ikinä tunteistani kertoo.

Vierailija
291/9334 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi olet vastenmielinen. En tiedä miten sinulla voi olla mukava poika.

Vierailija
292/9334 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni. Tuun pian fiskarseilla katkaisemaan tän talutushihnan, jos luulet että saat kiristettyä sen aina uudestaan mun kaulan ympärille. Mun sydän tulee olemaan niin pitkään särkynyt kun asutaan samassa kaupungissa.

Vierailija
293/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*****,

Et varmaan ikinä uskoisi, että käyn AV:lla.

Olen tässä kuukausien aikana, kun ei olla nähty, tajunnut, että haluan sut oikeasti. Mulla ei vaan riitä rohkeus tulla kertomaan sitä sulle, kun en tiedä, oletko vielä kiinnostunut. Mutta mä tykkään susta, enemmän kuin kenestäkään muusta miehestä aiemmin.<3  Ja tunne vahvistuu koko ajan, mietin sua päivittäin ja tulet jo uniinikin.

Jos luet tämän, tee AV:lle aloitus meidän yhteisestä kiinnostuksenkohteesta tai lainaa tätä viestiä ja kirjoita sen loppuun tämä kiinnostuksenkohde. Niin tiedän, että näit tämän. Sitten uskallan lähestyä sua.

-M-

Vierailija
294/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

535: lintujen bongaus :)

Vierailija
295/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

535: mene nyt ihmeessä juttusille, varmaan mies on edelleen kiinnostunut sinusta :)

Vierailija
296/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 00:37"]

535: lintujen bongaus :)

[/quote]

Joo, ei oo kyllä lintujen bongaus tämä yhteinen kinnostuksenkohteemme. Vaikka saattaahan tää mies vaikka salillakin jotain lintuja bongailla.;D

t.535

Vierailija
297/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 00:47"]

535: mene nyt ihmeessä juttusille, varmaan mies on edelleen kiinnostunut sinusta :)

[/quote]

Aikaa on jo kulunut niin paljon. Ja viimeisimmillä kerroilla, kun on nähty annoin tahattomasti ehkä ymmärtää, etten ole enää kiinnostunut ja tuntuu, että mies sitten alkoi ignooraamaan minua.:/

t.535

Vierailija
298/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 00:47"]

[/quote]

Aikaa on jo kulunut niin paljon. Ja viimeisimmillä kerroilla, kun on nähty annoin tahattomasti ehkä ymmärtää, etten ole enää kiinnostunut ja tuntuu, että mies sitten alkoi ignooraamaan minua.:/

t.535

[/quote]

No ignooraamisen kyllä ymmärtää sellaisessa tilanteessa, kunniakysymys :) Pyydä kahveelle ja kysele miten menee, jos näytää siltä että mahkuja voi solla, sano että olet pahoillasi jos hän sai sellaisen kuvan viimeksi ja syy miksi sellaisen saatoit antaa. Eiköhän se siitä jos mies on vielä vapaa :)

Vierailija
299/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sua. Koko ajan oot mielessä ja koko ajan on kamala ikävä. En tiedä miten voisin ikinä päästä susta yli ja unohtaa nää tunteet. Kestään muusta en oo ikinä välittänyt tällä tavalla, ja tiedän etten halua edes yrittää välittää. Mä tiedän että sä teet kaikkes saadakses mut takas, tiedän että rakastat ja haluat olla mun kanssa enemmän kuin mitään muuta. Mäkin haluan, mutta en enää uskalla. Mä pelkään liikaa että taas satutat. Mä en voi kertoo sulle mitä tunnen etten romahda sun syliin ja kosi sua kaikessa tässä rakkaudessa. Mun on pakko esittää kovaa ja näytellä etten enää välitä. Anteeksi siitä, mä tiedän että se sattuu sua saatanasti

Vierailija
300/9334 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Я люблю тебя, Д. Б.!!❤️

Ketju on lukittu.