Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
241/9334 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]

Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3 

[/quote]

Tämä viesti oli niin kaunis että tuli melkein kyyneleet silmiin. Tuskinpa oli minulle, mutta toivon silti sille yhdelle miehelle kaikkea hyvää ja kaunista. Luota itseesi, olet erityisempi kuin tajuatkaan. Elämä on haikeaa.

Vierailija
242/9334 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J., katson juuri Wallanderia tv:sta ja selailen samalla av:ta, niin kuin teimme silloin joskus yhdessä. Minulla on ikävä sinua ja näitä lauantai-iltoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/9334 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:29"]J., katson juuri Wallanderia tv:sta ja selailen samalla av:ta, niin kuin teimme silloin joskus yhdessä. Minulla on ikävä sinua ja näitä lauantai-iltoja.
[/quote]

Niin mullakin...

Vierailija
244/9334 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:29"]J., katson juuri Wallanderia tv:sta ja selailen samalla av:ta, niin kuin teimme silloin joskus yhdessä. Minulla on ikävä sinua ja näitä lauantai-iltoja.
[/quote]

Niin mullakin...
[/quote] Oletko J. mistäpäin?

Vierailija
245/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelen sun rinnalla jalkani irtoavat maasta. Kätemme haparoivat toisiaan, mutta eivät uskalla tarttua. Katselen joskus niskaasi ja ajatuksissani sormeni sivelevät ihoasi ja parransänkeäsi kiireettä. Haluan avata huulesi kielelläni, tarttua sinua lanteilta ja vetää sinut itseäni vasten. Miten paljon vetoa voi kahden ihmisen välillä olla? Puhumme asiallisesti, viileästi arkisista asioista. Katseemme jäävät kiinni toisiinsa. Eikö kukaan kuule kuinka me läähätämme halusta?

Vierailija
246/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Oulusta. Elän toivossa että vielä joskus näkisin sinut uudestaan.

Vierailija
247/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Vierailija
248/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kerran, ettet uskalla jättää minua yksi, kuitenkaan et ollut paikalla, kun olisin tarvinnut sinua eniten. Vihaan sinua, mutta kuitenkin rakastan. A.K.

Vierailija
249/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi ja lähde Ouluun. Tämä viesti on nuorelle itselleni.

Vierailija
250/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti on naiselta naiselle: Olen ihastunut sinuun. 

Vierailija
251/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, olet itserakkain ihminen jonka tiedän ja sinulla ei ole siitä mitään käsitystä. Onneksi pääsin eroon sinusta.

Vierailija
252/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja perheesi olette sellaista kuonaa, alinta kastia ettei kukaan voi edes käsittää. Ette ole ainoastaan sairaita vaan lisäksi käsittämättömän itsekkäitä ja suoranaisesti yksinkertaisia. Teille muut ihmiset ovat vain pelinappuloita tai vaihtoehtoisesti yleisö jolle esiinnytään, näytetään rikkauksia, keksitään hienoja tarinoita. Olet nauttinut minun tuhoamisestani suurimman osan aikuisikääni. Kun olit käyttänyt tarpeeksi hyväksesi keksit uudet tavat kiduttaa. Etsisit jo uuden uhrin. Antaisit minun olla. Löytäisit edes sen verran ihmisyyttä itsestäsi, että oman lapsesi tähden edes antaisit hänen äitinsä olla ja yrittää selviytyä jäljiltäsi. Jos en olisi itse elänyt tätä en uskoisi että kaltaisiasi hirviöitä on olemassa. Saati perhettäsi. Aivan käsittämättömän itsekeskeistä ja julmaa perhettäsi.

Vierailija
253/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja perheesi olette sellaista kuonaa, alinta kastia ettei kukaan voi edes käsittää. Ette ole ainoastaan sairaita vaan lisäksi käsittämättömän itsekkäitä ja suoranaisesti yksinkertaisia. Teille muut ihmiset ovat vain pelinappuloita tai vaihtoehtoisesti yleisö jolle esiinnytään, näytetään rikkauksia, keksitään hienoja tarinoita. Olet nauttinut minun tuhoamisestani suurimman osan aikuisikääni. Kun olit käyttänyt tarpeeksi hyväksesi keksit uudet tavat kiduttaa. Etsisit jo uuden uhrin. Antaisit minun olla. Löytäisit edes sen verran ihmisyyttä itsestäsi, että oman lapsesi tähden edes antaisit hänen äitinsä olla ja yrittää selviytyä jäljiltäsi. Jos en olisi itse elänyt tätä en uskoisi että kaltaisiasi hirviöitä on olemassa. Saati perhettäsi. Aivan käsittämättömän itsekeskeistä ja julmaa perhettäsi.

Vierailija
254/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
255/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
256/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas poikani! Toivon niin kovasti että selviäisit kunnialla yli näistä vaikeista murrosiän vuosista. Äitinä pelkään kovasti että sotkeudut sellaisiin juttuihin, joissa pilaat elämäsi. Sinulla on edellytykset hyvään elämään, olet fiksu, mutta olet myös helposti johdateltavissa ja menet mukaan muiden hölmöilyihin, koska sinulla on niin kova tarve kuulua mukaan kovien poikien porukkaan. Olen saanut sinut jo useasti kiinni valehtelusta ym. Ja kun edellisestä selvitään, taas on uutta edessä. Sinulla on varmaan joku sisäinen pakko valehdella minulle kaikesta mahdollisesta. Yritän pysytellä jäljilläsi seuraamalla, mitä lataat askiin tai ig:hen. Et ole onneksi tajunnut, että sieltä ne ryyppyjutut on kaikkien luettavissa ja kuvat nähtävissä. En oikeasti tiedä, mitä sinun suhteesi pitäisi aina tehdä. Kun sinun kanssasi ei voi edes keskustella. Vetäydyt kuoreesi tai rupeamme vain riitelemään.  - voi kun sinä ymmärtäisit, että en huuda ja kiellä huutamisen ilosta tai siksi että haluan pilata  sinun nuoruutesi. Kiellän, koska rajat ovat rakkautta ja minä vain yritän suojella sinua kaikelta.

Kaipaan ihan älyttömästi sitä pientä ihanaa poikaa, joka vielä muutama vuosi sitten kömpi kainalooni nukkumaan. Terveisin surullinen äitisi

Vierailija
257/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua niin kovasti rakas L..

-Tiedät kyllä

Vierailija
258/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tilannetajua ja lopeta se nenänkaivuu töissä! Kuvottaa.

Vierailija
259/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisit kotiin kulta. Tai siis toivon että sulla on mukava ilta ja pidät hauskaa. Sen takia en laitakaan viestiä. Mutta mietin sua koko ajan, on ihan hirveä ikävä. Haluisin silitellä sua niin kauan että nukahdat. Siksi salaa toivon että päättäisitkin tulla jo nyt. Ja kun et kuitenkaan tuu, niin ehkä huomenna tai jonain päivänä tekisit jonkun sellaisen teon tai ratkaisun josta tulisi mulle olo että mä olen sulle kaikkein tärkein, tai edes tosi tärkeä. Mä tiedän että sä olet mulle, mutta aina en oo niin varma susta. Siksi yritän etsiä kaikenlaisia merkkejä, mutten niitä tietenkään löydä koska ollaan erilaisia ihmisiä. Tietenkin näistä voisi puhua, mutta sitten en enää tietäisi oletko aito. Onpa tyhmää kirjoittaa tällaista viestiä :( silti.. Tulisitpa kotiin.

Mutta ethän sä tuu.

Vierailija
260/9334 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi. Olin tyhmä ja ajattelematon ylimielinen paska. Anteeksi että kohtelin sinua halveksivasti ja alentuvasti enkä antanut sinulle mitään arvostusta. Nyt vasta tajuan, kuinka paljon sen on täytynyt satuttaa sinua. Anteeksi että hylkäsin sinut.

Ketju on lukittu.