Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Työpaikan ori! Olen itkenyt viikon ja kuunnellut meidän biisejä. Miksi et katso minua kahvihuoneessa panettavalla katseellasi silmiin? En kestä!
Pirjo. Mä odotan sua kovana kuin kanki. Lähe tuleen.
Mitä sun katse tarkoitti, kun me kohdattiin? Siis se oli jotain niin satumaista et meidän täytyy olla sielunveljet. Sen täytyi siis olla niin paljon enemmän kuin tavallinen katse. Siis en voi unohtaa sitä. Olen se tyttö liikennemerkin vierestä ja mulla oli vaalee tukka.
Sulla on tosi hyvä perse naapurin Pirjo. T. Autokorjaamon Keke
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Olisko sitten syytä vähän avata mitä sinä ajattelet? Ainakin olet luonut päähäsi jonkun vainaharhan että sinua stalkataan?
[/quote]Kun ihminen ei tajua, niin pitääkö oikeasti sanoa, että jätä minut rauhaan, kusipää? Mielestäni olen avannut ajatuksiani, mutta kun ei tunnu menevän jakeluun. Tämä henkilö elää jossain omassa haavemaailmassaan.
[/quote]
Tuliko parempi mieli täällä avautumisesta ja auttoiko se siihen että stalkkeri jätti sut rauhaan? Saatoit satuttaa jotakin enemmän näin kuin jos olisit sanonut suoraan.
En ole ihastunut pitkään aikaan kenenkään tällä tavalla. Mulla lähti ajatukset pahasti lentoon. Nyt yritän kerätä itseäni uudelleen. Mulla on sympatiat kaikkia teitä kohtaan jotka sydän väpättäen haaveilette omasta ihastuksestanne, se on niin raastavaa kun aamulla ensimmäisenä toinen on mielessä kun herää, ja viimeisenä illalla kun menee nukkumaan, ja koko päivän siinä välissä. Olis kuitenkin parempi kertoa se suoraan sille ihastuksen kohteelle kun käydä keskusteluja oman päänsä sisällä tai täällä av:llä. Mietin omaa tilannettani, on mahdollista että olen täällä jutellut ihastuksen kohteeni kanssa, kaikki on mahdollista. Yhtä todennäköistä kuin että se on mahdollista, on myös se, että se on hyvin epätodennäköistä. Jotkin asiat täällä sopivat niin hyvin omaan tilanteeseeni ja omituisia yhteensattumia on ollut. Toisaalta täällä kirjoittaa moni muukin joka voi olla samassa tilanteessa ja sieltä poimii valikoivasti ne, jotka omaan tilanteeseen sopii. Kun täällä keskustelee, se alkaa elää omaa elämäänsä pään sisällä, alkaa kuvitella toisen tietävän enemmän kuin mitä on suoraan pystynyt sanomaan. En pysty korjaamaan omaa tilannettani käymällä tätä keskustelua tämän oman ihastuksen kohteeni kanssa suoraan enää, harmittaa koska niin olisi pitänyt tehdä eikä alkaa haaveilla olemattomia. Kuitenkin tunteet on sellaisia ettei niitä pysty hallitsemaan, tekojaan kyllä. Toivon sulle kaikkea hyvää ja toivon että jos joskus törmätään, voidaan jutella ihan normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Olisko sitten syytä vähän avata mitä sinä ajattelet? Ainakin olet luonut päähäsi jonkun vainaharhan että sinua stalkataan?
[/quote]Kun ihminen ei tajua, niin pitääkö oikeasti sanoa, että jätä minut rauhaan, kusipää? Mielestäni olen avannut ajatuksiani, mutta kun ei tunnu menevän jakeluun. Tämä henkilö elää jossain omassa haavemaailmassaan.
[/quote]
Tuliko parempi mieli täällä avautumisesta ja auttoiko se siihen että stalkkeri jätti sut rauhaan? Saatoit satuttaa jotakin enemmän näin kuin jos olisit sanonut suoraan.
[/quote] Mä en ainakaan kirjoittanut tänne "omalle stalkkerilleni". Mulle tuli viestistä mieleen että joku saattoi provota ja trollata. Viestin varmasti kirjoitti joku joka halusi tahallisesti aiheuttaa mielipahaa ja hämmennystä. Sekoittaa pakkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:24"]
K.J. Turku numerosi on salattu etkä ole fb:ssä. miten saisin sinuun yhteyden?
[/quote]
Salaisa numeroita varmaan jaellaankin jossain av:llä. Hölmö.
Buahaha!!! Joku huumoriveikko löytänyt taas palstalle.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:23"]Tekisi aina mieli juosta halaamaan nähdessäni sinut. Onneksi jonkinlainen itsekontrolli on sentään olemassa
[/quote]
Miksi halaaminen olisi sopimatonta? Olisit halannut vain!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:59"]
[/quote]
Joo, "hauskaa"! (Not)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Mä en ainakaan kirjoittanut tänne "omalle stalkkerilleni". Mulle tuli viestistä mieleen että joku saattoi provota ja trollata. Viestin varmasti kirjoitti joku joka halusi tahallisesti aiheuttaa mielipahaa ja hämmennystä. Sekoittaa pakkaa.
[/quote]
No just.. Todellakin onnistui siinä.. Ei pitäisi käydä näitä keskusteluja täällä vaan suoraan.. Laita sitten itse ekana omalle stalkkerillesi viestiä jos se säikähti niin pahasti ettei uskalla enää..
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:59"]
[/quote]
Joo, "hauskaa"! (Not)
[/quote]
Siis mitäh, häh. Siis tää on ihan real laiffii. <3
Kiitti musiikista kaikille jotka sitä on säveltäny ja soittanu. #äänitaivas
Vainoharhaisuutta nähtävästi liikkeellä aika monellakin suunnalla. Jäitä hattuun vaan tutut ja tuntemattomat!
Kulta, mä haluan sut syliini, pitää sua hyvänä. Tule!
Olen aivan riippuvainen sinusta :(
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:52"]Tänään odotuksen tilalle tuli suru.
[/quote]
Tässä sitä taas ollaan. Joku hyvällä mielikuvituksella varustettu, toivottoman rakastunut on kadonnut omaan mielikuvitusmaailmaansa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:54"]Vainoharhaisuutta nähtävästi liikkeellä aika monellakin suunnalla. Jäitä hattuun vaan tutut ja tuntemattomat!
[/quote] Ei täällä ketään syytetä stalkkauksesta eikä anneta pakkeja. Tänne on alkanut ilmestumään miehiä, jotka kuvittelevat tätä ehkä senssipalstaksi ; )
Uhkea vanha rouva Kouvolasta. Täällä postimies kaipaisi suuhoitoa. Koska tavataan?