Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
1601/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muista missä nähtiin viimeksi? V_tun alapeukuttaja-maanikko. Ei me nähty. Sä olet sokea ja mä olen kuuro. Yhdessä me oltaisiin mykkä pari. Mitä meidän lapsistakin tulisi?

Vierailija
1602/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:01"]

Maksaisin aika paljon, jos saisin tulla viereesi nukkumaan. Silittäisin hiuksiasi, painautuisin vartaloasi vasten ja suutelisin niskaasi. Hyvää yötä rakas ♥

[/quote]

Rakkautta ei voi ostaa, sorry. Muuten kuulostaa hyvälle.
[/quote]
En halua ostaa rakkautta, mutta tämä viereen pääseminen ei ole nyt mitenkään mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:01"] Maksaisin aika paljon, jos saisin tulla viereesi nukkumaan. Silittäisin hiuksiasi, painautuisin vartaloasi vasten ja suutelisin niskaasi. Hyvää yötä rakas ♥ [/quote] Rakkautta ei voi ostaa, sorry. Muuten kuulostaa hyvälle. [/quote] En halua ostaa rakkautta, mutta tämä viereen pääseminen ei ole nyt mitenkään mahdollista.

[/quote]

Ok, jaan tunteen kanssasi. Se riepoo tosi paljon, kun kaipaa jotakin, eikä saa olla lähellä.

Vierailija
1604/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:01"] Maksaisin aika paljon, jos saisin tulla viereesi nukkumaan. Silittäisin hiuksiasi, painautuisin vartaloasi vasten ja suutelisin niskaasi. Hyvää yötä rakas ♥ [/quote] Rakkautta ei voi ostaa, sorry. Muuten kuulostaa hyvälle. [/quote] En halua ostaa rakkautta, mutta tämä viereen pääseminen ei ole nyt mitenkään mahdollista.

[/quote]

Ok, jaan tunteen kanssasi. Se riepoo tosi paljon, kun kaipaa jotakin, eikä saa olla lähellä.
[/quote]
Niimpä. Sais ees nukuttua niin vois ees nähdä unta tästä ihanuudesta.

Vierailija
1605/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa tuntea pitkästä aikaa perhosia vatsassa toisen ihmisen takia. Suloisinta, että pyysit jäämään viereen vielä hetkeksi ja halasit ja suukotit vielä. Olet ihana, V! :)

Vierailija
1606/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, olit taas eilen niin ihana <3 Harmi että taidat kuulua toiselle enkä mä ole muutenkaan parhaan näköinen :/

Vierailija
1607/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M, pääsit yllättämään mut ja veit totaalisesti jalat alta silloin kolme viikkoa sitten. Todellakin tarkoitin ihan just sitä mitä sulle viimeisimmissä viesteissäni laitoin ja se lupaus pitää edelleen, vastauksena toivon näkeväni tietyn reaktion kasvoillasi kun seuraavan kerran nähdään, toivottavasti pian koska tämä odottaminen tekee mut kohta hulluksi... - S.

Vierailija
1608/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne jalat sänkyyn ja pää tyynyyn ja nuku

Vierailija
1609/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin syvällä ajatuksissani, että tuntuu kuin olisit ihan lähelläni. Melkein tunnen sinut fyysisesti, näen kun nostat päätäsi ja katsot minuun. Tunnen mitä tunnet. Erotan ilmeesikin, tiedän milloin olet vakava, milloin suupieliisi nousee hymy, milloin kiusoittelet..Välillä tuntuu kuin jakaisimme kehon. Välillä sinä minussa, ja minä sinussa.

Kun näimme ensimmäisen kerran, leijuin jonkin aikaa sfääreissä. Jäit ajatuksiin. Tunsin sen viestin jälkeen vastauksestasi kehossani, että se olit sinä. Kaikki oli niin selvää, mutta en uskonut tunteisiini ja sait hämääntymään.

Olet lähempänä kuin kukaan koskaan. Säteilet minussa. Näinkin on hyvä, koen sinut, mutta inhimillinen fyysisen läheisyyden kaipuu on kova. Kuvittelen taas tuntevani huulesi kevyesti huulillani, kun menen nukkumaan..

Hyvää yötä rakkaani. Rakastan sinua kuin taivasta yllämme. Olemme yhtä.

Vierailija
1610/9334 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti letuista! Tekis mieli huutaa! Annan ymmärtää että ymmärrän antaa vaikka edes lämmintä kättä mutta ei kelpaa saatana!

Vierailija
1611/9334 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämä on niin vaikeaa? Haluaisin kysyä sulta vaikka mitä. Mulla on tunne, että sä tiedät musta enemmän kuin mä susta. Sä et ole koskaan kertonut mitään sun elämästä. Miten ja missä meidän pitäis jutella?

Vierailija
1612/9334 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:41"]Miksi elämä on niin vaikeaa? Haluaisin kysyä sulta vaikka mitä. Mulla on tunne, että sä tiedät musta enemmän kuin mä susta. Sä et ole koskaan kertonut mitään sun elämästä. Miten ja missä meidän pitäis jutella?
[/quote] Ja tavallaan omatunto soimaa tästäkin mitä nyt teen ja kuitenkin tämä tuntuu niin oikealta. Ei tässä näin pitänyt käydä. Tuskin tunnen sua ja samalla tuntuu että tunnut niin tutulta. Voitko selittää mitä tämä on? Vai tiedätkö itsekään?

Vierailija
1613/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:33"]Olet niin syvällä ajatuksissani, että tuntuu kuin olisit ihan lähelläni. Melkein tunnen sinut fyysisesti, näen kun nostat päätäsi ja katsot minuun. Tunnen mitä tunnet. Erotan ilmeesikin, tiedän milloin olet vakava, milloin suupieliisi nousee hymy, milloin kiusoittelet..Välillä tuntuu kuin jakaisimme kehon. Välillä sinä minussa, ja minä sinussa.

Kun näimme ensimmäisen kerran, leijuin jonkin aikaa sfääreissä. Jäit ajatuksiin. Tunsin sen viestin jälkeen vastauksestasi kehossani, että se olit sinä. Kaikki oli niin selvää, mutta en uskonut tunteisiini ja sait hämääntymään.

Olet lähempänä kuin kukaan koskaan. Säteilet minussa. Näinkin on hyvä, koen sinut, mutta inhimillinen fyysisen läheisyyden kaipuu on kova. Kuvittelen taas tuntevani huulesi kevyesti huulillani, kun menen nukkumaan..

Hyvää yötä rakkaani. Rakastan sinua kuin taivasta yllämme. Olemme yhtä.
[/quote]

Ihanaa, että joku toinenkin kokee näin. Olen miettinyt olenko ihan hullu. Mietin samaa, kun avasin ketjun. Tuli hyvä mieli lukea tämä.

Vierailija
1614/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:33"]Olet niin syvällä ajatuksissani, että tuntuu kuin olisit ihan lähelläni. Melkein tunnen sinut fyysisesti, näen kun nostat päätäsi ja katsot minuun. Tunnen mitä tunnet. Erotan ilmeesikin, tiedän milloin olet vakava, milloin suupieliisi nousee hymy, milloin kiusoittelet..Välillä tuntuu kuin jakaisimme kehon. Välillä sinä minussa, ja minä sinussa.
Hyvää yötä rakkaani. Rakastan sinua kuin taivasta yllämme. Olemme yhtä.[/quote]

Naiselle? Minulle?

Vierailija
1615/9334 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:47"]

Hyvää yötä rakkaani. Rakastan sinua kuin taivasta yllämme. Olemme yhtä.[/quote]

Naiselle? Minulle?

[/quote]

Vai minulle..?

Vierailija
1616/9334 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu kun en tiedä kuinka voimme tutustua paremmin :(

Vierailija
1617/9334 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:52"]M + S ?

[/quote]Aktiviteetit vähissä? ;D
[/quote]

Mistä arvasit? :)
[/quote]Koska täällä sama..
[/quote]

Tylsää on. Odotan ensi viikkoa.

Vierailija
1618/9334 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voi aina laittaa mailia, fb-viestiä, tekstarin... Soittaakin saa. En ajattele siitä mitään kummallista, ilahtuisin vain. Älä siis epäröi. :)

Vierailija
1619/9334 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:52"]M + S ?

[/quote]Aktiviteetit vähissä? ;D
[/quote]

Mistä arvasit? :)
[/quote]Koska täällä sama..
[/quote]

Tylsää on. Odotan ensi viikkoa.
[/quote]Miksi niin?

Vierailija
1620/9334 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi aina mieli juosta halaamaan nähdessäni sinut. Onneksi jonkinlainen itsekontrolli on sentään olemassa

Ketju on lukittu.