Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:18"]Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran
Olet todella viisas, elät vain hetken verran
[/quote]
Voi sua. Sussa on niin paljon hyvää. Oot tosi mahtava ihminen, harmi ettet anna itselles siitä tarpeeks kunniaa.
Vaikkei olla yhteyksissä niin lähetän sulle pelkkää rakkautta ja puhtaita ajatuksia. :)
Esim. joogatunneilla meditoidessa mä valitsen yhen ihmisen kenelle keskitän hyviä mielikuvia niin se olit sä viime viikol.
Ehkä joku päivä annat mun vaikeuden anteeksi. Ehkä antaisit jos ymmärtäisit millasta mulla sillon oli.
Tajusin tänään myöhään iltapäivällä ettet sä taida pitääkään minusta oikeasti yhtään. Ja minä tyhmä kuvittelin että meistä tulis joskus ystäviä tai jotain, nyt nolottaa se miten saatoinkin kuvitella...Anteeksi.
Kysy suoraan ihmiselta itseltaan, niin varmaankin selvaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.
[/quote]
Onko sitten toisen teistä kuolema lähellä? Oletko tehnyt jotain asian eteen? Jos olet nainen asia on aika helppo toteuttaa.
[/quote] Miehelle riittää siis petipuuhia ajatellen, vain tieto että kyseessä on nainen.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.
[/quote]
Onko sitten toisen teistä kuolema lähellä? Oletko tehnyt jotain asian eteen? Jos olet nainen asia on aika helppo toteuttaa.
[/quote] Miehelle riittää siis petipuuhia ajatellen, vain tieto että kyseessä on nainen.
[/quote]
Ei, mutta me miehet olemme todistetusti paljon helpompia mitä naiset.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.
[/quote]
[/quote]
[/quote] En nyt ihan niinkään sanoisi..
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuo kyllä vaatii jotain hyviä perusteluja, muuten pidän mutuna.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]Haluaisin rakastella edes kerran kanssasi, tai edes olla lähelläsi ennenkuin jompikumpi meistä kuolee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanoo yks härnääjä todistetusti
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:06"]Hyvää yötä, rakas. Yksi suudelma, mutta pitkä ja huumaava...
[/quote] hyvää yötä ja huomenta. Suudelmia ja vähän enemmänkin!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:22"]
Et kuvittele. Vihaan ja rakastan tätä tunnetta. Mutta meistä kumpikaan ei varmasti halua olla toiselle pelkkä heikko hetki... ja sotkea kaikkea...
[/quote]
Heh, no, mennään niinkuin ennenkin sitten, yritetään nauttia vaan positiivisista tunteista, mikäs tässä hymyillessä ja flirttaillessa. Jos sitten joskus lipsahtaa liian pitkälle murehditaan sitä sitten, ehkä niin on silloin tarkoitettu. Ei stressata turhaan tästä etukäteen, kun mitään ei ole vielä edes tapahtunut. :)
Huomiseen. -->
[/quote]Hyvältä kuulostaa :)
[/quote]
Niin, ei vielä tapahtunut. Mutta tuota kirjoittaessa ollaan jo siinä ajatusmaailmassa, että niin toivotaan tapahtuvan - kuin ajelehdittaisiin tilanteeseen kuin tahdottomat ajopuut. Entä ne olemassa olevat sitoumukset? Näinkö tekin haluatte tulla kohdelluksi? Tiedän, että tästä kommentista närkästytään, mutta tiedän myös tasan tarkkaan juonen kuvion. Mistäkö? Siitä, että olen ollut lipsua itsekin ajopuuteoriaa käyttäväksi ja havahtunut siihen, että olen lähellä petkuttaa isoa määrää läheisiäni - kaikista eniten itseäni. Lopputuloksena se ei olisi sen arvoista. Tulisi vaan pettymys itseen ja toiseen ja paljon hajonnutta mitä ei saa korjattua ja monta kerrosta itsepetosta ja valhemaailmaa jolla vakuutella itseään siitä, että minä en ollut se paskiainen, joka päästi paljon kaunista tuhoutumaan oman ailahtelevuutensa ja tunnehuippujensa ja leikkiin lähtemisensä seurauksena.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:29"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:22"]
Et kuvittele. Vihaan ja rakastan tätä tunnetta. Mutta meistä kumpikaan ei varmasti halua olla toiselle pelkkä heikko hetki... ja sotkea kaikkea...
[/quote]
Heh, no, mennään niinkuin ennenkin sitten, yritetään nauttia vaan positiivisista tunteista, mikäs tässä hymyillessä ja flirttaillessa. Jos sitten joskus lipsahtaa liian pitkälle murehditaan sitä sitten, ehkä niin on silloin tarkoitettu. Ei stressata turhaan tästä etukäteen, kun mitään ei ole vielä edes tapahtunut. :)
Huomiseen. -->
[/quote]Hyvältä kuulostaa :)
[/quote]
Niin, ei vielä tapahtunut. Mutta tuota kirjoittaessa ollaan jo siinä ajatusmaailmassa, että niin toivotaan tapahtuvan - kuin ajelehdittaisiin tilanteeseen kuin tahdottomat ajopuut. Entä ne olemassa olevat sitoumukset? Näinkö tekin haluatte tulla kohdelluksi? Tiedän, että tästä kommentista närkästytään, mutta tiedän myös tasan tarkkaan juonen kuvion. Mistäkö? Siitä, että olen ollut lipsua itsekin ajopuuteoriaa käyttäväksi ja havahtunut siihen, että olen lähellä petkuttaa isoa määrää läheisiäni - kaikista eniten itseäni. Lopputuloksena se ei olisi sen arvoista. Tulisi vaan pettymys itseen ja toiseen ja paljon hajonnutta mitä ei saa korjattua ja monta kerrosta itsepetosta ja valhemaailmaa jolla vakuutella itseään siitä, että minä en ollut se paskiainen, joka päästi paljon kaunista tuhoutumaan oman ailahtelevuutensa ja tunnehuippujensa ja leikkiin lähtemisensä seurauksena.
[/quote] tuo on niin totta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:42"]Miten se telepatia ilmenee?
[/quote] Tuntee kun toinen ajattelee, selittämätön vahva yhteys, sähköisyyden tunne.
[/quote]
Juuri näin, yhteydenpidossa muutenkin outoja sattumuksia jos olisivat vain niitä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:42"]Miten se telepatia ilmenee? [/quote] Tuntee kun toinen ajattelee, selittämätön vahva yhteys, sähköisyyden tunne.
[/quote]
Voisiko se olla jotakin muutakin kuin telepatiaa, jotakin enemmän?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:42"]Miten se telepatia ilmenee? [/quote] Tuntee kun toinen ajattelee, selittämätön vahva yhteys, sähköisyyden tunne.
[/quote]
Voisiko se olla jotakin muutakin kuin telepatiaa, jotakin enemmän?
[/quote]
Mitä enempää on olemassa?
Krista Kiuru, lakkaa valehtelemasta vaalimainoksissa. Miksi kerrot, että suomi nousuun vaikka olette saaneet suomen laskuun ja kohta olemme konkurssissa ja kuolemme kaikki?
VALEHTELIJA !
KANSANPETTURI !
RIKOLLINEN !
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:36"]Ikävä!
[/quote]
Niin minullakin sua H.
Toisin sulle vaikka kuun taivaalta.
Mikäköhän siinäkin oli että silloin kun meillä olisi ollut mahdollisuus, emme toimineet. Vaikka minä olisin kyllä halunnut. Muistan kun katsoin häntä silmiin ja mietin että miksei hän pyydä mua yöksi viereensä.
Hyvää yötä, rakas. Yksi suudelma, mutta pitkä ja huumaava...