Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:30"]Ota se, joka tietää haluavansa sinut. Empijät jääköön empimään. He saattavat toki ottaa myöhemmin vielä yhteyttä - empiäkseen lisää.
[/quote]
Niin tein ja noin kävi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:45"]Kävin shoppailemassa kaikkee ihanaa. :)
[/quote]
Ne ihanat mitä minulla on mielessä on ihan jotain muuta! :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:10"]
Näin susta unta viime yönä.
[/quote]
oi millasta?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:01"] Harmi kun en voi sanoa kaikkea mitä ihanaa ajattelen [/quote] ihanat asiat kannattaa sanoa. [/quote] En kehtaa. Ja luulen että toinen tietää sanomattakin [/quote] Jos on niin vaikeaa sanoa sitä ääneen, niin miten ois joku lyhyt viesti edes? [/quote] Ihan lyhyeen viestiin ei saa mahtumaan kaikkea sitä ihanaa mitä ajattelen
[/quote]
Laita sitten pitkä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:01"] Harmi kun en voi sanoa kaikkea mitä ihanaa ajattelen [/quote] ihanat asiat kannattaa sanoa. [/quote] En kehtaa. Ja luulen että toinen tietää sanomattakin [/quote] Jos on niin vaikeaa sanoa sitä ääneen, niin miten ois joku lyhyt viesti edes? [/quote] Ihan lyhyeen viestiin ei saa mahtumaan kaikkea sitä ihanaa mitä ajattelen
[/quote]
Laita sitten pitkä.
[/quote]
Et kehtaa, mutta silti luulet, että toinen tietää sanomattakin... Eihän toi ole loogista. Ihanat asiat kannattaa aina kertoa toiselle!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:12"]
M. Haluaisin nukahtaa sun syliin. Vieläkin...
Hyvää yötä.
[/quote]
Ihana ajatus, olet ihana
Pankkivirkailijat ja atk-laitteidemme korjaajat! Pyydän laittakaa nimikyltti! Asioitte meidän henkilökohtaisten asioidemme kanssa
t lakimuutosta odotellessa
Ben L. Surettaa kun ehdit naimisiin ennenkuin tapasin sinut, ja rakastat vaimoasi niin etten voi edes yrittää tuoda tunteitani esiin. Ensi elämässä sitten. Siihen asti saan sinut vain unissani.
Mulla on jo ikävä, vaikka tapaamisestamme ei ole edes pitkä aika ♥
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
Grrrrrrrrrrrrr. Oliko hyvä peppu? Oikein timmi vai sellainen ei niin ihana löllö löysä?
[/quote] Siis, onko mulla vahingossa tullut alapeukku? Siis hyvä peppu on. Pituudeksesi arvioin noin 184-185cm?
[/quote]
Höh, luulin että tämä kertoo minusta, mutta oon 186cm :'(
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:25"]Mä olen kuvitellut keskustelevani täällä ihastukseni kanssa kyllä monesti. Joskus nöhdessä alkaa naurattaa kun mietin että ollaankohan me oikeesti juteltu ja pidättääkö se toinenkin naurua. :)
[/quote] Meillä ei ainakaan välillä pidä edes pokka, kun meillä on tämä "yhteinen salaisuus". Enkä kyllä ole varma onko enää edes salaisuus, mutta ei nolota eikä hävetä pätkääkään. Oli pimeän loppusyksyn piristävä ja koukuttava draama löytää täältä viestejä mahdolliselta ihailijalta. Ennen luin palstaa vain silloin tällöin, mutta tähän tarinaan koukutuin. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:25"]Mä olen kuvitellut keskustelevani täällä ihastukseni kanssa kyllä monesti. Joskus nöhdessä alkaa naurattaa kun mietin että ollaankohan me oikeesti juteltu ja pidättääkö se toinenkin naurua. :) [/quote] Meillä ei ainakaan välillä pidä edes pokka, kun meillä on tämä "yhteinen salaisuus". Enkä kyllä ole varma onko enää edes salaisuus, mutta ei nolota eikä hävetä pätkääkään. Oli pimeän loppusyksyn piristävä ja koukuttava draama löytää täältä viestejä mahdolliselta ihailijalta. Ennen luin palstaa vain silloin tällöin, mutta tähän tarinaan koukutuin. ;)
[/quote]
Samoin täällä, meitä taitaa ollamonta jotka ovat sitä yhtä miestä hamunneet. :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:25"]Mä olen kuvitellut keskustelevani täällä ihastukseni kanssa kyllä monesti. Joskus nöhdessä alkaa naurattaa kun mietin että ollaankohan me oikeesti juteltu ja pidättääkö se toinenkin naurua. :)
[/quote] Meillä ei ainakaan välillä pidä edes pokka, kun meillä on tämä "yhteinen salaisuus". Enkä kyllä ole varma onko enää edes salaisuus, mutta ei nolota eikä hävetä pätkääkään. Oli pimeän loppusyksyn piristävä ja koukuttava draama löytää täältä viestejä mahdolliselta ihailijalta. Ennen luin palstaa vain silloin tällöin, mutta tähän tarinaan koukutuin. ;)
[/quote] Jatkoa edelliseen. Löysin hänen viestiensä kautta sellaisen puolen, jota en ennen tiennyt olevan olemassa ja teki suuren vaikutuksen minuun.
Miten olette niin varmoja siitä että kyseessä on hän? Olen varmasti luullut samoja viestejä oman tyyppini kirjoittamiksi. Kuka sitten on oikeassa?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:39"]Miten olette niin varmoja siitä että kyseessä on hän? Olen varmasti luullut samoja viestejä oman tyyppini kirjoittamiksi. Kuka sitten on oikeassa?
[/quote] Ei sitä ikinä uskoisikaan, mutta mun kohdalla näin tapahtui ja salaisuus vihdoin ratkesi. Kyseinen henkilö ei missään tapauksessa nolannut itseään vaan pikemminkin päinvastoin. ;)
Ihailemani vaalea viikinki ei sitten ollut täälläkään :( Miten voikin olla niin ikävä!
Voi kun tämä olisi minulle...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 01:17"]
Oot niin söpö. Haluisin koskettaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:41"]
Sä herätät mussa suuria tunteita. Olet mielessäni aika paljon. Tän täytyy loppuu ja näiden tunteiden on loputtava. Olen naimisissa.
[/quote]
Jollakin muulla myös sama tilanne. Pitäisi ajatella samalla tavalla mutta en tunne samoin.
[/quote]
Minä puolestani aion ottaa eron. Piste.