Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Tuntuu hyvältä olla sun ajatuksissa. Lähetetäänkö lentopusut ennen nukkumaan menoa? Jospa vaikka saisin sut uniinkin...Vai onnistutaanko nyt näkemään sama unta..? Hyvää yötä, pus pus. :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:41"] Sä herätät mussa suuria tunteita. Olet mielessäni aika paljon. Tän täytyy loppuu ja näiden tunteiden on loputtava. Olen naimisissa. [/quote] Jollakin muulla myös sama tilanne. Pitäisi ajatella samalla tavalla mutta en tunne samoin. [/quote] Minä puolestani aion ottaa eron. Piste.
[/quote]
Onko eron syynä rakkaus toiseen?
[/quote]
On ja ei.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:01"] Harmi kun en voi sanoa kaikkea mitä ihanaa ajattelen [/quote] ihanat asiat kannattaa sanoa. [/quote] En kehtaa. Ja luulen että toinen tietää sanomattakin
[/quote]
Tohon älä tuudittaudu. Niin monta hienoa tilaisuutta on mennyt sivusuun ihmisiltä sen vuoksi, että on oletettu toisen tietävän kauniista ajatuksista. Ole rohkea ja selkeä jos onnea havittelet.
Kuusi vuotta tulee juuri täyteen mutta kertaakaan et ole sanonut rakastavasi. Odotanko toiset kuusi vuotta vai onkohan sulla muut mielessä... ? T: H
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:01"] Harmi kun en voi sanoa kaikkea mitä ihanaa ajattelen [/quote] ihanat asiat kannattaa sanoa. [/quote] En kehtaa. Ja luulen että toinen tietää sanomattakin
[/quote]
Jos on niin vaikeaa sanoa sitä ääneen, niin miten ois joku lyhyt viesti edes?
Miksi et vastannut mun kaveripyyntöön? Luulin että pidät musta. Mulla on oikeasti sua ikävä vieläkin, vaikka en ikinä kehtaisi sitä myöntää. Meillä oli jotain käsittämätöntä kemiaa, sielujen sympatiaa sillon kun kaikki oli vielä hyvin. Sun silmistä tulkitsi että tunsit samoin, mutta nyt alkaa tuntua siltä että erehdyin...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Jos on niin vaikeaa sanoa sitä ääneen, niin miten ois joku lyhyt viesti edes?
[/quote]
Ihan lyhyeen viestiin ei saa mahtumaan kaikkea sitä ihanaa mitä ajattelen
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:19"]
Milloin sä ihastuit?
[/quote]
Vaikea sanoa tarkkaa hetkeä, siinä syksyn kuluessa...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:47"]Mitkä sun fiilikset on nyt?
[/quote]
Enemmänkin kiinnostaisi tietää mitkä sun?
Aloita yhdellä asialla ja jatka sitten jos tuntuu, että toinen haluaa kuulla lisää :)
Kiitos kysymästä, mukavasti synttäreillä ja kotimatkalla Take on me:tä jamittaen.
Entäpä sinulla? ;)
Uff. Olen pilannut elämäni. Tuntuu ettei minusta ole enää puolisoksi kenellekään, että olen jotenkin kulunut aiemmassa suhteessani ja nyt loppu. Itsetunto nollissa. Tiedän kaivavani omaa kuoppaani näiden tuntemuksieni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:33"]
Miten kertoisin sinulle, että välitän sinusta ihan saatanasti?
[/quote]
Noilla sanoilla
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:50"]Olispa ihanaa saada olla jonkun ihanan tunteiden myllerryksen kohde. Sen kun saisi kokea edes kerran niin voisikin vaikka jo kuolla pois :)
[/quote]
Kohteena olisikin helpompi olla. Näiden tunteiden kokijana ei aina niin ihanaa olekaan : (
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:22"]Miten kertoisin sinulle että välitän sinusta, mutta vain kaverina?
[/quote]
Myöhäistä ehdin jo rakastua sinuun :'(
Kävin shoppailemassa kaikkee ihanaa. :)
Ota se, joka tietää haluavansa sinut. Empijät jääköön empimään. He saattavat toki ottaa myöhemmin vielä yhteyttä - empiäkseen lisää.
Lukiossa :D