Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:52"] Mä en edes tiedä kuinka vanha sä olet vaikka sä tiedät mun iän. [/quote] Mistä tiedät että tiedän sun iän? [/quote] olen sen mielestäni maininnut, en tidä kuulitko..
[/quote]
Millon? Kuulisin mielelläni uudelleen, vaikkei ole lopulta oleellista..
Pakko tunnustaa että mä oon kirjoittanut tähän ketjuun aiemminkin muutaman viestin ihastukselleni, enkä vain erästä pitkää. Ja vähän nolottaa se. Inhoan tän palstan juttuja muuten, mutta oon ihan koukussa tähän ketjuun. Nytkin mulla on ollut koko päivän tää ketju koneella taustalla auki, ja oon käynyt vähintään tunnin välein päivittämässä ja lukeamassa uudet viestit…Tää on vähän kuin ois lotonnut ja sitten tarkistais innolla riviään, järjetöntä epätodennäköisyydessään, mutta niin jännää…Pakko kyllä päästä tästä riippuvuudesta eroon…
-en kerro numeroa nyt
En olisi koskaan uskonut ihastuvani samaan sukupuoleen, mutta sitten tulit sinä, tajuttoman upea nainen...
Niinhän sinä viestit. :) Täytyy kohta poistua vuorovaikutuksesta ja on jo ajatuksesta haikea olo. Kaipaan sun seuraasi niin kovasti..Kunpa tietäisin kuinka kauan ja milloin ja onko se mahdollista...alkaa itkettää. En halua olla riippuvainen, mutta kaipaan saada olla sun lähelläsi. Sanothan mulle huomenna jotain?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:31"]
Niinhän sinä viestit. :) Täytyy kohta poistua vuorovaikutuksesta ja on jo ajatuksesta haikea olo. Kaipaan sun seuraasi niin kovasti..Kunpa tietäisin kuinka kauan ja milloin ja onko se mahdollista...alkaa itkettää. En halua olla riippuvainen, mutta kaipaan saada olla sun lähelläsi. Sanothan mulle huomenna jotain?
[/quote]
Kenelle tämä on?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:41"]
[/quote]
Kenelle tämä on?
[/quote]
Pus pus. :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:45"]Nyt olen varmaan lopullisesti seonnut, mutta olen kiihottunut pelkästä "etäajatuksesta" sinusta...nuo jutut antavat viimeisen niitin. Luoja, että haluan rakastella sun kanssa... [/quote] Sama juttu..
[/quote]
Olet tänään mielessäni, kun vetäydyn nukkumaan..
[/quote]
Ajattelin sinua tänään niinkuin eilenkin. Laitoin silloin sen viestin kun tiesin että sinäkin ajattelet minua. Ajatuksissani rakastelin silloin sinua.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:49"]
[/quote]
Kenelle tämä on?
[/quote]
[/quote]
Vihjaa nyt :(
Voi S. Vaikka vasta äsken tutustuttiin, siinä oli jotain ihmeellistä. Säkenöivää energiaa. Naurua. Eilen suunnittelin innoissani mitä kaikkea sulle kertoisin, pyytäisin kahville ym. Mutta tänään kun nähtiin jokin oli muuttunut. Anteeks jos olin etäinen/tungetteleva (miten sen nyt tässä tapauksessa ottaa). Pelästyin niin vahvoja tunteita että lukkiinnuin. Harmittaa ihan vietävästi etten uskaltanutkaan enää olla se oma itseni. Ottaa askelta, pyytää sun numeroa. En oo ollu näin pettynyt itseeni aikoihin. Olit säkin etäinen? Vai menikö meillä vaistot niin yhteen... Haluaisin sut ystäväksi. Meillä riittäis varmasti juttua. Jotenkin koitan kääntää asian että me nähdään/päästään tutustuun paremmin vielä jos niin on tarkoitettu. Toivon etten tehnyt mitään väärää. Haikein terkuin M.
En saa unta, haaveilen kaikkea kanssasi
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:48"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:45"]Nyt olen varmaan lopullisesti seonnut, mutta olen kiihottunut pelkästä "etäajatuksesta" sinusta...nuo jutut antavat viimeisen niitin. Luoja, että haluan rakastella sun kanssa... [/quote] Sama juttu.. [/quote] Olet tänään mielessäni, kun vetäydyn nukkumaan.. [/quote] Ajattelin sinua tänään niinkuin eilenkin. Laitoin silloin sen viestin kun tiesin että sinäkin ajattelet minua. Ajatuksissani rakastelin silloin sinua.
[/quote]
Oih..tuntui ihanasti vatsan pohjassa...ja kihelmöi vieläkin... Ajattelen sua kohta. ;)
[/quote]
Kenelle tämä on?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Arvaa? sulle. :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:00"]
[/quote]
Kenelle tämä on?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Arvaa? sulle. :)
[/quote]
Sopisi elämääni kyllä, mutta oletko sinä hän...
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:48"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:45"]Nyt olen varmaan lopullisesti seonnut, mutta olen kiihottunut pelkästä "etäajatuksesta" sinusta...nuo jutut antavat viimeisen niitin. Luoja, että haluan rakastella sun kanssa... [/quote] Sama juttu.. [/quote] Olet tänään mielessäni, kun vetäydyn nukkumaan.. [/quote] Ajattelin sinua tänään niinkuin eilenkin. Laitoin silloin sen viestin kun tiesin että sinäkin ajattelet minua. Ajatuksissani rakastelin silloin sinua.
[/quote]
Oih..tuntui ihanasti vatsan pohjassa...ja kihelmöi vieläkin... Ajattelen sua kohta. ;)
[/quote]
Hyvää yötä. Oon ihan poikki, raskas viikko ollut kun en saa ajatuksiltani rauhaa ja haluan sua. Jos oltaisiin perjantaina nähty, olisin halunnut nähdä tunnetko myös sinä näin. Toisella tietoisuuden tasolla tiedän että tunnet sen mitä välillämme kulkee etäisyydestä huolimatta. Järki yrittää puhua minulle myös sitoumuksista joita minä haluan kunnioittaa enkä ikinä vaarantaisi omaa perhettä, ennen kaikkea lasta. Siksi toisaalta pelkään sitä jos näemme, koska haluan niin paljon sitä mikä on minulta kielletty.
Mä olen kai antanut anteeksi kaiken mitä mulle teit. Lähinnä siksi että osaisin jatkaa elämääni ja että voisin elää normaalissa parisuhteessa ihanan miehen kanssa, jonka olen löytänyt. Annoin anteeksi koska olen sen itselleni velkaa, mutta en koskaan hyväksy mitä mulle teit.
Joka päivä toivon että olet parantanut tapasi. Että mä olen ainoa, jota satutit, etkä koskaan satuta ketään.
Silti sisimmässäni toivon että kuolisit pois. Olet hirviö.
Saanko kuulua jatkossa sun elämään? Tutustua vielä paremmin ja rakastaa?
Kun tiedän sun nukkuvan yksin siellä, en voi olla ajattelematta, että jos olisin vieressäsi, kietoisin käteni sun ympärille ja suutelisin paljasta selkääsi. Se sun unen läpi nouseva hymysi kun saat läheisyyttä ja kosketusta... se on kauneinta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:01"]
[quote author="hihhuli" time="30.01.2015 klo 23:54"]
Maailma on täynnä mielenkiintoisia ihmisiä ja sinä olet yksi heistä. Ja kuitenkaan et.
Voisin yrittää unohtaa sinut, mutta tiedän, että kaipaisin sinua niin kauan kuin olen olemassa, kuten kaipasin ennen kohtaamistamme.
Olemme saman kolikon kaksi puolta. Olit tuttu, ennen kuin tapasin sinut.
Tiedän, että sinäkin tunnet sen siteen, joka on välillämme halki aikojen ja maailmojen.
Otathan minua kädestä, kuten otit unessani kauan sitten?
[/quote]
unessa on helppo ottaa kädestä. siellä onnistuu mikä vaan.
[/quote]
Olimme unessa kuin yhtä. Kaikki oli täydellistä. Sitä unta elän nyt todeksi. Hehkuit lämpöä vierelläni, ja kun jouduin herätessäni eroamaan sinusta, lupasit, että kohtaamme vielä. Minulle jäi kalvava ikävä ja arkitodellisuutta oli pitkään vaikea elää ilman sinua. Oli tappava rakastaa eniten ihmistä, jonka oli kohdannut unessa ja joka tuntui todemmalta kuin lähellä olevat fyysiset ihmiset. Ikävöin sinua pitkään tuon unen jälkeen ja nyt kohtasin sinut. Näitkö samaa unta?
[/quote]
Onko tuo ihminen oikeasti olemassa? Koska näit tuon unen? Tuli mieleen eräs kumma juttu..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:26"]
Mua niin turhauttaa tämä tilanne. Haluaisin kertoa sulle niin paljon asioita, lähtien siitä että mulla ei ole ikinä, missään, kenenkään kanssa ollut niin luontevaa olla kuin sun kanssa. Se on oikeastaan vähän pelottavaa. Nyt kun ei nähty hetkeen, olin jo unohtanut sen, ja kun tavattiin taas, olin skarpannut (niinkuin mä ihmisten kanssa skarppaan, kyllä sä tiedät) mutta ei sille ollut tarvetta. Sä taas ymmärsit ja puhuit just niitä mitä itsekin mietin. Miten ihmeessä sä teet sen? Haluaisin myös kertoa, että kun sä luit tätä tilannetta vähän eri tavalla, et lukenut sitä mitenkään väärin. Mä ajattelin ja tunsin niin myös, vaikka jouduin sut torjumaan. Tunnen edelleen, ja salaa toivon että säkin tunnet vaikka väärinhän se on. Haluaisin kertoa, että mulla on isoja asioita tässä mielessä, mutta se aiheuttaisi liikaa paineita, enkä halua raahata sua mukanakaan jollain mahdollisilla lupauksilla, jotka sitten saattavatkin jäädä toteutumatta. Haluaisin kertoa, että olen ihan sekaisin, ja ajattelen sua liian usein.
Mutta en mä näitä sulle voi kertoa, joten kirjoitan ne tänne. Sulle mä kerron niitä meidän juttuja, mutta pidän sopivasti etäällä, koska se on oikein. Vaikka haluaisin ottaa kädesta ja halata. Antaa sun kantaa mua?
[/quote]
Kerron jomman kumman etunimen alkukirjain?
[/quote]
No, koska en usko että hän täällä käy niin voin kai kertoa, että tämä oli henkilölle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella.
[/quote]
Sukunimi? L?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:45"]Nyt olen varmaan lopullisesti seonnut, mutta olen kiihottunut pelkästä "etäajatuksesta" sinusta...nuo jutut antavat viimeisen niitin. Luoja, että haluan rakastella sun kanssa... [/quote] Sama juttu..
[/quote]
Olet tänään mielessäni, kun vetäydyn nukkumaan..