Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Tykkään kaikesta ja kaikista!
Olisi mielettömän hienoa kuulla Sinusta jotain. Mitä tahansa, paitti ei tietty negatiivisia käänteitä elämästäsi koska toivon Sinulle vain hyvää. Vaikka vain ilmoittaisit etten ole sitä, mitä haluat, tai ettei aika ole oikea. Mun kannalta "tämän päivän" huono uutinen olisi murheellisuudestaan huolimatta hyvä, tietäisin missä mennään senkin katsoit itsesi noin vain sisimpääni :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:49"]
Oletko muuten ihan hetero?
[/quote]
Epäilyttääkö? Pysys sitten kaukana, epäilijät on epäluotettavia.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:02"]?
[/quote]
!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:49"]
Oletko muuten ihan hetero?
[/quote] Joo oon. Tykkään kuitenkin katsella myös oman sukupuoleni edustajia.
Taas yksin... Kutsunkohan sinut luokseni käymään... tulisitko?
Hymyilet niin kauniisti, läheisyytesi huumaa. Jos ympärillämme ei olisi niin usein muita, oliskinko jo suudellut sinua? Ei se olisi vahinko, ei se olisi väsymystä. Heikko hetki? Ehkä, mutta taidan haluta sitä. Noustaan sieltä yhdessä vahvempana, jos tunteemme kuitenkin ylittävät kaikki esteet välissämme.
Tarjoa edes kyytiä jos tilaisuus tulee, ehkä sitten juttelemme enemmän. ;)
Tunnistimmekohan toisemme aiemmin täällä, vai sattuikohan vain toisen ajatukset vastaaamaan sopivasti...
Kauheasti on ruokaa kaapissa. Saisin näistä taiottua sulle aikamoisen illallisen. Ja viiniäkin löytyy joka sorttia...
Tiiättekö kun tykkää jostain paljo,n niin keho huutaa täyttymystä sille tykkäämiselle. Haluaisi tuntea sen toisen vasten omaa vartaloa, katsoa silmiin, suudella hellästi, koskettaa.. Ja kun sitä toista ei saa, tuntuu välillä että tulee hulluksi.
Kun kerran henkilot tietaa toisensa ja tuntemattomista perustietoineen, tuskin he tata kautta "hengailevat". Ellei sitten yrita puhua peeta selan takana; silloin eivat kylla hengaa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:23"]Kun kerran henkilot tietaa toisensa ja tuntemattomista perustietoineen, tuskin he tata kautta "hengailevat". Ellei sitten yrita puhua peeta selan takana; silloin eivat kylla hengaa.
[/quote] Se on kyllä ihan satavarma etteivät täällä kirjoittele sellaiset joilla oikeasti on "jotain".
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:09"]
Joko ilmat olis niin lämpimät, että tarettais sinne rannan koppiin nusaseen...
[/quote]
J, lue tämä ja vastaa mulle. Terveisin nainen.
[/quote]
J ei yksilöi tarpeeksi, en tiedä kenelle vastaus menisi. ;)
[/quote]
No tämä J kyllä tietää mistä kopista puhun... ;)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:36"]
Mitä tässä nyt voi sanoa?
[/quote]
Ei niin yhtää mittää. Vaikka mitä haluais kyllä, mutta ei pysty ei kykene.
Mie haluaisin naida sulta aivot pellolle. Jäi kesken meiän puuhat. Ja nyt vituttaa (miehelle, naiselta)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:09"]
Joko ilmat olis niin lämpimät, että tarettais sinne rannan koppiin nusaseen...
[/quote]
J, lue tämä ja vastaa mulle. Terveisin nainen.
[/quote]
J ei yksilöi tarpeeksi, en tiedä kenelle vastaus menisi. ;)
[/quote]
No tämä J kyllä tietää mistä kopista puhun... ;)
[/quote]
Onko se vanha tuttu koppi vai mistä tietää?
Vihaan sinua, rakas _____ . En ymmärrä itseäni: teet minulle jatkuvasti samat temput ja silti rakastan sinua. Tiedän itsekin, ettei tässä ole järkeä. Valehtelet tuttavillesi, että minä olen jälleen kerran tehnyt väärin, vaikken todellisuudessa ole koskaan muuta kuin ottanut vastaan kaiken paskan kerta toisensa jälkeen. Kyllä, minullakin on menneisyys, jossa olen kohdellut sinua julmasti, mutta muistatki sinä, että olit jo ennen sitä tuollainen valehtelija? Sillä et voi omaa käytöstäsi selvittää. Muistasitpa kertoa niille kavereillesi, että itse petät jatkuvasti ja haet tälläkin hetkellä seuraa ja samalla näpyttelet kavereillesi että tulee ero kun et kestä mun pettämistä. Tiedät sen itsekin, etten oo sua pettänyt. Ihan mitä tahansa itse mokellat se on aina olevinaan jollain tapaa mun vika. En enää jaksa tätä. Oon kuluttanut suhun parhaimmat vuoteni ja haluan jo elää. Siispä tää saa nyt loppua. Ja tää tänne siksi, etten pysty tätä vielä sanomaan vastapuolelle, koska hän vetää kuudetta päivää lärvejä. Sanon tämän sitten, jos ja kun hän on selvinpäin. Oli vaan pakko purkaa tää jo nyt johonkin ennenku pää räjähtää.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:36"]Mitä tässä nyt voi sanoa?
[/quote]
Perusjutuista jatkaa kuten kuulumisten kyselyllä
Kirsi. Puhuisit suoraan, etkä välttelisi sitä niin kutsuttua ystävääsi!