Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ei niin pahaa,ettei jotain hyvääkin,sanoi mummo aikoinaan. Kaiken se kestää... mutta suurin niistä on rakkaus. En mitään, en ketään, enemmän kuin sua...
Se eilinen oli taivaallisen tajunnan räjäyttävä. :) Toivottavasti joskus livenä skypen sijasta. Unelmoin siitä, että voisin tehdä sulle rakkaudesta kaikkea ihanaa..
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:06"]
T.... , haluaisin tietää tunsitko samoin kuin minä. Ikävä on kova. Se ihmeellinen yhteys ja tuttuus.....
[/quote]
Alkukirjaimesi
-T
[/quote]
Hmm.. Voin kertoa jos kerrot itsestäsi ensin jotain.
[/quote]
Olen alkuperäinen viestin kirjoittaja ja viestiin on vääräällä kielellä mies ei ole suomesta vaan pohjoismaalainen. -J
Voihan K kun tietäisit kuinka paljon kanssasi vietetty aika merkitsikään, harvoin tunnen oloani niin luontevaksi kenenkään kanssa kuin sinun kanssasi sinä iltana heti alusta asti tunsin. Osasit olla vieressäni jotenkin juuri oikealla tavalla, saimme esiin toistemme parhaat puolet ja jotenkin ihmeellisesti kaikki onnistui olemaan samanaikaisesti sekä kutkuttavan jännittävää että ihanan mutkatonta. Nauroin enemmän kuin pitkään aikaan, olin oma epävarma itseni ehkäpä avoimemmin kuin koskaan ja samaan aikaan tunsin itseni varmemmaksi kuin milloinkaan aiemmin.
Paljoa ei ehditty, mutta ne sanat ja lyhyetkin hetket tuntuvat nyt sitäkin tärkeämmiltä. Elämät on molemmilla vähän siellä täällä levällään ja olet kovin kaukana, joten perääsi haikailemisen sijaan koitan parhaani mukaan osata vain arvostaa sitä, että ylipäätään kohdattiin. Rehellisyyden nimissä toivon kyllä, että jonkun sattuman kautta kohdattaisiin joskus toistekin... Mutta jos niin ei käy, niin toivon sinulle joka tapauksessa vain ja ainoastaan kaikkea hyvää. Olet upea tyyppi.
Olen äärettömän kiitollinen, että kohtasin sinut... Sydän meinaa pakahtua pelkästä ajatuksesta sinusta. Nyt kun uskalsin alkaa tuntea, rakastun sinuun koko ajan yhä vahvemmin.
Älä pelkää, en yritä sua omistaa. Rakastan vaan.:)
Hei T.K !
Ei se miehesi siitä kulu, jos sitä silloin tällöin lainaan. Äläkä enää ikinä soita mulle. Luulisi sulla olevan sen terveytesi kanssa tarpeeksi puuhaa, ettei tartte häiriköidä muita ihmisiä! Elä ja anna toisten elää!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:42"]
Ikävä sua N
[/quote]
Mä omin tämän. Mullakin on ikävä sua, ihan mielettömän ikävä.
T. N
Hei oikeesti, vähän rajaa nyt.
M, olisitko niin kiltti, että poistuisit jo pikkuhiljaa ajatuksistani. Muistot sinusta ja meistä sattuvat, kun tiedän, ettei niitä tule enää lisää. Sinulla on kaikesta huolimatta paikka sydämessäni.
Olen silloin tällöin lukenut tätä ketjua, mutten ole koskaan vielä uskaltanut kirjoittaa. Totuus on kuitenkin että ajattelen sinua A päivittäin vaikka tiedän tilanteesi ja sen ettei tästä voi koskaan tulla mitään. Ne hetket kaksi kesää sitten ovat liian makeita unohdettavaksi. Olet minulle rakas vaikka tieto siitä ei sinua tavoitakaan. <3
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 17:39"]Hei oikeesti, vähän rajaa nyt.
[/quote]
Kenelle rajaa?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:43"]
Nyt muakin jo ärsyttää tää ketju (ja moni muu). Tulee vaan lisää väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä kuka sano ja mitä sano. Otetaan iisisti, aika auttaa..
[/quote]
Sama. Täällä on ainakin yksi viesti jota voisi luulla minun kirjoittamakseni mutta ei ole! Joten J jos luet tätä ketjua, niin se en ollut minä!
[/quote]
Täällä yksi J ilmoittautuu ja varmaan kymmenen muutakin.
KS, olet edelleen maailman ihanin nainen
ja
olen umpipyörryksissä sinusta <3
Höpö höpö! Puhutaanko jo vakavia? :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:43"]
Nyt muakin jo ärsyttää tää ketju (ja moni muu). Tulee vaan lisää väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä kuka sano ja mitä sano. Otetaan iisisti, aika auttaa..
[/quote]
Sama. Täällä on ainakin yksi viesti jota voisi luulla minun kirjoittamakseni mutta ei ole! Joten J jos luet tätä ketjua, niin se en ollut minä!
[/quote]
[/quote]
Ja täälä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja täälä!
[/quote]
Oot muuten Hämeestä :D. Täälä paljasti sur. Sielä ja täälä. Hih! Vai oisko kuitenkin siellä ja täällä? J Hämeestä ilmoittautui mukaan!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 00:29"]
Sinä vaan olet erityinen. Hitto susta voi olla tykkämättä! Ihan niin paljon, että sattuu. Ja vielä enemmän, kun ei voi olla lähellä. Hiton moista itsekkyyttä, sorry.
[/quote]
Minäkin pidän sinusta...
[/quote]
Oikeesti mä rakastan sua. En vaan kehtaa sanoa.. toi tykkää on niin paljon helpompi. <3