Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
5261/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua todella paljon ja olen susta huolissani, tuntuu että olet lukkiutunut kuoreesi. Toivon enemmän kuin mitään, että voitais käsitellä tämä asia yhdessä, mutta tiedämme molemmat ettei se onnistu. En olisi halunnut luopua susta, mutta joskus elämässä tulee tilanteita, joissa on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. En rakastanut sua, vielä, mutta oltaisiin voitu kasvaa siihen, jos oltaisi saatu aikaa. Kaipaan sua tosi paljon.

Vierailija
5262/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoks. Joskus ajattelen, että se mitä luulen välillämme olevan, on vain omaa kuvitelmaani. Tai ehkä pitäisi jo puhua menneessä muodossa...

Pelkäsin, että jos ottaisin yhteyttä, selviäisi että kaikki on ollut vain omassa päässäni. Niin outo tilanne.

Vielä mä uskallan toivoa toisin, vaikka toisaalta luulen että totuus ei ehkä selviä koskaan. Hulluudeltahan tämä jo vaikuttaa...

Hyvää yötä silti, missä ikinä oletkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun tämä on ollut sellasta soutamista ja huopaamista. Kun uskaltaa tuntea, niin tuntuu, että pakahtuu ja haluaa lentää sinne sun luo jonnekin. Itsensä loukkaamisen pelossa sitten yrittää pitää kaiken lukittuna sisällään ja toivoo voivansa unohtaa. Mutta niin kun joskus sanoin, ei vaan pysty. Tulee se tunne, et jos et sinä, ei kukaan muukaan. Pelasta minut ja sano, että kaikki oli kusetusta tai tule ja pidä mut aina lähelläsi, jooko? 

Vierailija
5264/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin <3 joka hetki.

Vierailija
5265/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Aksu kun jaksat valittaa miten naiset ei sinusta piittaa, ja samalla minä yritän sinua lähestyä niin paljon kuin ujoudeltani kykenen... Huomaisit nyt minut lopultakin, sydämeni itkee, olen alkanut jo rakastaa sinua. 

Vierailija
5266/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:33"]Kaipaan sua todella paljon ja olen susta huolissani, tuntuu että olet lukkiutunut kuoreesi. Toivon enemmän kuin mitään, että voitais käsitellä tämä asia yhdessä, mutta tiedämme molemmat ettei se onnistu. En olisi halunnut luopua susta, mutta joskus elämässä tulee tilanteita, joissa on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. En rakastanut sua, vielä, mutta oltaisiin voitu kasvaa siihen, jos oltaisi saatu aikaa. Kaipaan sua tosi paljon.
[/quote]

Niin määkin sua, koko ajan <3

Vierailija
5267/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:59"]

Voi Aksu kun jaksat valittaa miten naiset ei sinusta piittaa, ja samalla minä yritän sinua lähestyä niin paljon kuin ujoudeltani kykenen... Huomaisit nyt minut lopultakin, sydämeni itkee, olen alkanut jo rakastaa sinua. 

[/quote]

voi hitsin hitsi,nythän mä hokasin...........

Vierailija
5268/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä. Soita mulle <3

Vierailija
5269/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan kaivannu mua :( ainakaan nimikirjaimista päätellen. Itku :D (sitähän me kaikki tulimme tänne kyttäämään, vai?)

Vierailija
5270/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on muuttunut ystäväni, myös tuntemattomille tiedoksi! Pinnallisuus lisääntyy ja se on tosi asia. Oletpa laiha,normaali,lihava,tumma,valkoinen,himmeä tai jotain siltä väliltä . Olet ainutlaatuinen pidä siitä kiinni! Trendien ja muodin mukana pysyminen ei ole helppoa ja se on useimmiten turhaa.Totta on että omasta terveydestä pitää huolehtia, siis liiku ja syö oikein! Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, älä yritä olla joku toinen! "Elämä on laiffii"& jokainen tsäänssi on mahdollisuus !!!

Vierailija
5271/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:34"]

Tää ketju ei saa tulla ikinä tiensä päähän!!!! En voi elää ilman tätä ketjua!!!!

[/quote]

Ei se varmaan tulekaan. Tästä tulee vielä niin suosittu, että kaikki ihmiset koko Suomessa tietää että jos jotain kaipaa niin ei kun vaan etsimään viestiä täältä. Toki se on siinä vaiheessa hieman hankalaa, kun viestejä on niin paljon että niiden lukemiseen menee päiväkausia :D

[/quote]

Minä luin yksi päivä koko ketjun ääninauhurille. Voin nyt rauhassa vain kuunnella äänitettä ajatuksen kanssa, sopisiko joku viesti minuun.

T.AV-mamma

Vierailija
5272/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että teidät kidutetaan kuoliaaksi vankilassa. Takas ei oo tähän yhteiskuntaan tulemista.

Vierailija
5273/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä. Soita mulle <3

[/quote]

Ei se soittanut... :'(

Vierailija
5274/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei äiti ja isi. Vaikken käy tai soita useasti niin olette silti mun mielessä ja sydämessä, siellä kaikkein rakkaimpien paikalla.
Mulla menee hyvin, oikeastaan paremmin kuin koskaan. Osittain siksi että annoitte mulle hyvät eväät elämän poluille, osittain taas siksi että mulla on kova halu pärjätä, niin teidän kuin itsenikin takia.
Nähdään pian ja siihen asti muistakaa, rakastan teitä koko sydämestäni, silloinkin kun ette näe tai kuule musta.

Rakkaudella: Se ihan äsken kävelemään oppinut, nyt kotoa pois muuttanut tyttärenne

Vierailija
5275/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta hupia tää ketju.. Mammat lukeneet hieman liikaa Harlekiineja..

Vierailija
5276/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarjous oluelle tai kahville lähdöstä on voimassa, niin kauan kuin tarvitsee. :) Jo nyt alkaa kädet täristä pelkästä ajatuksesta...

Vierailija
5277/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:31"]

Se tarjous oluelle tai kahville lähdöstä on voimassa, niin kauan kuin tarvitsee. :) Jo nyt alkaa kädet täristä pelkästä ajatuksesta...

[/quote]

Mistä haluaisit puhua?

Vierailija
5278/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan montako kirjainta etunimessäsi on? Entäpä minun?

Vierailija
5279/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:33"]

[/quote]

Mistä haluaisit puhua?

[/quote]

Kaikesta mahdollisesta ja selvittää katseestasi mitä ajattelet.

Vierailija
5280/9334 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:33"]Kaipaan sua todella paljon ja olen susta huolissani, tuntuu että olet lukkiutunut kuoreesi. Toivon enemmän kuin mitään, että voitais käsitellä tämä asia yhdessä, mutta tiedämme molemmat ettei se onnistu. En olisi halunnut luopua susta, mutta joskus elämässä tulee tilanteita, joissa on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. En rakastanut sua, vielä, mutta oltaisiin voitu kasvaa siihen, jos oltaisi saatu aikaa. Kaipaan sua tosi paljon. [/quote] Niin määkin sua, koko ajan <3

[/quote]

Kunpa olisikin näin.  T. Edellisen lähettäjä

Ketju on lukittu.