Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:37"]
Mä tiedän ettet tunne mua, mutta mä oon jo pidemmän aikaa katsellut kun sä aamuisin odotat linja-autopysäkillä bussia. Oot todella kiva ja haluisin tutustua suhun paremmin. Hyviä televisio-ohjelmiakin katsot, mitä olen ikkunasta seurannut vastapäisestä kerrostalosta :) sulla on myös kiva one direction juliste huoneesi oven vieressä. Toivottavasti joku päivä kerään rohkeutta tulla juttelemaan vaikka aamulla pysäkille kanssasi, mutta äitisi on useimmiten saattamassa sinua
[/quote]
Hyi saatana. Pedofiili-stalkkeri :(
[/quote]Todellakin.Tuijottelee ikkunasta..puistatus.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"]Päivi N, Helsinki. Toivon että sinulle käy jotain pahaa. Sairastut parantumattomaan syöpään tai jäät auton alle. Sen ansaitset. Sä olet ihmiskuonaa.
[/quote]
Tämä meni kyllä vähän överiksi. :/
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"]Päivi N, Helsinki. Toivon että sinulle käy jotain pahaa. Sairastut parantumattomaan syöpään tai jäät auton alle. Sen ansaitset. Sä olet ihmiskuonaa.
[/quote]
Saimpas selville todelliset tunteesi. ♡
Niin meni tuon kuonan teotkin. Ja omassa mielessäänhän voi ajatella mitä haluaa, eri asia on tekeekö asioita vai jättääkö ne mielen varaan. Ja kyllä, toivon mahdollisimman kivuliasta, surkeaa ja pikaista loppua kyseiselle ihmspaskalle.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"]Päivi N, Helsinki. Toivon että sinulle käy jotain pahaa. Sairastut parantumattomaan syöpään tai jäät auton alle. Sen ansaitset. Sä olet ihmiskuonaa. [/quote] Tämä meni kyllä vähän överiksi. :/
[/quote]
Oon ihan tuonut nää julki, ei nää ollu sulle mitään uutta tietoa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"]Päivi N, Helsinki. Toivon että sinulle käy jotain pahaa. Sairastut parantumattomaan syöpään tai jäät auton alle. Sen ansaitset. Sä olet ihmiskuonaa. [/quote] Saimpas selville todelliset tunteesi. ♡
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:43"]Niin meni tuon kuonan teotkin. Ja omassa mielessäänhän voi ajatella mitä haluaa, eri asia on tekeekö asioita vai jättääkö ne mielen varaan. Ja kyllä, toivon mahdollisimman kivuliasta, surkeaa ja pikaista loppua kyseiselle ihmspaskalle.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"]Päivi N, Helsinki. Toivon että sinulle käy jotain pahaa. Sairastut parantumattomaan syöpään tai jäät auton alle. Sen ansaitset. Sä olet ihmiskuonaa. [/quote] Tämä meni kyllä vähän överiksi. :/
[/quote]
[/quote]
Huhhuh
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:06"]
Tavataanko ja selvitetään ajatukset?
[/quote]
Tehdään niin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:43"]
Mukavaa loppuelämää! ;)
[/quote]
Samoin!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:43"]Niin meni tuon kuonan teotkin. Ja omassa mielessäänhän voi ajatella mitä haluaa, eri asia on tekeekö asioita vai jättääkö ne mielen varaan. Ja kyllä, toivon mahdollisimman kivuliasta, surkeaa ja pikaista loppua kyseiselle ihmspaskalle.
[/quote]
[/quote]
Kukaan muu maailmassa ei kuvota minua minua niin paljon kuin sinä!!!!! Ja luuletko että minua ainakaan haittaa se, että tunne on molemmin puolinen??!!!! Mätäne hullu!!
Voi Ari, Ari miten en vaan saa sua pois mielestäni. Aina pikkuhiljaa helpottaa ja sitten taas kohdataan ja saat mun pääni sekaisin.
Rakastan edelleen mutta ei se auta.. toivottavasti joskus vielä ymmärrät ettei meistä enää voi tulla mitään
K
Täällä toinen K, joka on vähän kyllästynyt julkiseen draamailuun ja tunteiden ilmaisuun. Mutta jos joku haluaa olla yhteydessä privaatisti, niin olen kyllä tavoitettavissa. :)
- toinen K
Mä en voi pitää sua enää kaverina, koska aloit olla hyvää kaveria raiskaajani kanssa. Mieti nyt hei vähän.
Mä niin Mari nautin, että miehesi jätti sut. Kolme lastasi maksaa sun virheestäsi koko elämän kun eivät saa elää normaalia perhe-elämää äidin ja isän kanssa. Olihan se sen arvoista?
S.J sä tiedät itsekin varsin hyvin että et ole valmis siihen uusperhekuvioon mihin sua yritetään kiskoa. Olis myös sille toiselle osapuolelle reilua olla rehellinen ennenkuin homma menee vaan pidemmälle ja pidemmälle ja yhä useampi saa lopulta kärsiä. Sä olet liian kiltti ja koitat aina ymmärtää kaikkia ja tehdä kaikkien kannalta parhain päin mutta unohdat nyt itsesi kokonaan. Jotta voi olla parisuhteessa on ensin opeteltava olemaan yksin. Olet rakas :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:18"]Mä en voi pitää sua enää kaverina, koska aloit olla hyvää kaveria raiskaajani kanssa. Mieti nyt hei vähän.
[/quote]
Vahinko alapeukku sorry
Miksen koskaan riitä sinulle, miksen koskaan ole tarpeeksi hyvä vaikka yrittäisin kaikkeni? Muistan vieläkin, kun jätit minut lattialle makaamaan. Itkin hysteerisesti ja veri maistui suussani kaikkien niiden lyöntien jälkeen. Muistan vieläkin, kun revit minut aamuyöstä sängystä ylös ja otit puukon esiin. "Nyt minä tapan sinut" sinä aina huusit. Onneksi minulla oli nopeat jalat ja olin tottunut juoksemaan sinua karkuun. Muistan vieläkin, kun heitit minut ulos aamuisin pakkaseen ilman mitään syytä. Päälläni vain yöpaita ja alushousut. Lukitsit aina oven takanasi. Muistatko sinä?
Ja nyt minä olen aikuinen. Enkä koskaan ole kuullut suustasi yhtäkään katuvaa sanaa. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä, parantaa välejä, vaikken tiedä edes miksi. Olethan sinä silti aina isäni. Et koskaan vastaa, et koskaan halua nähdä minua. Lupaat, muttet koskaan tule. Joka kerta katsoessani peiliin, näen osan sinusta. Isä, minä olen sinä. Minä olen sinun tyttäresi. Miksi sinä vihaat minua niin paljon, isä? Sinä tuhosit minut, tuhosit tulevaisuuteni, tuhosit elämäni. Ja silti minä rakastan sinua, isä.
Täällä on monilla naisilla sama K :D