Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Näe kauniita unia! Toivon, että osaamme nyt jatkossa lukea toisiamme oikein. :)
Toivottavasti sä saat nukuttua. Mä odotan kovasti huomista, että saan kiittää sua jaksamisesta. Niinkuin mä mielissä lupasin, kunhan tää arkipäiväistyy, mä en oo enää näin vaikea. Nuku hyvin. Tykkään susta.
Etkö sinä voisi auttaa minua? En pyydä paljoa. Tulisit edes kahville. Olisit läsnä. Tämä asunto on niin harmaa ja hiljainen, kuin mustavalkoelokuvissa, tiedäthän ne. Sinähän et pitänyt niistä lainkaan. Minä sulaudun näihin seiniin, en minä tahdo olla yksin yksinäinen. Vaadinko liikaa, jos edes kuvittelen sinut tänne?
Istuisit vierelläni, hiljaa, katsellen. Kuka tahansa. Kuulen naurusi melkein. Melkein.
Itken.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:41"]
Tällaiset ketjut ovat vaarallisia, koska ei voi mitenkään tietää keneltä viestit ovat ja kenelle ja sitä on myös todellisessa elämässä vaikea varmistaa.
Lueskelin viestejä ja moni viesti voisi olla minun kirjoittamani, vaikkei ole. Ja monen viestin olisin voinut omia, vaikka tuskin ne minulle olivat. Älkää ihmiset luottako näihin viesteihin tai tehkö näiden pohjalta mitään päätelmiä. Vain se mitä sanotaan irl on merkitsevää ja vain siellä voi käydä keskustelua niin että tietää kenen kanssa puhuu ja mistä.
[/quote]
Nimenomaan
H, ihastuin sinuun heti ensisilmäyksellä. Huomasin, että sinäkin ihastuit minuun: Voisit yrittää peitellä sitä edes vähän paremmin...En uskalla edes ottaa enää yhteyttä vaimoosi, vaikka tämä on yksi parhaista ystävistäni. Pelkään seuraavaa tapaamistamme jo nyt.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:01"]Oot hyvä tyyppi ja ikäiseksesi tosi rempseä, hauska oli turista ja tanssia, mutta siihen sen kuuluu jäädäkin! Muista kunnioittaa kotona odottelevia, vaikka reissun päällä on helppo hairahtua.. :)
[/quote]
Ei mua kotona kukaan odota ;)
[/quote]
Niinkö pahaksi ehti mennä :D vaimo lähti putkimiehen matkaan?
Tavataanko ja selvitetään ajatukset?
mielessä pyörii pösilö sukulainen, joka kuvittelee tietyn perinnön kuuluvan hänelle, vaikka hän omistaa siitä oikeasti tasan ja pyöreän 0%. Tarpeeksi röyhkeä ihminen kenties yhdistettynä mielenterv. ongelmiin (?). Terkut pk-seudulle!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:21"]mielessä pyörii pösilö sukulainen, joka kuvittelee tietyn perinnön kuuluvan hänelle, vaikka hän omistaa siitä oikeasti tasan ja pyöreän 0%. Tarpeeksi röyhkeä ihminen kenties yhdistettynä mielenterv. ongelmiin (?). Terkut pk-seudulle!
[/quote]
Samankaltainen tuttu. Tosin sillä moraalia sen verran, että se aikoo järjestää asiat niin ettei koske loppupeleissä toiselle kuuluvaan.
Hei, tulisimme niin mielellään kylään mutta en vaan jaksa ruveta laittautumaan lähtöön ja siitä on niin kauheasti mulle nykyään puuhaa kun olen vähän väsy ja alamaissa. Ja kuten tiedät olen työtön ja rahatkin tiukalla. Mutta jos kevääksi piristyis sen verran, että pääsisin liikkeelle. Olisi kiva nähdä ja jutella. : )
Oon niin ihastunut ja tiedän että tästä ei voi tulla mitään, koska olet suhteessa. Mutta ajattelen kokoajan sitä mitä meillä voisi olla, ja oli sinä yönä mitä varmaankin kadut... :(
Kuinkahan niille mahtoi käydä jotka olivat ehkä olleet saman miehen kanssa salatreffeillä? :D
Olit Suuri rakkauteni, suloinen hulluni.♡
Näin eroni alkuvaiheessa tulin kuitenkin siihen tulokseen ettet ole sen arvoinen, että haluaisin menettää kauan kaipaamani tulevan vapauden. Haluan kokea vapauden kaikilla tavoin ja sinä et mahdu niihin kuvioihin. Uskon että voit ymmärtää. Ihan kivaa kuitenkin oli, mutta nyt näin. Ehkä parempi onni sulla jonkun toisen kanssa. :)
Rakas mt, unelmoin ihostasi vasten ihoani, silmistäsi uppoumassa omiini. Rakastan ja kaipaan sinua joka hetki kun olen erossa sinusta. Olet niin kaunis...olemme yhtä.
Ei mene pois vaikka olen yrittänyt. Käsittämättömän voimakas tunne, kokemus ja kaipaus. Lisäksi täysin järjetöntä. En taida edes enää yrittää estellä. Voit halutessasi tuhota minut.