Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
J, oot täydellisin mies mitä oon ikinä tavannut ja mun sydämeeni sattuu kun tiedän etten voi sua omakseni saada. Kaipaan sua aivan mielettömästi joka hetki.
Jarkko: musta tuntuu että haluaisit myös naida mua mutta luulet varmaan että haluan parisuhdetta joten peräännyt, herrasmies kuin olet. Mä en kuule halua mitään muuta kuin saada selville oletko niin hyvä kuin ne kaks väittää, no strings attached. En myöskään välitä mitä eksäsi ajattelisi.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:58"]
J, oot täydellisin mies mitä oon ikinä tavannut ja mun sydämeeni sattuu kun tiedän etten voi sua omakseni saada. Kaipaan sua aivan mielettömästi joka hetki.
[/quote]
Missä kaipaamasi mies asuu ja mikä on nimesi eka kirjain?
Arvoisa herra K. Aioin kirjoittaa tähän suorat sanat, mutta huomasinkin, ettei oikeastaan edes kiinnosta. Kivat sulle... aioin myös jatkaa "toivottavasti emme enää tapaa", mutta tarkemmin ajatellen, sekin on nyt jo ihan paskan hailee.
Yks ämmä jolla tilitoimisto. Asiakkaiden paperit pitkin lattiaa. Törkeetä!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:13"]Yks ämmä jolla tilitoimisto. Asiakkaiden paperit pitkin lattiaa. Törkeetä!
[/quote]
Niin ja en tiedä vielä mitä teen, kuvia on sekamelskasta lattialla. Säälittää Teija ja vituttaa samalla sun asiakkaiden takia. Paperit lattialla ja mappeja, jeejee!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:11"]Arvoisa herra K. Aioin kirjoittaa tähän suorat sanat, mutta huomasinkin, ettei oikeastaan edes kiinnosta. Kivat sulle... aioin myös jatkaa "toivottavasti emme enää tapaa", mutta tarkemmin ajatellen, sekin on nyt jo ihan paskan hailee.
[/quote]
Onko tämä "K" etu- vai sukunimen kirjain?
Ei helvetti mitä paskaa tämä ketju.
Idiootit kuvittelee että juuri heitä kaivataan.
M. Sä olet tähti taivaalla. Katselen sun lentoas, mutten uskalla enää toivoa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:46"]Tomppa! Ajattelen sua usein ja susta tulee aina hymy huulille. Toivon että olet onnellinen vaimosi ja lastesi kanssa ja saat kaiken mitä haluat, koska olet sen ansainnut. En olisi ollut koskaan arvoisesi vaan yhden illan juttu. En silti lakkaa ajattelemasta sinua <3
[/quote]
Kotkaan siis terveisiä :)
J.P oot aivan ihana. Aina kun sut näkee, tulee hyvä mieli :)
Hei te, jotka kommentoivat muitten viestejä negatiiviseen tyyliin: Jos satutte katsomaan otsiketta niin missä välissä tulee sellainen fiilis että teillä on tilaa alkaa riepottelemaan toisten esim. jäähyväisviestejä kun teillä ei ole hajuakaan kelle se on, miksi välit on mitä on ja miksi ihminen on siinä tilanteessa. On kuin tanssisi jonkun haudalla ja kommentoisi hautakiven väärää väriä. Todella todella turhaa ja ihmettelen miksi. Käyttäkää peukkuja jos on pakko olla negatiivinen, sitä varten ne on.
Kiitos vaan työkaverini kun taas jätit hommasi hoitamatta ja ne kaatuivat niskaani. Kuulen kuinka selostat "tehokkuuttasi" kovaan ääneen avokonttorissa mutta tosi asiassa istut aina kahvilla tai surffaat netissä ja muut hoitavat hommasi. Aion käräyttää sut vielä ennen joulua!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:47"]
Toivottavasti emme koskaan satu törmäämään pimeällä kujalla. Siltä kujalta vain toinen meistä lähtee omin jaloin, ja se olen minä.
[/quote]
Höpö höpö,mieheni kysyi onko sinulla soraa esinahan alla kun siellä kiukuttelet? :D
Lopeta tuo saamarin ilkeily, piikittely ja jatkuva päällepuhuminen ja ulkonäköni nega-kommentointi!Viddu mikä paska olet, toivon että saat sen verran kuraa niskaasi mitä mulle heitit. En enää aio edes huomioida jos kävelt vastaan, tarpeeksi kauan yritin olla ystävällinen, jutella ja osoittaa kunnioitustani sulle, ilman että tein mitään vastaavaa sulle. Nyt riittää, pitäkää tunkkinne sinä ja sun kätyris T. Viesti J.T:lle. Viddu, en alennu sun tasolles, koska ei oo energiaa, joten teen niin että käännän selkäni nyt. Taistelkaa ilman minua.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:51"]
M, pidän sinusta enemmän kuin saisi. Ehkä olet sen huomannutkin. Olen odottanut, että tämä tunne menisi ohi, mutta se ei näytä sitä tekevän. Joka kerta kun katsot minuun niin lämpimästi, tuntuu että sulan sisältä. Haluaisin tavata sinua useammin, vaikka tiedänkin, ettei se olisi viisasta. Olet poikkeuksellisen ihana mies, niin fiksu, rauhallinen ja miellyttävä. Olet usein mielessä.
[/quote]
millä kirjaimella nimesi alkaa?
[/quote]
En uskalla edes kertoa, vaikka tuskin täällä käyt. Pelkään omia tunteitani. Ne ovat liian voimakkaita. Kirjoitin tänne, koska en voi puhua asiasta kenellekään ja on vaikea pitää kaikkea sisällään.
Minulla on sinua niin valtava ikävä M.
Ville S..taidan olla ihastunut sinuun. Odotan niin että nähdään taas. Ei meistä koskaan kai mitään suurempaa saa, mutta piristetään toistemme arkea aina kun mahdollista:) -j-
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:07"]
Eläkää ihmiset, seuratkaa sydäntänne!!! Ei tarvitse täällä kaipailla, kun tekee asioille itse jotain
[/quote]
No ei sitä aina voi, kun polygamia ei ole kovassa huudossa maassamme!
[/quote]
Jos tarpeeksi kaipaat ja rakastat, tietenkin eroat. Jos taas ei tunteet riitä, tai rohkeus, niin turha täällä on nillittää.
[/quote]
Pitäiskö sitten perheitä ja liittoja rikkoa?? :D