Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Kiitos, että voin rakastaa sua tämän hetken.
J, täällä yksi ihana sporttinen blondi ;) toivottavasti kohdattais taas!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:35"]J, täällä yksi ihana sporttinen blondi ;) toivottavasti kohdattais taas! [/quote] Blondi on 150 cm pygmi joka trollaa.
[/quote]
Miksi 150cm tummatukkainen haluaa leikkiä pitkää blondia? :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:39"]
Ovatko tunteesi minua kohtaan laimenneet? En tunne enää sinun ajattelevan minua samalla tavalla kuin ennen. Haluatko vielä minua?
[/quote]
On ja ei ole. Kiintymys sinuun on edelleen vahva, mutta olosuhteiden pakosta olen joutunut miettimään myös vaihtoehtoa, että ehkä me emme päädy yhteen koskaan. Saatat siis aistia tämän tunteiden kuolettamisen käytöksestäni. Vielä jokin aika sitten olisin käyttänyt kiintymys sanan tilalla sanaa rakkaus.
[/quote]
Kuka olet?Anna jokin vinkki itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:30"]
Miksi?
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:10"]
Lukekaa nyt imbesillit otsikko. Ei tää oo mikään chatti... Tai jakomielitautisen playground...
[/quote]
Tarkoitus on laittaa viestiä ihmiselle jota ajattelee. Ei niin, että jakomielitautinen kirjoittaa itselleen sivukaupalla esiintyen vuorotellen miehenä ja naisena. No hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset. Vai häiritseekö tätä ihmistä se, että joku oikeasti kirjoittaa jollekkin?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:28"]
Ovatko tunteesi minua kohtaan laimenneet? En tunne enää sinun ajattelevan minua samalla tavalla kuin ennen. Haluatko vielä minua?
[/quote]
On ja ei ole. Kiintymys sinuun on edelleen vahva, mutta olosuhteiden pakosta olen joutunut miettimään myös vaihtoehtoa, että ehkä me emme päädy yhteen koskaan. Saatat siis aistia tämän tunteiden kuolettamisen käytöksestäni. Vielä jokin aika sitten olisin käyttänyt kiintymys sanan tilalla sanaa rakkaus.
[/quote]
kiintymyskin on hyvä. :)
[/quote]
Mun kohdalla se merkitsee tunteiden astettaista viilenemistä. :(
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:48"] Kerro etunimen eka kirjain?[/quote] Mitä kirjainta ois tarjolla? T:J
[/quote]
S..? Onnistiko? :)
[/quote]
Ei valitettavasti :(
[/quote]
Käykö V.K ?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:35"]J, täällä yksi ihana sporttinen blondi ;) toivottavasti kohdattais taas!
[/quote]
Eiköhän ;-)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:41"]
Käykö V.K ?
[/quote]
Ei
T:J
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:10"]
Lukekaa nyt imbesillit otsikko. Ei tää oo mikään chatti... Tai jakomielitautisen playground...
[/quote]
Tarkoitus on laittaa viestiä ihmiselle jota ajattelee. Ei niin, että jakomielitautinen kirjoittaa itselleen sivukaupalla esiintyen vuorotellen miehenä ja naisena. No hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset. Vai häiritseekö tätä ihmistä se, että joku oikeasti kirjoittaa jollekkin?
[/quote] Ehkä sille pitäisi kirjoittaa jokin kaipausviesti, niin saisi lääkettä haavoihinsa. Ehkä hän on vain pohjimmiltaan aika rikki.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:49"]No entäs E?
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:30"]
Miksi?
[/quote]
?
[/quote]
Niin miksi kuolettaminen?
Haluaisin nähdä silmäsi kun työnnyt minuun..
Haluaisin katsella kasvojasi kun laukeat minuun..
Ikävä kuristaa. Ajattelen sinua.
Joku saamaton äiti tai isä näitä kirjoittelee, ei kukaan J. Yrittäkää nyt olla tyytyväisiä omaan elämäänne vaimoineen, aviomiehineen ja asuntolainoineen. Ei ole muiden ongelma ;D
Älä huoli, en tahdo sinusta uutta isää lapselleni. Tahdon sut kokonaan omakseni
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:57"]Joku saamaton äiti tai isä näitä kirjoittelee, ei kukaan J. Yrittäkää nyt olla tyytyväisiä omaan elämäänne vaimoineen, aviomiehineen ja asuntolainoineen. Ei ole muiden ongelma ;D
[/quote]
Niinhän sinä luulet :D
[/quote]
[/quote]
kiintymyskin on hyvä. :)