Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
en soita, ku mul o aika sinne.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:17"]en soita, ku mul o aika sinne.
[/quote]Hyvä. Voisit jutella siitäkin ,että jos hommaisit itsellesi toisen liittymän ja soittelisit siihen omasta kännystäsi. Huolehdit vaan ,että akku riittää.... vastaat siihen omaan
puheluusi sit ja keskustelet itsesi kanssa ni
kyllä auttaa!
Niitä on kai netissäkin jotain pelejä joita voi vaikka yhdessä pelata. Candy Crush Saga tai vaikka Hill Climb Racing. Tai käykää vaikka kioskilla ostamassa vähän lätkäkortteja. Surullista, että lomanne kuluu täällä.
Joo...en soita ainakaan vuoteen ja lupaan,että en myöskään skitsoile.
Hyvä, saat vähän lässyttää.Mutta älä hermostu ja kerro sitä ettei sinun puheluihin vastata!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:24"]Hyvä, saat vähän lässyttää.Mutta älä hermostu ja kerro sitä ettei sinun puheluihin vastata!
[/quote]Ok, olenhan jo pitkästi yli 40v.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:24"]Hyvä, saat vähän lässyttää.Mutta älä hermostu ja kerro sitä ettei sinun puheluihin vastata!
[/quote]Häh?!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:24"]Hyvä, saat vähän lässyttää.Mutta älä hermostu ja kerro sitä ettei sinun puheluihin vastata!
[/quote]Häh?!
[/quote]No mä oon vähän tämmönen reppana ja lapsellinen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:24"]Hyvä, saat vähän lässyttää.Mutta älä hermostu ja kerro sitä ettei sinun puheluihin vastata!
[/quote]Häh?!
[/quote]No mä oon vähän tämmönen reppana ja lapsellinen.
[/quote]Aivan. No Onnee kuitenki!
Pidä vihreetä oksaa rinnalla,niin lintu kyllä tulee
Tykkään susta niin paljon että halkeen <3 oot ihana :) t. H.K.
Pöllö se sieltä varmaan lehahtaa?
Älykkäät ihmiset on mielenkiintosia ja seksikkäitä.
H muista vastata kännyyn! T.J
Ennkkovaroitus, aijon soittaa viimeistään kahden viikon päästä. Pidä puhelin auki!t.J
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:16"]
Mee karsinaan!
[/quote]
Pelatkaa pojat vähän pleikkaa niin helpottaa.