Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"]
Rakas, mulla on sua ikävä vaikka olet ihan vieressä. Haluat olla minun kanssani mutta silti en saa minkäänlaista läheisyyttä, en edes halausta saa jos en itse tee aloitetta. Kai ymmärrät että tämä ei voi jatkoa näin? Rakastan sua ja lapsiamme todella paljon ja haluan jaksaa mutta.. Olet kaunein nainen maailmassa ja et tiedä miten onnelisikse tekisit minut jos tämä asia menisi edes vähän eteenpäin. En aio pettää tai tehdä mitään tai tehdä mitään typerää mutta tuntuu että työnnät minua siihen suuntaan väkisin. Mulla on syli täynnä lempeyttä ja rakkautta mutta ei ketään jolle voin sen antaa..
[/quote]
Suosittelen tämän kirjoittajaa laittamaan tämä viesti juuri tällaisenaan naiselleen. Et menetä mitään. Päinvastoin. Tästä viestistä voi alkaa teidän parisuhteen nousu :) Kokemusta on!
[/quote]Oisitpa mun mies...mutta tuskinpa :( Kaikkea hyvää sulle ja vaimollesi..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"]
Nonii pari huonetta imuroitu. Ja pieni tauko. Tiedätkö että mulla putos kivi sydämeltä kun suostut olemaan mun ystävä ja että ymmärrät tilanteeni. Se kertoo susta paljon, ettet saa mitään raivaria ja syytä mun antaneen vääriä signaaleja. Ymmärrät mistä kaikki alkoi ja tän tilanteen hassuuden. Tykkään susta ihan mielettömästi.
[/quote]
mä haluan olla ystäväsi, mutta hyväksyykö sun perhemeidän ystävyyden, vaikka eihän tässä mitään ole tapahtunut, mutta silti.
[/quote] Kavereita saa aina olla. Pitää vain tietää rajat.
[/quote] Tai siis täytyy pitää tunteet kurissa ; ) Onhan olemassa kaikenlaisia kavereita: harrastuskavereita, työkavereita jne. Joskus on ihmisiä joita haluaisi pitää elämässään, koska heistä välittää. Joskus jonkun kanssa on oltava "vain ystävä" koska muu ei ole sillä hetkellä sallittua. Vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"] Nonii pari huonetta imuroitu. Ja pieni tauko. Tiedätkö että mulla putos kivi sydämeltä kun suostut olemaan mun ystävä ja että ymmärrät tilanteeni. Se kertoo susta paljon, ettet saa mitään raivaria ja syytä mun antaneen vääriä signaaleja. Ymmärrät mistä kaikki alkoi ja tän tilanteen hassuuden. Tykkään susta ihan mielettömästi. [/quote] mä haluan olla ystäväsi, mutta hyväksyykö sun perhemeidän ystävyyden, vaikka eihän tässä mitään ole tapahtunut, mutta silti. [/quote] Kavereita saa aina olla. Pitää vain tietää rajat.
[/quote]
Ja kohta palaa näpit.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:28"]Jäit elämään haavekuviini. Rakastuin sinuun silloin. Ei puhuttu koskaan mitään mistään, ei osattu. Teinkö virheen?
[/quote]
Teit virheen, kun et ollut tarpeeksi rohkea. Löytyykö sitä rohkeutta vieläkään?
Olit mielessäni nukkumaan mennessä ja nyt heti herätessä. Olisi unelmien täyttymys mennä nukkumaan kanssasi ja herätä vierestäsi ♥
Sä herätät mussa suuria tunteita. Olet mielessäni aika paljon. Tän täytyy loppuu ja näiden tunteiden on loputtava. Olen naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:39"]
Niinhän se on. Jää hyvästi.
[/quote]
Hyvästi?
Rakas ensirakkauteni joka särjit sydämmeni et ole enään rakas minulle.. Näin kuvasi Facebookissa ja sinusta oli tullut ruma, lihava räppäri :D hyi miten ikinä pidinkään sinusta! :X
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:10"]
[/quote]
No hyvä ettei pahasti :) Lämpö jää :)
Hyvästi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:10"]
[/quote]
No hyvä ettei pahasti :) Lämpö jää :)
Hyvästi?
[/quote]
[/quote]
Kiitos lämpöisistä ajatuksista. :) hyvästi on hyvä olla.
Niin että tulet, sekoitat elämän (niin kuin silloin kauan sitten) ja sitten taas katoat? No kiitos nyt tästäkin. Kai tälläkin joku tarkoitus oli, en vaan ymmärrä mikä. Halusitko vain tuottaa kipua?
Jätit vastaamatta kysymyksiin, joita selkeinä kysymyksinä sinulle esitin.
Onko käynyt mielessä, että olisit voinut antaa minun elää elämääni rauhassa?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:43"] En tiedä jaksanko odottaa seuraavaan elämään. [/quote] Mikäs siellä odottaisi? [/quote] Jotakin mistä en tiedä onko se mahdollista tässä elämässä. Toisaalta tahdon päästä lepoon enkä syntyä enää uudelleen.
[/quote]
Suuri rakkaus siellä odottaisi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:43"] En tiedä jaksanko odottaa seuraavaan elämään. [/quote] Mikäs siellä odottaisi? [/quote] Jotakin mistä en tiedä onko se mahdollista tässä elämässä. Toisaalta tahdon päästä lepoon enkä syntyä enää uudelleen.
[/quote]
[/quote]
Höpy-höpy. Kakkossijalla sielläkin vedettäisiin ja kuunneltaisiin selityksiä sitä seuraavasta elämästä.
Rakastan sinua, mutta se tuntuu liian vaikealta sanoa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote]
Höpy-höpy. Kakkossijalla sielläkin vedettäisiin ja kuunneltaisiin selityksiä sitä seuraavasta elämästä.
[/quote]
Kiva tietää. Ei siis kannata jäädä odottamaan seuraavaan elämään, vaan toimia nyt. :)
Luuleeko joku täällä tietävänsä kenen kanssa kirjottaa?!
Jonain päivänä voi olla myöhäistä kertoa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"] Nonii pari huonetta imuroitu. Ja pieni tauko. Tiedätkö että mulla putos kivi sydämeltä kun suostut olemaan mun ystävä ja että ymmärrät tilanteeni. Se kertoo susta paljon, ettet saa mitään raivaria ja syytä mun antaneen vääriä signaaleja. Ymmärrät mistä kaikki alkoi ja tän tilanteen hassuuden. Tykkään susta ihan mielettömästi. [/quote] mä haluan olla ystäväsi, mutta hyväksyykö sun perhemeidän ystävyyden, vaikka eihän tässä mitään ole tapahtunut, mutta silti. [/quote] En ymmärtänyt kysymystä.
[/quote]
jotkut eivät tykkää että miehellänsä on naispuolisia ystäviä. Sitä tarkotin..