Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
2361/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :) [/quote] Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee. [/quote] Vaikka välillä musta tuntuu että moni vihaa mua :( [/quote] Pyh, en usko! :)  [/quote] No ehkä se on vain se että kun oon herkkä niin ylitulkitsen ja pelästyn jos joku töksäyttelee. [/quote] Mäkin olen herkkä, mutta jostain syystä uskon ihmisistä lähes aina hyvää. Tai ajattelen, että jos joku töksäyttelee, niin hänellä on huono päivä, enkä ota henkkoht. [/quote] Sä olet vähän tasaisempi kuin minä :)

[/quote]

niin se varmasti on. :)

Vierailija
2362/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan nyt kiinni tän aikasyöpön. Kämppä imuroimatta yli viikon ja kauppaankin pitäis mennä. Kipeä olo eikä jaksais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M! Minusta tuntuu, että et rakasta minua...ja että et ole oikeastaan koskaan rakastanutkaan. Et ole koskaan sanonut mulle mitään kaunista, et ole tukenut mua, olet jättänyt mut hädän hetkellä yksin kestämään tuskan. En tunne olevani haluttu. Olet aina katsellut ja kehunut muita naisia, et koskaan minua. Miten me edes päädyimme yhteen...kauan sitten...olemme tehneet pelkkiä virheitä, ja nyt olemme molemmat väsyneitä kaikkeen. Voiko mikään enää pelastaa meitä tai ainakaan yhteistä elämäämme? Minä en näe mitään valoa tulevaisuudessa, en mitään toivoa. Yhtä syyllisiä molemmat olemme, eri asioihin vain. t. M

Vierailija
2364/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
[/quote]
En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[/quote] Ei se ollut vain sun pääsi sisällä. Tässä vain tapahtui jotain outoa. Mitään pahaa ei ole tapahtunut. Kukaan ei ole pettänyt; ei koskenut edes toiseen. Mä pidän susta ja jossain muussa tilanteessa me oltais varmaan jo tutustuttu enemmänkin. Sulla on moraalia, älyä, ainakin verbaalinen viestintä ruokkii jo olemassa olevaa jännitettä. Olet jo alusta asti koskettanut mua jollain tasolla enemmän kuin muut ja siksi pystyin jopa intuitiivisesti aistimaan että sinä olet sinä.
[/quote] Toivottavasti tulet iloiseksi kun luet tämän viestin.
[/quote]
Ei tämä voi olla minulle, sillä mitkään pettämiset ei istu tähän kuvioon ;)

Vierailija
2365/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tekisi mieli jutella sun kanssa. Ehkä se on hyvä merkki. Mulla on joitain sellaisia todella hyviä ystäviä ja kaikkien kanssa on tutustumisvaiheessa ollut kauhea tarve jutella koko ajan. :)

Vierailija
2366/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta. [/quote] En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.

[/quote]Yrititkö edes?
[/quote]

Niin toivon että se olet sinä. Älä luovuta

Vierailija
2367/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"]

Rakas, mulla on sua ikävä vaikka olet ihan vieressä. Haluat olla minun kanssani mutta silti en saa minkäänlaista läheisyyttä, en edes halausta saa jos en itse tee aloitetta. Kai ymmärrät että tämä ei voi jatkoa näin? Rakastan sua ja lapsiamme todella paljon ja haluan jaksaa mutta.. Olet kaunein nainen maailmassa ja et tiedä miten onnelisikse tekisit minut jos tämä asia menisi edes vähän eteenpäin. En aio pettää tai tehdä mitään tai tehdä mitään typerää mutta tuntuu että työnnät minua siihen suuntaan väkisin. Mulla on syli täynnä lempeyttä ja rakkautta mutta ei ketään jolle voin sen antaa..

[/quote]

Suosittelen tämän kirjoittajaa laittamaan tämä viesti juuri tällaisenaan naiselleen. Et menetä mitään. Päinvastoin. Tästä viestistä voi alkaa teidän parisuhteen nousu :) Kokemusta on!

Vierailija
2368/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:26"]Koko ajan tekisi mieli jutella sun kanssa. Ehkä se on hyvä merkki. Mulla on joitain sellaisia todella hyviä ystäviä ja kaikkien kanssa on tutustumisvaiheessa ollut kauhea tarve jutella koko ajan. :)
[/quote] Taas avasin kännyn. Käske mua laittaa se kiinni :P

Vierailija
2369/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:26"]

Koko ajan tekisi mieli jutella sun kanssa. Ehkä se on hyvä merkki. Mulla on joitain sellaisia todella hyviä ystäviä ja kaikkien kanssa on tutustumisvaiheessa ollut kauhea tarve jutella koko ajan. :)

[/quote]

Sama sinun kanssa. Olet niin mukava ja kiinnostava, hauskakin. Tykkään! :)

Vierailija
2370/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]
Sä taas olet inhimillinen ja tunteellinen. Sulla on pää pilvissä ja mulla on jalat maassa. Ja siinä välissä me kohdataan. :)

Vierailija
2371/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]
Sä taas olet inhimillinen ja tunteellinen. Sulla on pää pilvissä ja mulla on jalat maassa. Ja siinä välissä me kohdataan. :)
[/quote]
Ihanasti sanottu :)

Vierailija
2372/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva eilen jutella. Näin taas unta sinusta viime yönä, niin kuin tosi monena muunakin yönä olen nähnyt. En tiedä kuvittelenko, mutta kun katseemme kohtaavat, siinä on jotain vetoa. Voi kun joskus saisin tietää, mitä oikeasti ajattelet. Toisessa elämäntilanteessa me oltaisi mun mielestä täydellinen pari, joka tasolla...

Vierailija
2373/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mau, kerro jotain kivaa.

Kerro jotain sun haaveista.

Onko mullekin tilaa niissä vielä joskus?

Voitais muuttaa yhdessä maailmaa!

-mur-

Vierailija
2374/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii pari huonetta imuroitu. Ja pieni tauko. Tiedätkö että mulla putos kivi sydämeltä kun suostut olemaan mun ystävä ja että ymmärrät tilanteeni. Se kertoo susta paljon, ettet saa mitään raivaria ja syytä mun antaneen vääriä signaaleja. Ymmärrät mistä kaikki alkoi ja tän tilanteen hassuuden. Tykkään susta ihan mielettömästi.

Vierailija
2375/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"]

Nonii pari huonetta imuroitu. Ja pieni tauko. Tiedätkö että mulla putos kivi sydämeltä kun suostut olemaan mun ystävä ja että ymmärrät tilanteeni. Se kertoo susta paljon, ettet saa mitään raivaria ja syytä mun antaneen vääriä signaaleja. Ymmärrät mistä kaikki alkoi ja tän tilanteen hassuuden. Tykkään susta ihan mielettömästi.

[/quote]

miehelle vai naiselle?

Vierailija
2376/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"]

[/quote]

miehelle vai naiselle?
[/quote] Kohde kyllä tietää ;)

Vierailija
2377/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:51"] Voitaisko me olla kavereita. Tutustua sillä tavalla. Siinä ei olis mitään väärää. [/quote] Arvostaisin ystävyyttäsi. [/quote] Jes :)))) [/quote] Ja kuten tiedätkin, niin tämä ei ollut että ollaan "vain" kavereita vaan, että ollaan nyt ensiksi kavereita. Sekin on jotain :)

[/quote]

Voi kyllä!
Vaikka ei tuo minulle kuitenkaan ole kirjoitettu :(

(Tässä ketjussa tulee ihan kaistapäiseksi, kun tuntuu, että niin moni tilanne ja kommentti osuu juuri omaan tilanteeseen, kuten tuo yllä olevakin, vaikka en kuuna päivänä osaa kuvitella, että hän, joka mielessäni pyörii, kirjoittaisi tänne, enkä usko, että hänkään ikinä arvaisi minun täällä notkuvan.
Tämä ketju on aika ihana päivä- ja yöunelmointiketju.)
[/quote] Niin minäkin kuvittelin, mutta maailma on pieni ;)

Vierailija
2378/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"]

[/quote]

mä haluan olla ystäväsi, mutta hyväksyykö sun perhemeidän ystävyyden, vaikka eihän tässä mitään ole tapahtunut, mutta silti.

Vierailija
2379/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"]

[/quote]

mä haluan olla ystäväsi, mutta hyväksyykö sun perhemeidän ystävyyden, vaikka eihän tässä mitään ole tapahtunut, mutta silti.
[/quote] Kavereita saa aina olla. Pitää vain tietää rajat.

Vierailija
2380/9334 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote] En ymmärtänyt kysymystä.

Ketju on lukittu.