Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Niin mielelläni kanssasi köllöttelisin nyt! Kaipaatkohan mua niinkuin minä kaipaan ja ikävöin sua
Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi
[/quote] :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :)
[/quote]
Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi
[/quote] Tämä on hassu juttu, mutta olen kuullut tuosta läsnäolosta ennenkin. Juoksin Töölönlahdella varmaan 10 vuotta sitten, satoi kaatamalla ja yht'äkkiä joku ulkomaalainen kysyi tietä jonnekkin. Mies alkoi puhua elämästä, oli joku terapeutti tai jotain. Olin tosi poikki kaikkeen ja aloin avautumaan elämästäni. Hän kertoi mun olevan ihminen, josta tankataan energiaa. Tää kuulostaa vähän sairaalta, mutta ehkä hän oli oikeassa ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] Tämä on hassu juttu, mutta olen kuullut tuosta läsnäolosta ennenkin. Juoksin Töölönlahdella varmaan 10 vuotta sitten, satoi kaatamalla ja yht'äkkiä joku ulkomaalainen kysyi tietä jonnekkin. Mies alkoi puhua elämästä, oli joku terapeutti tai jotain. Olin tosi poikki kaikkeen ja aloin avautumaan elämästäni. Hän kertoi mun olevan ihminen, josta tankataan energiaa. Tää kuulostaa vähän sairaalta, mutta ehkä hän oli oikeassa ;)
[/quote]
:) Ehkä sä houkutat sellaiseen vuorovaikutukseen. Mutta ei sua voi vain tankata, pitää antaa takaisinkin.
Mulle on muutaman kerran joku vieras tullut väkijoukossa sanomaan, että suorastaan säteilen energiaa. En ole ihan tajunnut, mistä oli kyse, mutta ihmiset näkevät toisissaan kummia juttuja. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :)
[/quote]
Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee.
[/quote] Vaikka välillä musta tuntuu että moni vihaa mua :(
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :) [/quote] Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee. [/quote] Vaikka välillä musta tuntuu että moni vihaa mua :(
[/quote]
Pyh, en usko! :)
Heippa naapurin mies!
Lämmöllä muistan elämäni kahta ihaninta virhettä. Tiedät mitä tarkoitan.
Sun salaisesti tehdyt kosketukset ja huomion osotukset on ihania!!
Me oltais kumpainenkin tooosi syvällä p*skassa jos sun avokki ja mun aviomies sais tietää.. mutta ehkä tää on sen arvosta ollu?
T. Liian kielletty hedelmä naapurista
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:57"]
Hei V.H, mä oon niin sekasin susta. En tiiä miten päin olla tai mitä tehä. Sen jälkeen ku torjuit mut, pari ensimmäistä päivää mun oli vaikee hengittää, sä olit mieles yötä päivää. Mua itketti. Nyt helpottaa jo vähän, mut edelleen tekisin mitä vaan, et huolisit mut. Sä oot niin lämmin ja ystävällinen ja kuitenkin flirtti. Kukaan ei oo koskaan herättäny mussa tällasia tunteita.
[/quote]
kenelle tämä,naiselle vai miehelle? Koska tapahtui?
[/quote]
Muakin kiinnostaisi
[/quote]
Kirjoitettu Veeralle. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :) [/quote] Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee. [/quote] Vaikka välillä musta tuntuu että moni vihaa mua :(
[/quote]
Pyh, en usko! :)
[/quote] No ehkä se on vain se että kun oon herkkä niin ylitulkitsen ja pelästyn jos joku töksäyttelee.
Joskus mä ihmettelen, että miten sä voit tuntea mut noin hyvin?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:25"]
[/quote]
Selailen sua kuin avointa kirjaa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:25"]
[/quote]
[/quote] Niin :)
Missä sä oot K? Sano mulle jotain, vai huhuilenko sua loppuelämäni turhaan? N.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:25"]
[/quote]
[/quote] Tavallaan voisi ajatella sen olevan pelottavaakin että joku näkee noin mun läpi, mutta jos sulla on "hyvät aikeet"niin mikäs siinä ;-)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :) [/quote] Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee. [/quote] Vaikka välillä musta tuntuu että moni vihaa mua :( [/quote] Pyh, en usko! :) [/quote] No ehkä se on vain se että kun oon herkkä niin ylitulkitsen ja pelästyn jos joku töksäyttelee.
[/quote]
Mäkin olen herkkä, mutta jostain syystä uskon ihmisistä lähes aina hyvää. Tai ajattelen, että jos joku töksäyttelee, niin hänellä on huono päivä, enkä ota henkkoht.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:41"]Mikä sussa oikein on? Tai no tiedänhän mä. Se katse ja tapa olla läsnä aidosti. Kun saisi sen kaiken purkkiin, josta voisi aina välillä tankata energiaa. Olisin enemmän kuin mielelläni sun ystäväsi [/quote] :) [/quote] Sä vaan olet sä, eikä susta voi olla tykkäämättä. Enkä voi kuvitella että kukaan voisi olla susta pitämättä, joka vähääkään tuntee. [/quote] Vaikka välillä musta tuntuu että moni vihaa mua :( [/quote] Pyh, en usko! :) [/quote] No ehkä se on vain se että kun oon herkkä niin ylitulkitsen ja pelästyn jos joku töksäyttelee.
[/quote]
Mäkin olen herkkä, mutta jostain syystä uskon ihmisistä lähes aina hyvää. Tai ajattelen, että jos joku töksäyttelee, niin hänellä on huono päivä, enkä ota henkkoht.
[/quote] Sä olet vähän tasaisempi kuin minä :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:51"] Voitaisko me olla kavereita. Tutustua sillä tavalla. Siinä ei olis mitään väärää. [/quote] Arvostaisin ystävyyttäsi. [/quote] Jes :)))) [/quote] Ja kuten tiedätkin, niin tämä ei ollut että ollaan "vain" kavereita vaan, että ollaan nyt ensiksi kavereita. Sekin on jotain :)
[/quote]
Voi kyllä!
Vaikka ei tuo minulle kuitenkaan ole kirjoitettu :(
(Tässä ketjussa tulee ihan kaistapäiseksi, kun tuntuu, että niin moni tilanne ja kommentti osuu juuri omaan tilanteeseen, kuten tuo yllä olevakin, vaikka en kuuna päivänä osaa kuvitella, että hän, joka mielessäni pyörii, kirjoittaisi tänne, enkä usko, että hänkään ikinä arvaisi minun täällä notkuvan.
Tämä ketju on aika ihana päivä- ja yöunelmointiketju.)