Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kalliit verhot?

Vierailija
07.03.2008 |

Meinasin ostaa tänään lapselleni finlaysonin saaristomuumiverhot, maksoi noin 60¿ enkä raaskinut ostaa, mielestäni kalliit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä omasta mielestäni osta kalliita. Mutta en alle 100e ole ikinä saanut verhoja.

Vierailija
2/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis niin, että se on kankaan hinta vaan ja vielä reilulla alennusprosentilla alesta ostettu. Työstä en maksanut mitään.

En tiedä ovatko kalliit vai ei, mutta siihen verrattuna, että kangas olisi maksanut täyden hinnan ja työstäkin olisi vielä joutunut maksamaan olen tyytyväinen hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin juuri eurokankaalle 10 ommellusta verhosta. Kankaineen päivineen. 6 kpl olohuoneeseen, 2 kpl keittiöön, 1 khh ja 1 eteinen. Oli ilmainen ylä ja alapään ompelu, sivujen ompelusta maksoin 5¿/verho

Vierailija
5/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoria verhoja ja kapeita paneeliverhoja on niistä tehty, joten kankaita ei oo tuhlattu laskoksiin yms. Ja suurin osa kankaista alle 10 euroa, noita kalliimpia vain tehosteina.

Vierailija
6/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkusta tuli elokuva lastenkodista, jossa oli täsmälleen yhtä hienot verhot kuin meidän makkarissa.

Vierailija
7/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olohuone 20¿

makuuhuone 15¿

lapsen huone 20¿

Välillä tällaiset halvat, mutta kauniit, joskus kalliimmat. Edellinen olohuoneen verhosysteemi maksoi n. 120¿. Seuraavasta kesämallista tulee n. 90¿, osa kankaista on jo ostettuna.

Että sen mukaan mitä löytyy kangaskaupoista. Ompelen aina itse ja 200¿ on ihan maksimi olohuoneeseen, makuuhuoneisiin 50¿.