Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko korvaan mennyt vesi aiheutta KIPUA? 6-v. itkee korvaansa, johon ilmeisesti meni vetta pari tuntia sitten saunareissulla. Korva on kuulemma lukossa ja sitaa vihloo niin, etta

Vierailija
07.03.2008 |

tyttö itkee. Pään heilutukset ym. on kokeiltu, ja vettä tuli (tytön kertoman mukaan) ulos vain hieman. Mitään flunssaa tms. vaivaa lapsella ei ole, joten korvatulehdus ei tunnu oikein todennäköiseltä! :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se korvaan pyörimään jäänyt vesi myöskin voi aiheuttaa korvatulehduksen. Lämpimät olosuhteet ja bakteerit viihtyvät vetisessä korvassa..

Vierailija
2/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yritetty hyppiä yhdellä jalalla vetinen korva alaspäin.

Mulla meni kerran vettä korvaan niin, että se tuli vasta seuraavana tai sitäseuraavana päivänä pois. Ei sattunut, mutta muuten häiritsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinkun jo sanottiin, se vesi voi aiheuttaa tulehduksen, olikohan korvakäytävän ja yksi korvalääkäri juuri äskettäin sanoi mulle, että se on kivuliain korvatulehdus mitä voi olla.

Vierailija
4/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihan kahdella jalalla seisten ravistanut päätään tukkoinen korva alaspäin sekä hakannut päätään tyynyä vasten samassa asennossa. Nyt hän yrittää nukkua, mutta huutaa vähän väliä, että korvaan sattuu.

ap

Vierailija
5/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vesi meni Barbadoksen matkalla ja sillä matkalla oli myös yksi mies, jolle meni kanssa vettä korvaan niin, että hän lopulta meni sen lääkärille poistattamaan.

Ehkä teidänkin on sitten käytävä lääkärillä. Ehkä ette tänään enää jaksa lähteä, harmi. Kun se noin kiusaa. Kai sitten huomenna. Ihmettelen, että miksiköhän sattuu. Olisiko kumminkin jotain tulehduksen alkua ollut siellä. Kuten kirjoitin, mulla ei sattunut ollenkaan, vaikka pitkään olikin.

Hankin juuri omalle 6-vuotiaalleni semmoiset vahat, joita voi laittaa korviin suihkun ajaksi. Yritän näin vältellä korvatulehduksia, kun ajattelen joidenkin tulleen juuri suihkun jälkeen. Tiedä sitten.

Tsemppiä.

Vierailija
6/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan