Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittaudu pinoon, jos haluat vanhan AV:n pysyvän!!!

Vierailija
07.03.2008 |

Tällä siis vastustetaan tuota uutta kömpelöä vihreää palstaa.

Meitä on täällä päivittäin tuhansia, joten yhdistäkäämme voimamme ja vaadimme vanhan jatkuvaksi!!

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavan järjettömän helppolukuinen tää av on ollut. Tekstit suloisesti peräkkäin ja pääasiassa kirjoitus, ei jotkut reunukset ja vihreät värikentät. Tuolla uudella pökkää silmä pöks pöks pöks jatkuvasti jos jonkinlaiseen viivaan ja värikenttään. Kai siihen tottuu, vai tottuuko?

Vierailija
62/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väritys oli niin karsea, että migreeniherkkänä ihmisenä ei kärsinyt kauaa olla noilla uusilla sivuilla. Ehtiipä näemmä iltaisin ajoissa nukkumaan, kun tietää että migreeni tulee varmasti jos noita sivuja parikymmentä minuuttia putkeen katsoo. Harmi! Tämä nykyinen valkoinen-musta -linja on paljon selkeämpi, tyylikkäämpi, eikä kirjaimellisesti ota päähän ja tunnu kipuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikoida kaikki. Parantaako se muka jotenkin luettavuutta? Hei, olen viesti ja asun tässä laatikossa! Katsokaa paljonko tilaa reunat vie! Katsokaa miten kiva vihreä palkki täältä löytyy ennen kuin pääset tästä yli seuraavaan viestiin. Musta tuntuu että toi on vaan css-hapatusta. Kun niitä reunuksia on niin helppo tehdä, niin porukat villiintyy koska hei, voi tehdä laatikoita! Viis siitä saavutetaanko niillä jotain etua vai ei luettavuuden kannalta.

Vierailija
64/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ihan paras just näin

Vierailija
65/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne laittoi koesivut just siksi että sä saat kertoa, miten uudet vois olla paremmat

Vierailija
66/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se uusi av ole pohjimmiltaa ihan samaa,

mulle tärkeintä on nää jutut, ei ulkonäkö: ei missään muualla tule sellaisia nauruja riisin keitosta sun muusta...

Vierailija
67/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama av siellä näkyy olevan, vain vihreä ja se väri kyl ei oo hyvä

Vierailija
68/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa viestejä näin paljon esiin kuin täällä, todella vaikeaselkoista lukea kun värit siellä on niin räikeät, teksti alkaa vasta jostain puolesta välistä sivua kun ylhäällä on vaikka mitä tekstiä. Sivut ja viestit laatikoitu, löytyy arvostele viesti ja vaikka mitä. Aivan turhia juttuja, jotka hankaloittaa lukemista!

Vierailija:

eikö se uusi av ole pohjimmiltaa ihan samaa,

mulle tärkeintä on nää jutut, ei ulkonäkö: ei missään muualla tule sellaisia nauruja riisin keitosta sun muusta...

Vierailija
69/89 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tarkoittaa, että ei voi koskaan tietää onko sinne keskelle vastattu vai ei. Nythän uudet viestit tulee viestiketjun loppuun mutta tuolla uudella palstalla joutuu joka kerta lukemaan KOKO VIESTIKETJUN, jotta näkee varmasti kaikki viestit, koska joku voi olla vastannut ketjun keskellä olevaan viestiin, jolloin uusi viesti tulee sinne viestiketjun keskelle.

Nyt on riittänyt, että jos seuraa jotain viestiketjua niin lukee vain uusimmat viestiketjut.

Vierailija
70/89 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkea tarvii uudistaa. varsinkaan jo hyvin toimivaa

Vierailija
71/89 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä tämmösenä, aivan paras!!

Vierailija
72/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle palstalle käy pian samoin kuin Verkkoklinikalle, joka menetti valtaosan keskustelijoista uudistuksensa myötä.

Minäkin kävin siellä ennen päivittäin, mutta uudistuksen jälkeen lopetin tyystin.

Vierailija
73/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en pääse enää tänne. Meillä on vain miehiä, eikä kukaan ole kiinnostunut mitkä tyttöjen sukkahousut ei nyppyynny tai mitkä haalari on parhaat tai kestoillako?

Vierailija
74/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että vanhat keskustelut säilyvät (kö??). En voi elää ilman perseisiä, uusipäävalmentajaa ja riisin keittoa.

Vierailija
75/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIESTIPUU järjestelmä, että voi suoraan väliin kirjoitella viestejä ja kaikki viestit ei näy katjussa suoraan vaan pelkät otsikot. Joutuu joka kerta erikseen avaamaan kaikki viestit ja joutuu aina lukea koko ketjun kun väliin voi laittaa uusia viestejä. Raivostuttavaa.

Vierailija
76/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kyllä tämä tämmöisenäkin.

Vierailija
77/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

o/ HALUAN PITÄÄ NÄMÄ VANHAT SIVUT!!!

Vierailija
78/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä vain tyhmä, vai eikö uudella saa edes viestejä näkyviin avaamalla viestiketjun? Minä haluaisin lukea vastaukset viesteihin ilman, että joudun klikkaamaan kaikki yksitellen auki. Ahdistava uudistus!

Vierailija
79/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisi sitten samalla vierottautua tästäkin palstasta, jos uusi tulee.

Vierailija
80/89 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä enää kestä kotona, jollen pääse AV:lle!! =)