Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voi kasvattaa paineensietokykyä???

Vierailija
07.03.2008 |

Olen omalla alallani lahjakas, mutta tiukan paikan tullen ote lespaa. Hermot ei siis pidä. Olen sellainen peruskiltti nainen, joka miettii paljo mitä muut minusta ajattelevat. Yritän toki olla ajattelematta, mutta en tiedä kuinka se onnistuisi. Olen äärettömän vihainen itselleni jokaaisen epäonnistumisen jälkeen, jos se on johtunut siitä, että hermot jälleen kerran pettivät.

Olisko jotain hyvää kirjallisuutta tai muita neuvoja, joista hyötyisin?

Nimim. Tosi kyseessä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae lääkäriltä resepti beetasalpaajiin. Niiden avulla voitat jännitysoireet. ja kohta et enää jännitä, kun opit luottamaan itseesi.

Vierailija
2/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan sen että kiireessä ei tule kuin vesipäisiä lapsia. Esiintymisjännittämiseen itsellä kyllä auttoi vaan rutiini. siis kun tarpeeksi tekee, niin pikkuhiljaa se alkaa sujua. Jos aloitat ensin pienemmässä ja tutummassa porukassa ja haet sieltä niitä onnistumisen tunteita. Mä poistin yksin laulaessani jännitystä laulamalla kotona isälleni ensin. :) Tilanne pitää siis olla sama kuin esiintyessä: toinen istuu ja katsoo, toinen esiintyy. ei siis mitään ohimennen lurauttelua. sitten vaikka koko perheelle jne...Vastasinkohan ollenkaan kysymykseesi! niin, ja noita kolmosiahan riittää tällä palstalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että joku viitsi vastata, lämmitti mieltä. Ja ymmärsit ihan oikein mitä olin tarkoittanut. Harjoitus varmasti auttaa. Tuntuu vain siltä, että kerta toisensa jälkeen lyön päätäni seinään.

Ap.

Vierailija
4/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut niitäkin, mutta siitä huolimatta en saa vaimennettua päänsisäistä ääntäni, joka sanoo kesken esityksen " entäs jos se ei onnistu" ja sittenhän se ei tietenkään onnistu. Eli epävarmuus vaivaa pahemman kerran. Virheiden pelko toisinsanoen.

Vierailija
5/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole pohtinut samoja asioita?

Vierailija
6/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä muita nyt miettiä. Senkun keskittyy omaan hommansa. Ite oon ollut jo monta vuottta kassalla ja viikonloppuisin on tosi ryysis ja hanaklai asiakkaita enkä oo ikinä joutunut sanattomaks. Musta on vaan nyhväämistä ja aika heikko luonne täytyy olla jos ei uskalla tehä niinku itestä tuntuu ja mitä tahtoo.

Vierailija
7/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen esiintyvällä alalla ja yleisö katsoo ja kuuntelee minua hiiskahtamatta. Olisiko jollain siis vinkkejä? Olen kyllästynyt kuvittelemaan yleisön kaalinpäiksi tai alastomiksi...

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme