GALLUP: Lempisuklaasi?
Omani on Lindtin punainen, etenkin ne pallot joissa on sitä pehmeää maitosuklaata sisällä... aaaah!
Kommentit (24)
Mutta mars delight on myös huippua.
Ihanaa, että nyt on taas se vuodenaika, kun niitä saa :-)
Sitten Geisha ja Maraboun sveitsinpähkinä.
Nyt olen tosin saanut yliannostuksen suklaasta kun olen syönyt sitä niin hirveästi viime aikoina.
Sitten se Fazerin pieni vihreä patukka (minttukrokantti tms.) on hyvää, mutta sitä riittää tosiaan sen patukan verran.
Se oli namia, ihan eri makuista kuin sama patukkana. Slurps, ikävä sitä!
Onneksi ei oo levyinä, söisin itseni kipeäksi.
- appelsiinikrokantti
- minttukrokantti
- pähkinäsuklaat
- kismet
- fazerina
Fazerin LontooRae-suklaalevy ja Kalevin mustikka-valkosuklaa
lapsuuteni suursuosikki. kauan kaipasin, onneksi tuli takaisin :)
Itse tykkään kaikesta.
-yleensä kaikki fazerin suklaat
-vadelmajugurttipatukka
-fazerin sininen tai rouheinen levy(tota rouheista ei meinaa enää löydy mistään)
-pätkikset
Maraboun minttu-crisp tai sinne päin oli nimi
kyllä se vaatikin aluksi totuttelua, mutta nyt en enää muuhun vaihtaisi. Nuorempana en tykännyt yhtään tummasta suklaasta, vain maitosuklaasta ja valkoisesta, nyt taas on ihan päinvastoin, ne maistuvat ei nyt pahalle mutta ei kovin hyvällekään. Tumma suklaa sen sijaan on ihanan voimakkaan makuista, siitä nautiskelen hitaasti ja antaumuksella
T:11
Vierailija:
kyllä se vaatikin aluksi totuttelua, mutta nyt en enää muuhun vaihtaisi. Nuorempana en tykännyt yhtään tummasta suklaasta, vain maitosuklaasta ja valkoisesta, nyt taas on ihan päinvastoin, ne maistuvat ei nyt pahalle mutta ei kovin hyvällekään. Tumma suklaa sen sijaan on ihanan voimakkaan makuista, siitä nautiskelen hitaasti ja antaumuksellaT:11
Ihan ykkönen!
Lisäksi Kalevin mustikka-valkosuklaa saa multakin äänen.
- Pätkis
- Fazerina
- Lindtin Dark Chocolate with Mint Intense
- ylipäätään kaikki minttusuklaat, paitsi esim. After Eighteista en enää kauheasti tykkää
Fazerin sininen ei oo hyvää ainakaan levynä syödessä. Joten tunkkaisen makuista.