Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni antoi minulle juuri " luvan" hankkia rakastajan, kunhan lupaan käyttää kondomia!

Vierailija
07.03.2008 |

Mieheni on aina ollut minuun ihan hirveän rakastunut. Tottakai minäkin rakastan häntä, mutta mieheni on aina silti ollut meidän suhteessa se epävarmempi osapuoli, jolle minun menettämiseni olisi todellinen maailmanloppu. Hän ei ole mustasukkainen (ainakaan avoimesti), mutta silti tiedän hänen elävän jatkuvassa pelossa siitä, että jonain päivänä jätän hänet jonkun muun takia. En ole koskaan pettänyt häntä, enkä muutenkaan antanut aihetta tällaisiin pelkoihin.

Nyt mieheni on saanut päähänsä, ettei mukamas ole minulle tarpeeksi " jännittävä" ja on vakuuttunut että sisimmässäni haluaisin jännittävämmän miehen. Olen sanonut, että olen hänen kanssaan juuri siksi, että katson hänessä olevan niin paljon muita hyviä ominaisuuksia, ettei haittaa vaikkei hän olekaan mikään James Bond.

Tänään mieheni sitten paukautti ihan tosissaan, että jos haluan, saan hankkia itselleni " jännittävän poikaystävän" jos lupaan käyttää kondomia ja jos vain pysyn naimisissa mieheni kanssa. En tiedä pitäisikö nyt itkeä vai nauraa... Nauroin tietysti miehelleni ja sanoin että lopeta tuommoiset puheet, mutta todellisuudessa olen vähän hämmentynyt ja ihmeissäni siitä, että hän ilmeisesti ihan tosissaan ehdotti jotain tuollaista.

Ajatuksia, mielipiteitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa siitä kiksejä. Oma vaimo tuntuu haluttavammalta, kun tietää muidenkin kuolaavan sen perään?

Vierailija
2/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku teistä tylsistyneistä mammoista niin olisi saattanut tehdäkin, mutta minulla on ihan oikeasti parempaakin tekemistä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla miehellä oma lehmä ojassa. saa sitten hänkin ottaa rakastajan, kun sinullakin on..

Vierailija
4/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäisin sinuna kaikin tavoin pönkittää miehen itsetuntoa, eli kertoisin hänelle miksi rakastan juuri miestäni, ja miksi naiset yleensä pitävät kunnollisista eivätkä " jännittävistä" miehistä.

Vierailija
5/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sanoisin miehelleni, miksi rakastan juuri häntä. Äidinkieli 5-

Vierailija
6/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lämpimästi. Piristää kummasti.

Vierailija
7/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi sitä hänelle vaan sanoisin tiukasti että " kuule, vaikka sinä haluat ruveta jakamaan minua muiden kanssa niin minä en sitä halua. jos sinä et luota minun arvostelukykyyni ja kykyyni tehdä itsenäisiä päätöksiä, kun sanon että olen ihan itse ja aktiivisesti valinnut SINUT kumppanikseni, niin minä koen tällaisen epäluottamuslauseen VÄHÄN HELVETIN LOUKKAAVANA! ja jos sinua kiihottaa ajatus useammasta miehestä jakamassa yhtä naista eroottisesti, niin hakeudu kuule tällaisilla kuvioilla leikittelevien aikuisviihdetuotteiden pariin, sillä minä en näihin leikkeihin rupea."

Vierailija
8/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäisin sen niinpäin että hän haluaa ajaa minut toisten syliin, ettei sen vertaa arvosta/halua minua että hänelle on ihan sama vaikka minulla olisi muita rakastajia...

Vierailija
9/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko riippuvainen. ooksä nöyryyttäny sitä? vahvista hänen itsetuntoaan, ole puoliso niin kuin pitää! anna hänen tuntea olevansa paras ja ainut sinulle.

Vierailija
10/10 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan käyttäis kondomia, että ei tulisi mitään ikäviä tauteja :))).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi