Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti kaipaa meikkivinkkejä!

06.03.2008 |

Tiedän, että on ihan väärän aiheen palsta, mutta koska äitien vaatteetkin toivat keskustelua tänne niin ajattelin uskaltaa kysyä vinkkejä meikeistä =) Minulla on ongelmana meikkivoide! Aamulla kun meikkaan niin iltapäivällä olen jo luonnonlapsen näköinen. Meikkivoide imeytyy ihooni päivän aikana. Olisi kuitenkin mukava olla koko päivä laitetun näköinen.

Meikkivoiteista olen kokeillut jos jonkinlaista. Lumenet eivät ole hyviä minulle. Tällä hetkellä minulla on käytössä Revlonin Color Stay, joka aluksi tuntui hyvältä mutta ei enää :(

Onko Joe Blascon meikkivoide oikeasti hyvä? Mitäs muita? Meikkaan joka päivä ja joskus kuulin ettei Blascon meikkivoidetta suositella käytettäväksi joka päivä?!

Kiitollisena ottaisin vinkkejä vastaan!! =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa sua auttaa varsinaisessa ongelmassasi, itsellänikin on hyvä meikkivoide hakusessa.

Vierailija
2/12 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pitkäkestoista Long Wear Detox-meikkiä, ihanan puolimatan pinnan antava pitkäkestoinen meikki, joka ei silti ole paksu. Niin ja soveltuu myös pintakuivalle iholle, jolta meikki usein hilseilee ja karkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin Clinique soft finish ja ilta/juhlamenoon C.Diorin Diorlift. En ole ehkä paras arvioimaan kuinka hyvin ja tasaisena pohja kestää koko päivän, kun itse laitan päälle kuitenkin puuteria.

Suhteellisen hyvin toimivat varmasti kuitenkin.

Vierailija
4/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelissa ja tuohon aikaan käytin Joe Blascon meikkivoidetta ja vähän puuteria päälle. Se oli tosi kestävää, hyvä, kun lähti puhdistusaineella illalla! Ja laitoin varmaan liikaa, oli aikamoinen " naamari" . Näin jälkeenpäin ajateltuna oikein naurattaa. Kun ei ollut oikeasti mitään iho-ongelmia eli mitään peitettävää. Nyt kun on naururyppyjä, niin jos laittaisi samat mössöt, niin näyttäisi ihan Tanja Karpelalta linnan juhlien kuvassa = rypyt korostuu. Siksi suosin vaan värillisiä tai vähän itseruskettavaa ainetta sisältäviä kosteusvoiteita.

Vierailija
5/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on Jane iredale ja toinen Ben Nye. Mineraalimeikkejä ovat ja peittää muttei tuki ihohuokosia. Vaikka ne maksaa jonkin verran enemmän (n 30 e) niin ne on todella riittosia. Sienellä levitetään ja voidaan vielä ohentaa vedellä. Suosittelen, omani olen ostanut kampaajaltani joka myös meikkaa.

Vierailija
6/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näin talvisin kyllä ehkä vähän pintakuiva iho?! Ongelmana on suuret ihohuokoset, jotka haluaisin peittää. Inhoan niitä yli kaiken ;)

Meikkivoiteen päällä käytän irtopuuteria. Mutta mitään maskia en kyllä haluaisi, joten Joe Blasco on ehkä poissuljettu?! Ystäväni käyttää sitä ja hänellä ei ole maskia, mutta epäilen että itse laittasin sitä varmasti liikaa...?!

Vierailija
7/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös pintakuivaiho. Tärkeintä on ihon kosteuttaminen oikeilla ja iholle sopivilla aineilla ennen meikkivoidetta. Ihan ykkönen on minusta Lancomen Aqua Fucion, myös Biothermiä minulla ollut, mutta tuo Lancome noussut ykköseksi.

Meikkivoiteista tässä ketjussakin kehuttu Biotherm on ollut hyvä hinta/laatusuhteeltaan. Ja jos muuten haluaa jotain joka peittää, mutta ei pakkeloidu naamaan niin Cinema Secrets on kyllä hyvä . Itse tykkään enemmän kuin Blascosta, tosin vähän sitä edes käytän, mutta toisinaan...

Niin ja meikkivoidehan kiinnitetään irtopuuterilla, joten sitä siis aamulla unohtamatta ; )

Vierailija
8/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin talvella minulla on kyllä pintakuiva iho. Ehkä siis pitäisi ensin panostaa kunnon kosteusvoiteeseen?!

Meikkivoide vinkkejä olenkin nyt saanut hyvin. Rahaa palaa, kun kaikkia kokeilen ;) mutta toivotaan, että ensimmäinen osuisi oikeaan!

Noissa irtopuutereissakin voi olla kyllä paljon eroja?! Mitä irtopuutereita suosittelette? Olen käyttänyt Lumenen väritöntä, muuta en ole Jyväskylästä löytänyt. Juuri muistin että meillähän on Stockan beauty, siellä en muista koskaan käydä, vaan tuskailen Sokkarin meikkipuolella ;) Stockalla voisi olla vähän eri merkkejä. Meikeissä minulla ei tosiaankaan määrää hinta, vaan se, että löydän sopivat tuotteet!

Vierailija
9/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään " ammattilainen" mutta näillä onen itse pärjännyt ja ollut tyytyväinen. Minulla ollut irtopuuterina milloin mitäkin, nyt esim. juuri sitä Lumenen 0. Yleisesti ainakin itselleni tuo translucentit ovat olleet hyviä (ihan paras on ollut Dior, mutta on niin sika kallis että en ole raaskinut ostaa uutta)

Kannattaa oikeasti panostaa kasvovoiteeseen. Ja jos millään siinä on UV-suoja niin sitä sitten (esim. tuosta Lancomesta löytyy sekä että)

Sokokselta ja StokkanBeautista saa " kokeilupakkauksia" voiteita ym. kanattaa pyyttää ; ) Mutta todellakin sen oikean löytämiseen menee jokin aika joten näytteet ei siihen yleesäkkään auta.

Vierailija
10/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pintakuivalla sekaiholla varustettuna ja ikääkin jo on, niin tarvitsen nimenomaan erinomaisen kiinnittävän aineen alle. Samoin meikkivoiteen koostumuksella on paljonkin väliä ja luomien pohjustaminen on ihan pakollista. YSL:n meikivoiteissa värisävyt ja laadut ovat olleet hyviä ja riittoisia. Teen aika usein todella pitkää työpäivää, ja myöhään iltapäivälläkin haluaa näyttää siistiltä, vaikka on meikannut klo 6.30.

Kiinnittävät aineet (ns. primerit) ovat tuttuja teille arkielämästä muutenkin, niillähän ne rakennusten kosteuseristeet ja tasoiteaineet saadaan kiinnittymään alusrakenteeseen ja pysymään paikoillaan :-DDDD

Joten yritä saada jostain näytekappaleita näistä kiinnittävistä aineista, esim. itse pidän kovasti Diorin tai olikohan se Chanelin sellaisesta (jokin valoaheijastava seerumi, mutta se on tosi kallis). Hieman siedettävämpi hinta on Shiseidon sellaisella hopeanvärisellä (Bio performance sarja?) pitkällä pumppupullolla, ohutta väritöntä ainetta, pitää mainiosti meikin kiinni koko päivän ja pienentää huokosia, ja näin nollakelillä ei muuta kostuketta tarvita. On todella hyvä minulle ainakin. YSL:llä on myös jotain vastaavaa tuubissa, joka pitäisi kokeilla, toisaalta Rubinsteinin tuote haisi ihan säilöntäaineille (yäk). Lumenen valoaheijastava voidetuubi on selvästi hintaansa parempi, mutta sen alle tai sekaan tarvitaan ehkä tippa kosteuttavaa voidetta. Illalla voi sitten laittaa kosteuttavaa enemmän yöksi. Kuorinta 2 x viikko on tosi tärkeä, muuten iho tulee jotenkin väsyneen tuntuiseksi ja pinta kuivuu enemmän.

Vierailija
11/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exuviance-sarjan Ultra Rich restorative cremeä. Exuviancea edustavat kosmetologit myyvät. On ihan huipputuote!

Vierailija
12/12 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää muihin vaihda kun ne olen kolmisen vuotta sitten löytänyt :)

Jane Iredalen ja Youngbloodin meikkipohja on irtopuuterin näköistä. Sitä töpötellään sudilla kasvoihin ja tulee tosi hyvää ja pysyvää jälkeä. Purkki maksaa n. 50 e mutta se kestää varmaan vuoden päivät, sitä käytetään kerralla niin vähän. Netistä voit etsiä jälleenmyyjät noille ja käydä testaamassa kosmetologilla.