Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ekaluokalle menevälle ostaa vielä talvihaalaria? Pohjoisesa asutaan.

Vierailija
06.03.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarin, jonka on tarkoitus mennä myös ensi vuonna. Toisaalta on sillä takki ja housutkin.

Taitaa olla lähinnä muotijuttu että mikä milloinkin on in.

Vierailija
2/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ovat nimenomaan halunneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani kieltäytyi jo eskarivuonna panemasta haalaria ylleen, koska se oli " vauvamaista" (siis ei haalarimalli, vaan se, että pitää haalaria)...

Toisaalta, kaksiosaiset ovat minusta käteviä, koska niistä voi käyttää kauppareissuilla pelkkää takkia. Housuosia saa olkaimellisiakin, joten ne eivät lumileikeissä valahtele.

Vierailija
4/4 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse menin aikanaan eka luokalle kouluun, minulla ja hyvällä ystävälläni (samalla luokalla) oli samanlaiset toppahousut, sellaiset missä oli henkselit. Alkuun ei ajateltu niistä mitään ihmettä mutta sitten kun huomattiin että kaikilla muilla luokkalaisilla oli vyötärömallin housut (ei siis henkseleitä), oli se hirveän häpeän aihe. Ei meitä kukaan asiasta kiusannut, lienevätkö edes huomanneet, mutta meille se oli vaikea paikka. Nykyään kun vielä tuntuu että lapsetkin osaavat katsoa vaatteiden päälle ja ovat tarkkoja siitä mitä päällä on. Siis muut lapset huomioivat. Pahimmillaan voi olla kiusaamisen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän