Saavatko nunnat/munkit masturboida? ev
Kommentit (13)
Miehen on nimittäin lauettava vähintään kahden viikon välein ja jos niin ei tapahdu normaalisti (eli seksin tai masturbaation kautta) se tapahtuu sitten unen aikana eli mies näkee seksiunta ja laukeaa. Käytännössä sitä ei mielestäni voi estää jos ei leikkauta kiveksiä kokonaan pois...
Sitä voi kysyä esim. urologilta tai voin yrittää nopeasti etsiä netistä jotain tietoa aiheesta, kovin tarkasti en ehdi nyt etsimään mutta yritän.
Saisi kyllä mun puolesta laueta vaikka joka päivä, mutta kun ei niin ei..
t.9
Valtaosa miehistä vastaa kysyttäessä ettei masturboi tai masturboi harvoin, ja silti todennäköisesti 99,9% miehistä sitä tekee! Ei mikään ihme ettette tiedä miehen yksityisistä hetkistä, kun teillä on keskustelupalstallakin kauhea tarve todistella että ei ainakaan minun mieheni sitä tee! Oikeasti, kyseessä on ihan normaali ja hieno asia.
mutta siihen on vedottu myös masturbaation kieltämiseksi.
Joku Oonaan-niminen tyyppi harrasti raamatun aikoihin, siitä siis verbi onanoida, mikä ei siis olekaan ihan yksi yhteen masturboinnin kanssa...
Tää kyllä perustuu kuulopuheisiin - googlettakaa, enne kuin lähdette totuutena kertomaan minnekään ;-)
mun mies masturboi niin kohta ollaan huutamassa että masturboi se kuitenkin ja mistä tiedät ja sitten kommentoijalla onkin jo " kauhea tarve todistella" .
Mun miehellä ei ole kyllä ensimäistäkään syytä valehdella mulle asiasta joten luotan hänen omaan kertomaansa enemmän kuin tuntemattoman mamman parempaan tietoon ;)
Vierailija:
Valtaosa miehistä vastaa kysyttäessä ettei masturboi tai masturboi harvoin, ja silti todennäköisesti 99,9% miehistä sitä tekee! Ei mikään ihme ettette tiedä miehen yksityisistä hetkistä, kun teillä on keskustelupalstallakin kauhea tarve todistella että ei ainakaan minun mieheni sitä tee! Oikeasti, kyseessä on ihan normaali ja hieno asia.
Vierailija:
Mun mies käy suihkussa siten että ovi aina auki joten sen kyllä huomais jos hän käteen vetelis ja töissä hänellä ei sellaseen takuulla jäis aikaae edes, hyvä kun voi aina edes taukoja pitää!
Kaikki miehet eivät ole sellaisia, jos sun miehesi on se ei meinaa että kaikki muutkin ovat, yritä tajuta se.
Miksi mieheni masturboisi, kun seksiä kyllä saa niin paljon kuin haluaa? (ei vain aina halua) Ja ne yölliset siemensyöksyt kyllä huomaisi lakanoista, meillä nukutaan aina alasti.
t. 9
masturbointia. Se ei tarkoita etteikö heillä olisi samanlaisia kiusauksia kuin meillä muillakin. esim. Fransiscus Assisilainen kirjoittaa kuin hän joutui heittäytymään lumihankeen jotta kiusaus ei kävisi ylivoimaiseksi.
Ja varmasti nunnilla ja munkeilla tulee yöisin orgasmeja tai siemensyöksyjä kuten muillakin ihmisillä. Se mitä unessa tapahtuu ei ole kontrollitavissa joten minkäs sille voi, se ei ole siis synti.
Tiedän, koska olemme asiasta puhuneet.
t. 9/20
On olemassa useita eri sääntökuntia ja useiden eri kirkkokuntien luostareita. Assisialainen edustaa hyvin askeettista uskonnollisuutta, mutta esimerkiksi luterilainen luostari ei omassa sääntökunnassaan edellytä sellaista asketismia
he pidättäytyvät sukupuolielämästä eli noiden himojen toteuttamisesta, ajantuksin, sanoin ja teoin. Eivät siis myös mieti mitään " rivoja" ...