Millaiset 1 v. kuvat isovanhemmille?
Hei!
Koevedokset on käsissä, mutta pitäisikö isovanhemmille ja kummeille laittaa yksi vai useampi kuva? Oletteko antaneet kiitoskortin vai jotakin muuta? Kuvaamossa annettiin niin ympäripyöreä vastaus että minulle jäi epäselväksi antaako muut kuvia isovanhemmille ollenkaan...
Kiitos jos joku ehtii auttaa!
Kommentit (5)
Me annoimme kummeille ja isovanhemmille kehystettynä yhden " muotokuvan" lapsesta. Koko oli jotain 10x15 tms, eli ei nyt mikään lakana kuitenkaan. Ajateltiin, että 1-vee kuva on monesti se " virallinen vauvakuva" mitä ihmiset pitää esillä tyyliin " ikuisesti" vaikka rinnalla oliskin jo rippi- tia yo-kuviakin...
Eli vähän samaan tapaan kun edellä kirjoittanut. Vähän isommat kuvat isovanhemmille ja pykälää pienemmät kummeille (10 x 15). Lopulta tilattiin vauvan täeille ja enollekin ne 10 x 15 kuvat. Lisäksi anoppi tilas itelleen pari tosi isoa kuvaa sekä kolmiosaisen kansiomallisen kuvasarjan. itelle otettiin se kuvaushintaan kuuluva kolmiosainen sarja. Eka ei meinattu raaskia mennä ees kuvaamoon, vaan aateltiin ottaa kuvia ite. Lopulta raaskittiin. Kuvaus itessään maksoi melko paljon, niin aateltiin silläkin, että sama tilata sitten ihan hyvänkokoisia kuvia.
ja 2-vuotiaana muistettiin valokuvalla isoisovanhempia.
Mekin teetettiin isovanhemmille 13x18cm kuvat. Tosin näytettiin kaikki koevedokset ja sanottiin, että yksi kuva annetaan lahjaksi ja jos muita haluaa niin toki sopii itse tilata (; Ja molemmat mummut halusivatkin useamman kuvan.
Samankokoiset kuvat teetettiin sitten lisäksi kummeille.
Itselle otettiin 6 kuvan haitarikansio.
Kallista lystiä kyllä tuo kuvatouhu! Teettäminen maksoi lopulta n. 160e!
2-vuotiaana saavat läheiset " tyytyä" kotistudio-otoksiin...
Minä annoin isovanhemmille ja kummeille yhden kuvan ja laitoin sen itsetehdyn taitoskortin väliin. Korttiin kiitos sana, runo ja muutama tarra. Itse tykkään saada itsetehtyä niin siitä joutuvat sitten muutkin kärsimään :)