Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

heippa pitkästä aikaa

25.11.2008 |

Olen täällä kuukauden päivät taustaillut...ei niin kummosta ole kuulunut että olisin saanut aikaseks kirjotella. Onnea kaikille äippäloman aloittaneille!

On mukava lukea toisten neuvolakäynneistä ja vertailla omiin..Nytkin huomasin etten ole ainut "korkea hemoglobiininen".,.Olikohan se eikkuli jolla oli jotain yli 140 hemppa.

Mulla ei ole aloitettu rautaa tän raskauden aikana ollenkaan..matalimmillaan hemoglobiini kävi 131:ssä..ja tänään se oli noista lukemista pompannut (1½kk:ssa) 151:teen!!! Mua kyllä alkoi huolettamaan että onko tuokaan normaalia! Kokemuksia,tietoa??? Neuvolatädin mukaan asiassa ei ole mitään huolehdittavaa kun näin lopussa nousee..Kuulema keskivaiheilla kuuluu tapahtua laskua ja sitten alkais nousemaan ja palautumaan..joillain itsekseen ja joillain raudan avulla. Mutta jotenkin tuntuu uskomattomalta. Ainahan mulla on ollut hyvä Hb..Mutta silti pakko vänkyttää..

Mietin että onko se raskausajan multitabseissa oleva rautra sitten mulle vaan ollu riittävä ja varsinkin viime aikoina olen popsinut paljon hedelmiä..Juon ihan normaalisti joten en usko että johtus kuivumisestakaan...

Mitäs tässä omaannapaan muuta..painoa tullut 11kg alkupainosta..Eli 74,3kg täräytti vaaka tänään..Verenpaineet on tasottuneet, aikaisemmin ovat olleet vähän korkeammat..Eli kaikki hyvin. Sf mitta oli tänään 32..Vauva oli ihme mytyssä joka varmaan vaikutti vähän asiaan. Yläkäyrällä silti mennään tasaisesti. Kuitenkaan vauva itsessään ei ole mikään jättiläinen.Kävin nimittäin reilu kk sitten sairaalassa kun kivisti alavatsaa ja siellä arvioitiin painoa. Oli vain kolme päivää painavempi kuin ikäisensä...

Mutta siis joo..hemoglobiinista luulotautiselle oliski kiva saada tietoa :)

Voikaahan paksusti!!!

Mamti+maha 31+6

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sitten tänne ku tammimasuihin piti...sorry :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla