Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide liikunnan määrästä?

Vierailija
06.03.2008 |

Olen aiemmin ollut epäurheilullinen ihminen, viimeisen parin vuoden aikana ryhdistäytynyt. Mutta mitään faktaa en siis liikunnasta tiedä. Onko paremmin tietäviä paikalla?

Nykyinen tahtini on tällainen:

tanssia 4h/vko (josta n. 1,5-2h fyysisesti väsyttävää)

uimista (matkaa) n. 1h/vko

ja joka arkipäivä väh. 1,4-2km kilometriä kävelyä (josta osa reipasta, mutta neljäsosa lasten kanssa hissutellen)

muutamia kertoja viikossa jumppaan kotona myös puolisen tuntia

Olenko fyysisesti aktiivinen? Keskiverto? Parantamisen varaa? Terveys- tai paino-ongelmia ei ole.

Ja minkä verran muut täällä harrastavat liikuntaa? Kiinnostaa ihan yleiskuvan luomisen takia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikun noin 6 kertaa viikossa, reilun tunnin kerrallaan reipasta liikuntaa (niin että hiki tulee).

Aika yksipuolisesti, talvisin kelistä riippuen kävelen tai hölkkään, kesällä enimmäkseen pyöräilyä ja rullaluistelua.

Olen aina pitänyt itseäni keskivertoliikkujana.

Vierailija
2/3 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkki 3-4 kertaa viikossa (45min), sitten yksi reipas tunnin kävelylenkki. Koko perheen ulkoilua viikonloppuisin pari kertaa, mutta sitä en laske varsinaiseksi liikunnaksi, kun on enemmänkin löntystelyä ;)

Paino-ongelmia ei ole täälläkään, kunto hyvä.

Sinulla ap on ainakin monipuolista tuo liikunta, itse olen jumiutunut tuohon juoksemiseen, kun en oikein muusta tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee muu kuin tuskanhiki, (lapset aina mukana). Hieman löllykkä olen. Pitäisipä ryhdistäytyä.

Hyvältä sinun liikunta määrät kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä