Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua -AVn moralistit puhukaa mulle järkeä..

Vierailija
06.03.2008 |

Juttu on tämä: Mulla oli aikoinaan suhde toiseen mieheen. Asuin avomieheni kanssa eri paikkakunnilla siihen aikaan (siis kaipa hän oli silloin miesystävä). Tätä kesti parisenvuotta (siis se suhde) ja se loppui kun muutin takaisin kotipaikkakunnalle. En pitänyt tyyppiin yhteyttä senjälkeen. Hän kyllä olisi halunnut tavata mutta olin niin " rikki" että en halunnut pitkittää juttua. No, menin naimisiin ja sain lapsia, omakotitalon ja koko hoidon. Joskus tyyppi oli mielessäni, taisin rakastaa häntä silloin. Nyt sama mies tuli vastaan kun surffailin netissä...kävin hänen sivuillaan. Haluaisin ottaa häneen yhteyttä ja kysyä mitä hänelle kuuluu, en muuta. Olenko hullu? Pitäisikö vain antaa olla, tiedän, ettei kannattaisi herättää nukkuvaa koiraa mutta haluaisin tietää, että onko hänellä lapsia, perhe, mitä hän on tehnyt viimeisen 15 vuoden aikana...Olen miettinyt että en todellakaan halua mitään suhdetta hänen kanssaan mutta onko ihan mielipuolista ottaa yhteyttä näin monen vuoden jälkeen? Onkohan tämä nyt jotain orastavaa neljänkympinkriisiä? Pitäiskö hankkia elämä? Varman joo, mutta silti haluasin laittaa hänelle viestiä...Miehelleni en voi tästä mainita koska hän on tavannut henkilön ja luulen että inho oli molemminpuolinen. Mieheni ei kyllä tiedä että minulla on ollut suhde tämän kanssa....

Puhukaa järkeä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä per..le pettäny mua!

Vierailija
2/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä exää(seurusteltiin kun olin 20v) josta en ole kuullut eron jälkeen mitään. Miehen kans menee huonosti ja jostain syystä ongin sen miehen numeron..

Soitin hänelle ja juteltiin pitkään;sanoi että olen aina ollut hänen mielessään :( Tuli niin haikea olo. Mutta hänkin kihloissa jne joten jätettiin se siihen.

Yksi asia mulle selvisi,en rakasta enää miestäni. En tiedä olenko koskaan oikeasti rakastanut vai vain ajautunut hänen kanssaan yhteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, sä et kyllä käynyt koskaan mun luona. Muistat kulta väärin...sulla oli liian kiire poikien saunailtaan ja mä pesin pyykkiä kun odotin sua kotiin.

Oliko sitten ihme jos mulla oli suhde? Oikeastaan se oli sun vika!

Vierailija
4/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toisaalta sanoisin että älä missään nimessä! Toisaalta taas, elämä on lyhyt, entä jos kävelet onnesi ohi? Mulla on tavallaan samanlainen tarina takana. Itse tosin olin tuolloin sinkku, ja tämä mies varattu. Mutta samapa tuo. Moraalia siinäkin olisi pitänyt peräänkuulutta. Vaan en niin tehnyt, nautin, koin upeita hetkiä kunnes kaikki ei enää ollutkaan niin upeeta. Jälkeenpäin olen miettinyt kannattiko, ei ehkä... toisaalta, semmosta huumaa harvoin kokee ja se oli upea tunne. Loppujenlopuksi en kadu. Kolikolla on aina kaksi puolta :)

Vierailija
5/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, onko puhtaita sukkia ja kalsareita?

Vierailija
6/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kaapista. Mulla on nyt vähän kiire kun päätin ottaa yhteyttä mun entiseen salarakkaaseen..

Vierailija
7/7 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaa... soita mun työpuhelimella niin tulee halvemmaks. Mitä ruokaa teet tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän