Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vanhat sairasloma-laput?!

Vierailija
25.11.2008 |

Työttömyyskassa vaatii nähtäväkseen kaikkia tänä vuonna myönnettyjä sairaslomatodistuksia. Mistäs pirusta niitä lähtisi kyselemään? Kuitenkin useampi lääkäri todistuksia kirjoittanut, eihän niitä edes muista kaikkia... asialla olisi kova kiire, kassa on jo kuukausia kysellyt milloin minkäkin lapun perään ja kun sen lähetät niin aina uusia löytyy mitä pitää vielä laittaa. Alkaa rahat loppua.

Apua!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydät sieltä toimistosta ja jos yksityiseltä niin sieltä. Koneella jos tekevät niin aina jää sinne myös versio.

Vierailija
2/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee huomenna taas juosta pää kolmantena jalkana pitkin pitäjää, että saa vaaditut paperit haalittua kasaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joudut odottelemaan joitain päiviä. Lääkäri printtaa ne uudestaan ja sitten allekirjoittaa tietty,eivät kuuluu kiirellisiin tehtäviin.

Vierailija
4/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei kuitenkaan kovin kauaa kestä. Alkaa pikku hiljaa tulla jo hätä käteen kun rahoja ei vaan kuulu.

Vierailija
5/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus ottanut kopiot todistuksista työntekijälle.

Vierailija
6/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on kyse tämän vuoden sairaslomatodistuksista niin sitten vaan työnantajalle (entiselle?) tai työnantajille soitto ja pyydät kopiot heiltä.

Vierailija
7/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt joka flunssasta toimittaa todistus liittoon?! Kun on kuitenkin annettu päivämäärät koska olen ollut töissä ja missä. Miten siihen liittyy sairauslomat, joista ei muuten taideta sanallakaan mainita esim. päiväraha-hakemuksessa? Alkuperäiset on toimitettu oikeaoppisesti silloiselle työnantajalle, jolla ne edelleen on tai sitten ei.

Niin ikään liitto pyysi reilu viikko sitten selontekoa tietyiltä ajanjaksoilta, jolloin olin ollut työttömänä ja joista työvoimatoimiston mukaan oli kaikki dokumentit jo kertaalleen lähetetty. Tässä tämän päiväisessä kirjeessä pyydettiin myös täyttämään "oheinen hakemus" aikaisemmalta työttömyysjaksolta, mutta kuoressa ei ollut mitään hakemusta.

Tekis mieli räjäyttää koko paikka.

Vierailija
8/8 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa palaa kanssa hihat sen paikan toimintaan, IKINÄ ne ei voi pyytää kaikkia dokumentteja kerralla vaan aika kun saat jonkun sinne lähetettyä, tulee kirje että se ja se vielä puuttuu.

Mutta kysymykseen, itse ainakin sain työnantajalta kopiot niistä sairauslomalapuista jotka tarvitsin.

Huoh, vielä kun Kela toimittaisi päätöksen sairauspäivärahasta (työnantaja hakenut) niin saisin syys- ja lokakuun ansiosidonnaiset maksuun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi