G: Minkä maalainen mies (tyypillinen sellainen) on mielestäsi komea, jos ei suomalaisia oteta lukuun? ;o)
Kommentit (11)
näin tosi paljon hyvännäköisiä miehiä joka puolella.
Irlantilaiset ei ole aina niin upeita, mutta osasivat flirttailla ihanasti. :)
joilla on aina " varareikä" jossain. komeus karisee petturuuden myötä. .
lihaksikas, ruskettunut kroppa, auringon vaalentamat raidat luonnonkiharissa hiuksissa, leveä hymy ja valkoiset hampaat. need i say more?
vasta vaimonsa, kun itse , siis mies, jäi rysän päältä kiinni pettämisestä. mun silmissä nämä hesassa pyörivät gambimiehet on luusereita. eräälläkin rastapäällä on aika pieni muksu ja eukko himassa, ja on niin iskumielessä baarissa.
Usein raamikkaita ja muutenkin silmää miellyttäviä:)
jossa on ripaus pohjoismaista tai muuta " vaaleampaa" verta.
Missään en ole nähnyt niin komeita miehiä.
Pitkiä, urheilullisia, reippaan ulkoilmaihmisen näköisiä, lihaksikkaita.
Olen aina unelmoinut itseäni kunnolla pidemmästä miehestä.
Belgian asukkina ihmettelen jatkuvasti, kuinka Suomessa ja Belgiassa onkin rumat miehet! Jos komistuksia näkee, niin ovat aina puoliksi belgialaisia, puolet jotain muuta. Hollannissa en ole käynyt, siellä asia voikin olla toisin, mutta jotain kuvia kun olen nähnyt, niin usein aika pitkänaamaisiakin ovat sitten...
Balkanilta löytyy pitkiä, urheilullisia, blondeja tai tummia kumpiakin, ja huippukomeita.
- ihanat nappisilmät ja tumma tukka, varsinkin jos on sellaiset laineilevat kiharat
- tumma ruskettunut iho
- seksikäs aksentti
- asuvat lisäksi näissä lomamaissa, joissa voi uida Välimeressä ja nauttia kuumasta rakkaudesta palmun alla.
Aah, taidan taas varata Tunisian matkan itselleni.