Siis Vanhanen käräjöi veronmaksajien rahoilla?
Uskomatonta.
Ja oli saanut vielä jonkun yleisen syyttäjän nostamaan oikeusjutun näin harmittomasta kirjasta, jotta Matin itse ei tarvitsisi maksaa penniäkään. Onko niin pihi vai?
Matti paikkaa loukattua ylpeyttään veronmaksajien rahoilla. Törkeää.
Kommentit (16)
Ja tottakai käräjöi veronmaksajien rahoilla, kun on muutenkin tottunut elämään maataloustukiaisilla
muista sitten jos sinut raiskataan ettet ala käräjöimään veronmaksajien rahoilla, anna vain suosiolla.
Eli, vaikka käräjöis miten, verotettavat maksaa.
jos maksaisit sen hinnan ruuastasi mitä sen oikeasti kuuluisi maksaa, niin tulisi siinä ikävä maataloustukiaisia.
Esim. sairaanhoitajien ja opettajien.. Nekään ei kai saisi käräjöidä..?
ja ostan mieluummin ulkomaisia tuotteita jos suomalaiset maajussit eivät tuota ruokaa sopuhintaan
Mä olen aina vihannut paska-jäykkää vanasta. Mä en ensinnäkään ymmärrä, miten noin yksoikonen ja täysin mitäänsanomaton mies on päässyt noin korkeaan asemaan. Sillä ei ole edes kielitaitoa hoitaa pääministerin tehtäviä.
Tämä on minusta viimenen naula sen arkkuun. Kasvonsa menettänyt mies hakee itselleen " oikeutta" periaatteilleen kansalaisten rahoilla, meidän yhteisillä rahoilla. Minun puolesta voisi ajaa omia periaatteitaan omilla rahoillaan.
Aika vaikeaksi menisi elämäsi jos ulkolaisia tuotteita vain ostaisit.
Enpä muista nähneeni myynnissä ulkolaista maitoa, pottuja, porkkanoita, kananmunia...
Vierailija:
Tämä on minusta viimenen naula sen arkkuun. Kasvonsa menettänyt mies hakee itselleen " oikeutta" periaatteilleen kansalaisten rahoilla, meidän yhteisillä rahoilla. Minun puolesta voisi ajaa omia periaatteitaan omilla rahoillaan.
Missä sisäsiittoisessa maalaispitäjässä mahdat elää?
Vierailija:
ja ostan mieluummin ulkomaisia tuotteita jos suomalaiset maajussit eivät tuota ruokaa sopuhintaan
tuotteiden varassa. Ja mitäs sitten tapahtuu? Hinnat NOUSEVAT!
Ja osaa ne sosialistipunikitkin rokottaa kansaa: sika-Ahonen (paperiliitto) ajaa toimillaan työpaikat ulkomaille ja Lipponen ajelutti rumia kakaroitaan valtion autolla.
Jos maataloustukijaiset käsiteltäisiin eri keskustelussa. Minua kiinnostaisi tietää, mitä muut ajattelevat Vanhasen toimista.
kun jopa Kauppalehden sivuilla sallitaan julkinen, raakamainen seksuaalinen häirintä.
( keskustelu. kauppalehti. fi/5/i/keskustelu/thread. jspa?threadID=82839&tstart=0&start=45 )
On paljon parempi, että pääministeriasemassa oleva käyttää yhteiskunnan rahoja yksityiselmän suojan testaamiseen kuin vaikka, kuten Lipponen teki, omiin perheautoihinsa ja yksityisiin Italian matkoihinsa.
Mikä siinä niin ihmeellistä on? Ihmeellisempää olisi, jos pääministerillä ei olisi samoja oikeuksia kuin muilla kansalaisilla. Kansalaisten tulee olla yhdenvertaisia oikeuslaitoksenkin suhteen.
Typerä, typerä ap!