Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis Vanhanen käräjöi veronmaksajien rahoilla?

Vierailija
05.03.2008 |

Uskomatonta.

Ja oli saanut vielä jonkun yleisen syyttäjän nostamaan oikeusjutun näin harmittomasta kirjasta, jotta Matin itse ei tarvitsisi maksaa penniäkään. Onko niin pihi vai?

Matti paikkaa loukattua ylpeyttään veronmaksajien rahoilla. Törkeää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin ihmeellistä on? Ihmeellisempää olisi, jos pääministerillä ei olisi samoja oikeuksia kuin muilla kansalaisilla. Kansalaisten tulee olla yhdenvertaisia oikeuslaitoksenkin suhteen.

Typerä, typerä ap!

Vierailija
2/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai käräjöi veronmaksajien rahoilla, kun on muutenkin tottunut elämään maataloustukiaisilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista sitten jos sinut raiskataan ettet ala käräjöimään veronmaksajien rahoilla, anna vain suosiolla.

Vierailija
4/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, vaikka käräjöis miten, verotettavat maksaa.

Vierailija
5/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksaisit sen hinnan ruuastasi mitä sen oikeasti kuuluisi maksaa, niin tulisi siinä ikävä maataloustukiaisia.

Vierailija
6/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sairaanhoitajien ja opettajien.. Nekään ei kai saisi käräjöidä..?

Vierailija
7/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan mieluummin ulkomaisia tuotteita jos suomalaiset maajussit eivät tuota ruokaa sopuhintaan

Vierailija
8/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina vihannut paska-jäykkää vanasta. Mä en ensinnäkään ymmärrä, miten noin yksoikonen ja täysin mitäänsanomaton mies on päässyt noin korkeaan asemaan. Sillä ei ole edes kielitaitoa hoitaa pääministerin tehtäviä.

Tämä on minusta viimenen naula sen arkkuun. Kasvonsa menettänyt mies hakee itselleen " oikeutta" periaatteilleen kansalaisten rahoilla, meidän yhteisillä rahoilla. Minun puolesta voisi ajaa omia periaatteitaan omilla rahoillaan.

Vierailija
9/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaksi menisi elämäsi jos ulkolaisia tuotteita vain ostaisit.

Enpä muista nähneeni myynnissä ulkolaista maitoa, pottuja, porkkanoita, kananmunia...

Vierailija
10/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on minusta viimenen naula sen arkkuun. Kasvonsa menettänyt mies hakee itselleen " oikeutta" periaatteilleen kansalaisten rahoilla, meidän yhteisillä rahoilla. Minun puolesta voisi ajaa omia periaatteitaan omilla rahoillaan.

Vierailija
11/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sisäsiittoisessa maalaispitäjässä mahdat elää?

Vierailija
12/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ostan mieluummin ulkomaisia tuotteita jos suomalaiset maajussit eivät tuota ruokaa sopuhintaan

Vierailija
13/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa asioidaan

Vierailija
14/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteiden varassa. Ja mitäs sitten tapahtuu? Hinnat NOUSEVAT!

Ja osaa ne sosialistipunikitkin rokottaa kansaa: sika-Ahonen (paperiliitto) ajaa toimillaan työpaikat ulkomaille ja Lipponen ajelutti rumia kakaroitaan valtion autolla.

Vierailija
15/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maataloustukijaiset käsiteltäisiin eri keskustelussa. Minua kiinnostaisi tietää, mitä muut ajattelevat Vanhasen toimista.

Vierailija
16/16 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jopa Kauppalehden sivuilla sallitaan julkinen, raakamainen seksuaalinen häirintä.

( keskustelu. kauppalehti. fi/5/i/keskustelu/thread. jspa?threadID=82839&tstart=0&start=45 )

On paljon parempi, että pääministeriasemassa oleva käyttää yhteiskunnan rahoja yksityiselmän suojan testaamiseen kuin vaikka, kuten Lipponen teki, omiin perheautoihinsa ja yksityisiin Italian matkoihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi