Sukupuoliveikkaukset, miten on käynyt?
Onko niin, että tyttö on hieman vaikeampi sanoa? Voihan olla, että pippeliä ei ole tai sitten se on vain piilossa?
Kävin tänään ultrassa ja ultraaja sanoi pariinkin otteeseen, että kyllä jalkaväli näyttää niin tyhjältä että tytöltä näyttää. Mutta varmaksihan hän ei tietenkään voinut " luvata" .
Esikoisesta ei tiedetty sukupuolta, toisesta tiedettiin varmaksi ja kerrottiin esikoisellekkin. Esikoisemme, joka on tyttö toivoo paljon vauvan olevan tyttö (toinen lapsemme on poika) ja nyt haluaisin niin kertoa hänelle, mutta uskallanko kuitenkaan (jos olisikin poika)?
Itsellä ollut kyllä alusta asti niin varma tyttötunne, että en tiedä pystynkö ajattelemaan ettei tämä nyt ole vielä täysin varmaa...
Miten muilla on veikkaukset menneet? Varsinkin jos on veikattu tyttöä?
Viivi
Kommentit (5)
ja tuolloin tavallisessa rakenneultrassa yksityisellä lääkäri kertoi ihan varmana, että on tyttö, ja siihen luotettiin kyllä heti. Nyt tässä raskaudessa toinen lääkäri ja 4D ja antoi vain veikkauksen pojasta. Lääkäreitä on niin erilaisia, osa antaa varman tiedon, osan puhetyyli on taas täysin erilainen, vaikka varmoja olisivatkin. Mutta kyllä minä sinuna luottaisin että mahassa on tyttö, jos mitään ulokkeita ei näkynyt! Ei meidän tytöllä ainakaan!
Ja tiedän pari muutakin vastaavaa tapausta joten ei liene kamalan harvinaista noin päin.
Mulla on kolme poikaa ja neljäs tulossa =)
En ole sukupuolta kysynyt kuin viimeksi ja nyt.Selkeä poika oli vastaus molemmilla kerroilla.Ymmärtääkseni tosiaan poika on helpompi nähdä kuin tyttö,näin ultraajanikin sanoi.
edelliset raskaudet (2x) tunne, että tyttöjä -> nappiin meni. Ultrasta tietoa ei saatu, eikä toisaalta haettukaan.
Nyt fiilis että olisi tulossa poika, meneekö nytkin oikein selviää joskus lokakuussa :). Mutta merkillä ei sinänsä väliä, kunhan mieluiten olisi selvästi jompaa kumpaa sukupuolta eikä siltä väliltä, olisi lapselle itselleen kaikkein helpointa.
kyllä aina kun tyttöä olen odottanut niin eivät ole uskaltaneet oikein mitään sanoa. Kun pippeliä ei näy selvästi niin eivät oikein uskalla varmasti sanoa. Todennäköisesti on siis tyttö jos mitään pippeliä ei näy :) Aika harvinaista se on että pippeli on niin piilossa että se jää huomaamatta. Tosin näinkin tapahtuu silloin tällöin! Uskaltaisin kyllä luottaa siihen että on tyttö jos noin sinulle on sanottu.