Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa 4-5v jo kävellä itse

Vierailija
05.03.2008 |

Kauheeta katella kun yh junissa istuttavat yli 3v rattaissa! Häpeehän ne lapset ja haluaisivat varmasti kävellä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää rahaa bisseen tai sätkään.

Vierailija
2/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itse toisten elää rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ikäraja pitäs poistaa. Näkeehän sen jos lapsi liian iso istumaan rattaissa

Vierailija
4/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä liikkuminen julkisissa. Yh ne osaa käyttää yhteiskuntaa hyväksi

Vierailija
5/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Anna itse toisten elää rauhassa!

Oikeen näkee kun häpeevät. Pikkulapset istuu rattaissa, ei isot. Näin lapset ajattelee.

Vierailija
6/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on vielä pitkät ja paksut hiukset, joten näyttää senkin vuoksi ikäistään vanhemmalta. Aina saadaa paheksuvia katseita bussissa, mutta en jaksa välittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiäkin matkoja. Vaan kun ei anneta, että pääsee ilman maksua.



Mitähän se lapsilippu maksaa? Tuskin hirveitä

Vierailija
8/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti jo 5v poika istui rattaissa. Teini " äiti" vihasena, hiljaa nyt, kohta ollaan perillä. Kun poika sano että tahtoo pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 5 vuotiaasta menee..

Vierailija
10/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos 5 vuotiaasta menee..

HeH ;) hyvä yritys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poikkeus tehtiin tukholman risteilyllä kun mentiin tukholmaan ja siellä käveltiin ristiin rastiin ja vanhaan kaupunkiin yms. Silloin 4v poika huilasi välillä pikkuveljen rattaissa ja pikkuveli keikkui kantoliinassa.

Vierailija
12/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustaan. Kysyn aika usein, haluaako tyttö itse kävellä, mutta useimmiten haluaa istua rattaissa. Ja ne ovat tosiaan jo jäämässä pieneksi. Mutta en jaksa sylissäkään pitää, jos toinen ei jaksa kävellä kaupungin ruuhkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan, että näkee sen päälle

Vierailija
14/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meidän arkikävelyt on keskustan halki kulkemista eikä lähes 4-vuotias oikein jaksa aamuin illoin tarpoa ruuhkaisilla kaduilla kävelykaduille pysäköityjä autoja ja työmatkaansa käveleviä kiireisiä ihmisiä väistellen. Maalla voi sitten kävellä kilometrejä, kun saa sinkoilla edestakaisin ja pyrähdellä juoksuun jos siltä tuntuu.



Pointtini on siis se, että vaikka lapsi kävelisikin 3 kilometriä kuvailemassani kaupunkiympäristössä päiväkotiin, on mielestäni kohtuutonta sitä joka aamu odottaa. siispä rattaisiin ja menoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Maalla voi sitten kävellä kilometrejä, kun saa sinkoilla edestakaisin ja pyrähdellä juoksuun jos siltä tuntuu.

Maalla ei ole kevyenliikenteen väyliä, eikä penkereellä voi antaa lapsen kävellä yhtään niin, ettei hänestä pidä kiinni. Mutkaiset tiet ja yleisrajotukset, ei mitään mahdollisuutta, eikä myöskään pyöräilyyn.