olen aivan ihastunut toiseen mieheen . .
niin, avomieheni on tehnyt suhteemme aikana vaikka mitä, kahden lapsen vauva-aikana jättänyt meidät, aina olen ottanut takaisin, juo varsin paljon, nyt hieman petrannut, ei osallistu mihinkään kotitöihin, ja on paljon poissa kotoa työn ja harrastuksen takia...
Sitten tapasin erään miehen, olemme nähneet muutaman kerran , ja viestitelleet ja soitelleet päivittäin,
olen aivan ihastunut tähän mieheen, haluaisin toisaalta erota miehestäni, lasten isästä, mutta en uskalla ...
Ajattelen lapsia lähinnä, pitävät isästään niin kovasti, toisaalta, eikai
eromme lapsiltaan isää veisi, näkisiväthän he tätä usein kuitenkin..
Lisäksi olen pohtinut, että olenko tähän suhteeseen liian tottunut, tapojen orja, jotta en saa tästä irrottauduttua ( olemme olleet 9vuotta yhdessä) , jos näitä " välieroja " ei lasketa.
Lisäksi arveluttaa, että mies alkaisi kiristämään jollain, kuten aikaisempien lähtöjensä yhteydessä , esim. minun nimeni on hänen lainassaan, elatusmaksuista myös riita, samoin lasten tapaamisilla osaa tarvittaessa kiristää ( eli ei otakaan heitä, kun on sovittu) . .
En osaa määrittää tunteitani tällä hetkellä kunnolla, miestä kohtaan tunnen lähinnä kiintymystä, en kuitenkaan rakkautta enää aikoihin, sillä rakkaus kuoleutui edellisistä lähdöistä, olen yrittänyt, muttei tunne
tule takaisin, koska luotto on mennyt. Itse tosin olen vajonnut hänen tasolleen, kun aloitin tapailemaan tätä ihastustani .
Rakastan lapsiani yli kaiken, ja haluaisin, että kaikki mitä teen, olisi heidän parhaaksi .
Antakaas vinkkejä ja kommentteja =)