Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskuyritykset laivalla

Vierailija
05.03.2008 |

Mies oli työporukan kanssa viime viikonloppuna Tallinnan laivalla. Ensin oli joku nainen tullut hakemaan hitaille. meillä on soppari, että tanssimaan ei vieraiden kanssa lähdetä. Mies oli sanonut naiselle, että ei hän voi aviomiehenä ja neljän lapsen isänä lähteä sinun kanssa tanssimaan. Nainen oli lähtenyt mitäänsanomatta pois.

Myöhemmin oli samaan pöytään tullut neljän lapsen yh, joka oli pakkautunut viereen kiehnäämään. Mies oli tehnyt jo alkuunsa hyvin selväksi, ettei hän ala millekään ja oli sanonut lopulta, kun kiehnääminen ja tyrkyttäminen oli vain jatkunut, että vaikka olisi vapaakin, niin yksinhuoltajien kanssa hän ei alkaisi millekään. Nainen oli suuttunut niin, että oli ollut käydä kurkkuun kiinni.

Seuraavalla kerralla mies aikoo ottaa minut mukaan. Miehenkipeitä naisia laivat täynnä? Sormus miehen sormessa ei tunnu hidastavan naisten tyrkytyshaluja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostaa jos miehellä on jo nainen. Olisi ah, niin kiva viedä toisen nenän edestä mies, mutta kun ei se tahdo aina onnistua ja sitten munankipeitä luusereita harmittaa;) Tai suoraan sanottuna vituttaa.

Vierailija
2/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

innostaa jos miehellä on jo nainen. Olisi ah, niin kiva viedä toisen nenän edestä mies, mutta kun ei se tahdo aina onnistua ja sitten munankipeitä luusereita harmittaa;) Tai suoraan sanottuna vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja onhan se tietysti ihan itsetuntoa kohottavaa käydä välillä varatunkin ihmisen tuolla pyörimässä ja todeta, että vielä kelpaisi. ;) Minähän sen toki jo tiesinkin, kun mies on niin IIIhana! :) Vielä niiden neljän muksun ja lähes kymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin. Ekaa kertaa kävi laivalla. Olemme aiemmin asuneet pohjoisessa, josta oli pitkä matka risteilemään.

ap

Vierailija
4/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin olen varattu mutta silti voin mennä tanssimaan sillä siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
5/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesihän oli tehnyt fiksusti. Noin meilläkin tehdään.

Mukavaa päivää sulle ap :: )

Vierailija
6/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tanssipareille rupee heti kertomaan mikä olen varattu vai vapaa ;)

Vierailija
7/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja minäkin olen varattu mutta silti voin mennä tanssimaan sillä siinä ei ole mitään pahaa.

Minä loukkaantusin, jos mulle vastattas, että " neljän lapsen isänä en tanssi... blaa blaa." Tulis sellanen olo, että miksi tuo minua luulee. Minä rakastan tanssimista. Olen 39-vuotias naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Ja haen miehiä tanssimaan ulkona käydessäni. ILMAN taka-ajatuksia.

Mieheni myös tanssittaa muita naisia. :)

Vierailija
8/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla hieman epäluuloinen. Mitä jos risteilyllä tapahtui sittenkin jotain?

Vierailija
9/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä mennyt ,mä varmaan nauraisin että joo joo. Sillä jos mä menen jotain hakee tanssimaan niin en todella sano ekaksi että hei mä olen yh ,tuletko tanssimaan...............

Vierailija
10/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en mä mennyt ,mä varmaan nauraisin että joo joo. Sillä jos mä menen jotain hakee tanssimaan niin en todella sano ekaksi että hei mä olen yh ,tuletko tanssimaan...............

Vierailija
11/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja mikä mies!

Vierailija
12/12 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pahaa siinä tanssissa olisi. Minä ainakin nautin tanssimisesta (ihan niitä perinteisiä tansseja) ja olisi kyllä kurja ilta, jos koko illan istuisi vain pöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme