"Lumi yllätti helsinkiläiset". Saatana se lumi voi suomalaisia enää yllättää! Luntahan
tulee vain joka vuosi.
Ihme porukkaa siellä helsingissä!!!!!!
Kommentit (68)
kun lehdissä otsikoitiin pohjoisen suomen ketjukolareista. Oli niin liukasta..sitä mä vaan ihmettelen että kun ei teillä siellä ole edes kunnolla liikennettä, niin miten vitussa te kaikki kaksi? saatte ketjukolarin aikaiseksi?
Ja väitän, että on pikkaisen helpompaa ajaa jossain Torniossa kuin Kehä I:llä, jos keli on mitä on eikä juuri näe eteenpäin. Meiltä kotoa Pohjois-Helsingistä pääsi juuri ja juuri muuten kuin traktorilla tuon ensimmäisen tienpätkän eilen aamulla. Työpaikan pihalla Vantaalla ei todellakaan ollut vielä aurattu edes iltapäivällä ja melkein piti lapiota heilutella, että pääsi eteenpäin. Vastaavia kokemuksia ei ole pohjoisen ajoilta. Lieko siellä sitten paremmin hoidettu tuo aurauspuoli.
mutta itseni lumi kyllä täällä helsingissä yllätti; en muista, koska täällä olisi ollut noin paljon lunta kuin nyt, vaikka sitä on toisinaan luvattukin, niin tulematta on jäänyt.
tapahtunut? Sittenhän kaikki meni hyvin. Jos joku nyt myöhästyy töistä, niin mitä sitten?
Juu minäkin tosiaan yllätyin kuinka paljon sitä lunta tuli, mutta siis positiivisesti ja tänään taas hiihtämään!
Toki pohjoisemmassa kun se Vantaa, mutta ei Pohjois-Suomea. Länsi-Suomea jos joku nimitys täytyy saada. Mutta joillakin on vaan se käsitys että kaikki kehä kolmosesta pohjoiseen on Lappia...
"Lumi yllätti", niin sehän on meidän kaikkien 500 000 ihmisen mielipide asiaan?
Vai olisiko niin, että kommentti on ihan toimittajan itse keksimä lause?
Ettekö te tiedä, että lunta tulee JOKA VUOSI!!
Ottaa vaan yhteyttä niihin tuutteihin ja kysyy niiltä. Mulla esim. ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mulla on talvirenkaat alla ja olen lunta jo innolla odottanut. Nyt sitä tuli kerralla kyllä vähän turhankin paljon, mutta ei voi mitään.
Kateellisten panettelua jälleen kerran. Eivät yllättäneet nämä ***tuilut tänäkään vuonna.
Helsinki-Vantaan lentokenttäkin oli suljettuna monta tuntia myräkän takia, mutta tottahan se keli silti oli niin helppo että vaan etelän vetelille tuo ongelmia!
Helsinki-Vantaan lentokenttäkin oli suljettuna monta tuntia myräkän takia, mutta tottahan se keli silti oli niin helppo että vaan etelän vetelille tuo ongelmia!
Mistähän tällaista keksit? 10 konetta piti käännyttää muille kentille, kun kaikki kiitoradat eivät olleet käytössä, mutta kyllä täällä helsinki-vantaalla oli ihan kunnon karkelot ja kenttä auki koko illan, yön ja aamun!
Terkut vaan Seutulasta!
Pidä länkisääri nyt pääs kiinni. Te ajatte toisianne hengiltä, te reppana maalaiset ette pysy edes kuivalla kesäsäällä tiellä, te kynnätte ojia autoillanne ja kurkotteletta koivuun autoilla.
Jatkakaa samaan malliin vaan..
Kun te siellä liukastelette ja otsikot huutaa, että LUMI YLLÄTTI HELSINKILÄISET!!!! Jep, sitä tulee edelleen vaan
Pidä länkisääri nyt pääs kiinni. Te ajatte toisianne hengiltä, te reppana maalaiset ette pysy edes kuivalla kesäsäällä tiellä, te kynnätte ojia autoillanne ja kurkotteletta koivuun autoilla.
Jatkakaa samaan malliin vaan..[/iHuh huh, tais osua ja upota kun noin meni hermot! HAHAHHHA
Puoli metriä lunta yhdistettynä siihen auto- ja ihmismäärään mikä pk-seudulla liikkuu, ei ole ihme, että kolareita sattuu.
Sankka lumisade ja kova tuuli heikensivät näkyvyyttä sunnuntaina niin paljon, että pahimmillaan ei nähnyt kuin muutaman metrin eteenpäin.
No, tämä on ilmeisen vaikea ymmärtää jos itse asuu jossain pikku pitäjässä, missä asukkaita on 2000... Ei sellainen ihminen pysty millään käsittämään sitä automäärää mikä täällä pk-seudulla liikkuu.