Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle ruoka miten tärkeetä?

Vierailija
23.05.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tottakai se on tärkeetä sillä tavalla kaikille, että ilmankaan ei pärjää, mutta sitä en siis tarkoita. Vaan sitä, että onko ruoka sinulle oikeasti tärkeää? Yksi elämän sisältö? Elät syödäksesi? Tuli vaan mieleen siitä yhdestä mainoksesta, jossa äiti ja tytär muistelee kaikkia juhlia niiden ruokien kautta, mun äiti on just sellainen! Menee hän minne vaan ja tekee mitä vaan niin ensimmäiseksi hän alkaa selostamaan, mitä siellä oli syötävää!! En tajua, jopa kun on sairaalassa (!!), ja soitan kysyäkseni kuulumisia, niin hän yleensä alkaa selostamaan mitä oli ruoaksi (ellei nyt ihan tokkurassa ole)!! Tai jos tullaan vaikka ulkomailta, niin hän lähes ensimmäisenä kysyy multa, että oliko lentokoneessa hyvää ruokaa kotimatkalla?! Mä en voi ymmärtää tuollaista, mulle itselleni ruoalla ei ole mitään merkitystä, syön koska on pakko. Elätkö sä syödäksesi vai syötkö elääksesi?

Vierailija
2/4 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle syöminen ei ole mikään nautinto, sillä saa vaan nälän pois, ja that´s it. En mä nauti siitä, että syön. Mä vaan syön. Mulla varmaan puuttuu jotain ihme makunystyröitä :D??? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi elämän parhaimmista asioista!

Vierailija
4/4 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämätön paha.

Voi nauttia sitten muista asioista mutta elämä on mielekkäämpää kun nauttii myös tästä "välttämättömästä pahasta"