Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka puhdas olet - pesut ja pesuaineet

Vierailija
25.11.2008 |

Miten peset itseäsi? kuinka usein ja miten?

Mitä puhdistusaineita käytät pesuissa?

Hikoiletko paljon? Käytätkö usein meikkejä tai hiustuotteita?

Joudutko käyttämään säännöllisesti kosteusvoiteita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aamun illoin. Yleensä nestemäisellä Palmolive-saippualla (tuoksuu hyvältä). Tukkani pesen joka aamu.

Koska hikoilen voimakkaasti, käytän Absolut Torria. Meikkaa joka aamu.

Joka ilta voitelen kroppani kosteusvoiteella.

Vierailija
2/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku 2-4 päivän välein jolloin pesen hiukset, kainalot, rintojen alta ja alapään.

Alapesun teen aamuin ja illoin sekä kakkosen jälkeen.

Kasvot pesen vain n. kerran viikossa illalla jos olen käyttänyt meikkiä.

Käytän Sunsilkin fresh&flowing shampoota ja vaihtelen hoitoaineita.

Kasvojen pesuun käytän puhdistusmaitoa.

Kosteusvoiteita en tarvitse muuten kuin käsiin iltaisin.

Kesäaikaan helteillä peseydyn useammin eikä kosteusvoidetta tarvitse lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tai illalla, pesen tällöin aina myös hiukset. Käytän vaihtelevasti maitokaupan suihkusaippuoita, hiustuotteet ovat kyllä kampaamosta. Alapään pesen aina kakkosen jälkeen tai menkkojen aikaan muulloinkin.

Meikkaan päivittäin ja tämän vuoksi pesen kasvot puhdistusgeelillä iltaisin, aamulla vain vedellä. Meikin alle laitan kevyttä kosteusvoidetta, muuten en rasvaa itseäni koskaan, en kroppaa, kasvoja tai käsiäkään. Rasvaan itseäni sisäisesti, eli syön yli 100 grammaa rasvaa päivässä, minkä vuoksi ihoni on loistavassa kunnossa ilman mitään ulkoisia voiteita.

Vierailija
4/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda Absolut Torr Triple Dry-deodoranttiin. Sitä saa apteekista. Minäkin olen joksus käyttänyt Absolut Torria. Nyt en missään nimessä ottais sitä takaisin. Se haiseekin niin vahvalle, että ei varmaan ole mikään paras vaihtoehto. Triple Dryta käytän 2-3 krt//vko (pitää laittaa illalla), Aluksi sitä piti laittaa 5 päivän ajan joka ilta ja sen jälkeen riittää yleensä 2-3 krt/vko. Ei ole enää hikoilu ongelma eikä kutiavat kainalot kuten silloin, kun käytin Absolut Torria.

Pesen aamun illoin. Yleensä nestemäisellä Palmolive-saippualla (tuoksuu hyvältä). Tukkani pesen joka aamu.

Koska hikoilen voimakkaasti, käytän Absolut Torria. Meikkaa joka aamu.

Joka ilta voitelen kroppani kosteusvoiteella.

Vierailija
5/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn suihkussa tilanteen mukaan: aina hikiliikunnan jälkeen ja vähintään joka toinen aamu. Jos en käy aamulla suihkussa, pesen kainalot pesulapulla ja teen alapesun. Alapesuja teen tarpeen mukaan muulloinkin. En käytä näissä pesuissa muita pesuaineita kuin Wellan sampoota. Kasvot pesen joka ilta Erisan-puhdistusaineella.

Hikoilen hyvin vähän ja meikkaan joka päivä. Kosteusvoidetta käytän kasvoihin aamuin illoin sekä käsiin iltaisin. Vartalovoiteita en tarvitse.

Vierailija
6/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silloin shampoota mutta en muita pesuaineita, paitsi saippuaa, jos ajelen kainalot ym.

En tee muita pesuja tuon lisäksi paitsi satunnaisesti kuukautisten aikana. No kädet tietty monta kertaa päivässä.

Meikkaan harvoin, meikkipäivinä pesen kasvoni iltaisin.

Käytän kosteusvoidetta vain kasvoihin, muualle ei tarvitse.

Vierailija
7/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilu oli tosin todella voimakasta (joku aineenvaihduntahäiriö kaiketi). Ehkä nyt voisi vaihteeksi ostaa taas sitäkin.

Vierailija
8/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta pätkääkään miten muut mammat pesee itsensä ja millä aineilla!Eikä kiinnosta ilmoittaa miten minä peseydyn,mitä se teille kuuluu?

Vierailija
9/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peset itseäsi? kuinka usein ja miten?

Mitä puhdistusaineita käytät pesuissa?

-Pesen kasvot aamuin illoin marseille-saippualla, kainalot ainakin aamuisin ja suihkussa käyn 3-5 kertaa viikossa ja pesen samalla saippualla+hiukset tietysti shampoolla ja hoitoaineella (merkit vaihtelevat, en ole löytänyt mitään mikä olisi jotenkin superhyvä)

Hikoiletko paljon?

-Aika paljon, dödö tulee tarpeeseen :)

Käytätkö usein meikkejä tai hiustuotteita?

-Meikkiä joka päivä (ohuelti meikkivoidetta t-elueelle, valokynää, huulipunaa)

-Hiustuotteita harvemmin, joskus suoristusainetta

Joudutko käyttämään säännöllisesti kosteusvoiteita?

-Pintakuiva sekaiho ollut jo teinistä, joten kyllä. Vanhemmiten liikarasvoittuminen on vähentynyt (ts. ei enää finnejä, vähemmän mustapäitä mutta naama kiiltää). Olen välillä työn takia asunut 3 kk mökillä, jolloin olin ilman meikkiä ja pesin sade-/järvivedellä ilman pesuaineita eikä ihotyyppi muuttunut mihinkään - tämän kerron ihan vaan siksi että minulle on ehdotettu että jos pesisin vain vedellä niin naama rasvottuisi vähemmän, mutta eipä tuo miksikään muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi