Lue keskustelun säännöt.
Jos laittaisi lapselle nimeksi ihan tavallisen Tiinan..? Toiseksi nimeksi vaikka Tuulia.
04.03.2008 |
Rv 28, tyttö tulossa ja tällaisia mietin. Tuskin Tiina Tuulia törmäisi kauheasti kaimoihin ikätovereissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvät muistot tulee mieleen nimestä. Ikää meillä on reippaasti yli 30v.