Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvotus ja puutuminen käsissä

04.03.2008 |

Heippa! Mulla rv 32 ja käsissä hirveet turvotukset ja ovat koko ajn puuduksissa. Onko kellään mitään vinkkejä näihin oireisiin kun muuten olotila vielä suht hyvä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hartia, niska seudun lihakset jumissa, kipeät/ kireät?? Lämpötyyny tai kylmägeeli auttaa hyvin. Kokeile jompaa kumpaa. Voi olla yksilöllistä kumpi auttaa. Verenkiertoa elvyttävät molemmat kylläkin.

Keppijumppa on tosi hyvää hartiaseudulle. Ihan vaikka kotona mopin varrella onnistuu ;)

Yksi hyvä liike on nostaa käsiä ( molempia yht aikaa) ylös ja laskea hitaasti alas. Muutamia kertoja peräkkäin, pieni tauko ja sitten uudestaan. Samalla tavalla eteen suoraan..

Venyttelyt auttaa ja tyynyn tarkistaminen :)

Itselläni auttoi todella paljon tyynyn vaihtaminen!

Vierailija
2/3 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu täytyykin kokeilla vielä tota tyynyn vaihtoa, hierojalla oon nyt käynytkin 2 kertaa/ viikko. et ei ainakaan hartiat pitäis jumis olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy voi olla myös esim yläniskassa ( kallonpohjan luona) sekä lisäksi monissa muissa kohdissa yläselässä. Tai esim rintalastan puolella..

Mutta toivottavasti pian helpottaa! Tiedän itse, ei todellakaan kiva tunne!

Fysioterapeutti antoi vinkin tyynystä, sen pitäisi olla niin korkea että täyttää ns sen kolon joka tulee kun kyljellään nukkuu.. ymmärsiköhän tosta, en osaa selittää.. siis kuitenkin niin ettei olkapää ole tyynyllä ;)