Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olit miehesi kanssa sillai?

Vierailija
04.03.2008 |

Minä eilen. Sitä edellisestä kerrasta olikin jo neljä viikkoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimäärin 2 krt /vk meillä sitä tehdään ja se on hyvä kun riittää hyvin kummallekin. =)

Yhdessä 6v, 4 lasta.

Vierailija
2/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä seksiä vain 1-2 kertaa viikossa..

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten syntyi vauva. Ei ole tehnyt mieli.

Vierailija
4/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ei kauheasti tee mieli, ja viimeksi sattui niin hitosti että en uskalla... Kohta täytyisi saada tää muksu ulos niin kai sitäkin on pakko kokeilla. Odotan kuin kuuta nousevaa että toivun synnytyksestä ja saan paikat vähän normaalimmiksi, alkaa himot olemaan ihan kestämättömät ja kyllähän sen tuosta miehestäkin näkee että puutteessa on vaikkei sitä myönnäkään ettei mulle tulis paha mieli.

Vierailija
5/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla mulla mielikuvituksen puutetta.

Vierailija
6/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten parin tunnin sessio ;) Sitä ennen sunnuntaina.

Vierailija
7/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu viimeset 7 päivää tosi aktiivista ;)

Vierailija
8/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi 1v9kk päiväunille parvekkeelle ja vanhempi 5v ulos leikkimään kaverin kanssa tai katsomaan alakertaan joku takuuvarma leffa.

Poika on niin innoissaan leffan katselusta, kun saa kerran viikkoon korkeintaan sitä katsoa =) Ja yleensä aina käytetään tilaisuus hyväksi olla miehen kanssa kandestaan.

Vierailija
9/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää tajuu ihmiset miten te kerkeette rakastella niin usein! :)

On ko mussa ja mun miehessä jotain vikaa kun meitäö molempia haluttaa niin harvoin?

Vierailija
10/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raskaana ei kauheasti tee mieli, ja viimeksi sattui niin hitosti että en uskalla... Kohta täytyisi saada tää muksu ulos niin kai sitäkin on pakko kokeilla. Odotan kuin kuuta nousevaa että toivun synnytyksestä ja saan paikat vähän normaalimmiksi, alkaa himot olemaan ihan kestämättömät ja kyllähän sen tuosta miehestäkin näkee että puutteessa on vaikkei sitä myönnäkään ettei mulle tulis paha mieli.

Siis suihinottoa tai sormettamista jne.? Kun moni tosiaan sanoo, ettei olisi ollut seksiä lainkaan raskauden takia tai synnytyksen takia, mutta kai sitä noihin muihin juttuihin kykenee? Vai eikö..?

Vierailija
11/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄÄN ei saa minua haluamaan, ei sitten millään.

Kuopus tosiaan syntyi 9kk sitten, ja halut lakkasi kuin seinään. Pöin vastoin, seksi alkoi kuvottamaan minua. :(

Ja minä todellakin kärsin tästä.

Varmaan jotkut hormoonit vetänyt häränpyllyä tms.

Täytyy mennä perusteellisiin tutkimuksiin, kun lopetan imetyksen.

Ennen kyllä seksiä harrastettiin usena vuoden ajan ehkä keskimääräisesti 4xviikossa.

(Ja alkuaikoine tietenkin useita kertoja päivässä.)

Esikoisen raskausaika sai halut jylläämään, silloin olimme koko ajan kun vain mahdollisuus. Ja synnytyksen jälkeen halut taas normalisoituivat. Mutta toisen lapsen raskaus joten latisti halut... ja lopulta kaikki loppui kokonaan lapsen syntymään.

Noh, onneksi meillä on maailman ihanin ja toimivin parisuhde, joten tällainen ihme hormoonbihirviökausi ei sitä mitenkään pilaa.

:)

(Ja nyt alkaa ladella viestejä; sun ukkos pettää sua tms... ei kukaan mies voi olla noin kauan ilman jne...

Mutta uskokaa tai älkää, hyviäkin miehiä on, ja minulla on yksi sellainen.)

Vierailija
12/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla lauantaina saunan jälkeen kun ei ollut isot lapset kotona. Minusta tuntuu että sopivaa aikaa ei oikein löydy koska teini-ikäiset valvovat yömyöhään ja toisaalta leikki-ikäiset heräävät jo aamulla aikaisin. No,jospa sitä eläkkeellä sitten....

Vierailija
13/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joka päivä, joskus menee parikin viikkoa.

Vierailija
14/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käden oikeutta käytin viimeksi tänään x 2.

Vierailija
15/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä raskauden pahoinvointi ja väsymys on ollut niin armotonta että ei ole mitenkään huvittanut... Kolmatta lasta odotetaan.

Vierailija
16/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus 1½v ja pari isompaakin on mies mukaanluettuna.

Vierailija
17/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oltiin liian väsyneitä töistä. normaalisti pyrimme nussimaan joka ilta tai joka toinen. menkkojen aikaan joudun runkkaamaan, sillä miehellä on verifobia :(

Vierailija
18/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin joululomalla.

Vierailija
19/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vuorotellen kipeinä, ei oikein kuumeisena, kaikki paikat tukossa ole huvittanut.....

Vierailija
20/33 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan jo kuivettunut " sieltä" kun ei oo pahemmin yrittänytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi