Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset saa palkan työnteosta, toiset istuskelusta! (OV)

Vierailija
04.03.2008 |

Ottaa päähän, kun työpaikalla on muutama joka istuu vaan ja katsoo kun muut tekee oikeasti työt. Ja joskus kun täytyy jotain tehdä tekee sen huijaamalla.

Mutta silloin jos pomoja on paikalla ollaan niiiiiin ahkeraa että.

Kertoisitteko totuuden esimiehille????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ei kiinnosta paljonko kukakin tienaa pelkästä istuskelusta, koska meidän työpaikalla ei ruukata istuskella.

Sitä siis lähinnä kyselen et kannattaako avautua esimiehille.

Vierailija
2/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli turha kai valittaa muiden lusmuilusta, jos itse käyttää aikaansa tällä palstalla.

T: Yksi jolle maksetaan hyvää palkkaa siitä, että tekee vähän töitä ja istuu loppupäivän av:n ääressä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se et jos toi istuskelu olisi satunnaista mutta kun se on jatkuvaa!

Ja ei kaikki tee töitä tietokoneen ääressä.

Vierailija
4/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä just nämä lusmut je perseennuolijat pärjää. Yleensä nämä kaksi ominaisuutta löytyy samasta ihmisestä. Näytellään tehokasta ja pomoa nuoleskellaan mennen tullen.

Töiden teolla ei ole mitään väliä.. kumpahan rimaa hipoen tulee just pakolliset tehtyä, vittumaiset hommat siirtyy muilel kun vähän pomon pyllyväliä lipaisee

Vierailija
5/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun päivä ei täyty siitä. Olen akateemisen koulutuksen saanut ja minulle maksetaan palkkaa yli 4000 euroa/kk. Tuntuu hullulta istua ja kirjoitella täällä av:lla ja saada siitä palkkaa.

Vierailija
6/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli töitä tai ei.

Vierailija
7/7 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin yks pahin lusmu ja perseennuolija teki melko ison " rikkeen" töissä mitä ei missään tapauksessa saisi tehdä.

Kertoisitteko te eteenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi